Stránka 1 z 5

Spotřeba jako kráva

Napsal: 16 led 2006, 10:41
od Mr.Scully
Chlapi, je možný, že mi Coupé 1.6 (1998) teď žere něco kolem 12-13 litrů na sto? Je fakt, že jezdím z 90% po městě, je zima, občas se stane, že stojím s puštěným motorem (topím), ale tolik? Ani nejezdím nijak závodně (s tou 1.6 to stejně až tak moc nejde :-) Čekal jsem tak kolem deseti maximálně.

Uvidím v létě, třeba mimo město na letních gumách to bude za sedm... ale moc tomu nevěřím.

Re: Spotřeba jako kráva

Napsal: 16 led 2006, 11:53
od black_sheep
Mr.Scully píše:Chlapi, je možný, že mi Coupé 1.6 (1998) teď žere něco kolem 12-13 litrů na sto? Je fakt, že jezdím z 90% po městě, je zima, občas se stane, že stojím s puštěným motorem (topím), ale tolik? Ani nejezdím nijak závodně (s tou 1.6 to stejně až tak moc nejde :-) Čekal jsem tak kolem deseti maximálně.

Uvidím v létě, třeba mimo město na letních gumách to bude za sedm... ale moc tomu nevěřím.
no ja jezdil za 9litru taky zezacatku zimy, ale bylo to tim ze jsem bral za dve tri stovky a z toho pulku prostal na parkovisti, topil, kravil ve snehu a jezdil po meste stylem sotva se ohreje zastavit a jet az bude zase studeny :( od ty doby co setrim tak jezdim zase za 7-7,5l :) njn, benzin basti kdyz ma obtizny podminky.. :cry:

Napsal: 16 led 2006, 12:08
od lukas.frela
já mám accenta 1.5 16V a ve městě jezdím za 10litrů s lehkou nohou a mimo tak těch 8litrů ale taky s lehkou nohou.Bavil jsem se s Kamarádama a topení nemá vliv na spotřebu.ale automatický sitič.Motor se déle ohříva a když je pod nulou tak čidlo na filtru dává znamení sitiči o příjmu studeného vzduchu tajže sitič se spouští automatický a když je ten správný vzduch dá varovnou aby se vypnul ale zas chvíli se zase zapne.takhlemě to bylo vysvětleno.

Napsal: 16 led 2006, 12:46
od black_sheep
mno ja s 1.5 12V 90koni 975kg a jezdim v zime klidne kolem sedmi litru, klidne i pod.. topeni je dobry poustet az kdyz ma motor tech 70°C a je zahratej, pac se zahreje mnohem rychleji.. jen je mi divny ze se mi motor ohreje plynule, ale pak se drzi na spodni carce tj tech sedmdesat stupnu a vejs to vyleze jen kdyz dyl stojim na volnobehu nebo kdyz bych tomu hodne nakladal a pritom topeni topi daleko daleko lip pri 80ti nez pri 70, takze by me zajimalo kolik je tak optimalni teplota? mam stupnici spodni 70stupnu, vrchni 115 a hot na 130ti. ale porad jsem na ty spodni u 70ti, nemuze bejt neco spatne?

Napsal: 16 led 2006, 18:28
od ivan
lukas.frela píše:já mám accenta 1.5 16V a ve městě jezdím za 10litrů s lehkou nohou a mimo tak těch 8litrů ale taky s lehkou nohou.Bavil jsem se s Kamarádama a topení nemá vliv na spotřebu.ale automatický sitič.Motor se déle ohříva a když je pod nulou tak čidlo na filtru dává znamení sitiči o příjmu studeného vzduchu tajže sitič se spouští automatický a když je ten správný vzduch dá varovnou aby se vypnul ale zas chvíli se zase zapne.takhlemě to bylo vysvětleno.
Jo takhle to funguje,ale je ještě k tomu čidlo na vodu!!
Ecu dostává informaci o teplotě motoru a podle toho si bere benzín!!
Jakmile teplotní čidlo má nějakou vadu,tak vždycky Ecu valí benzín do motoru na plný kule!! :twisted: Já ho měnil chlapi věřte jezdilo Mě to
za 14l na 100km a to jsem jezdil v létě!! :!: Já si trhal vlasy než jsem na to přišel!!!Akorát nevím kolik to papá v zimě,protože ted s ním nejezdím! :cry:

Napsal: 16 led 2006, 18:32
od ivan
black_sheep píše:mno ja s 1.5 12V 90koni 975kg a jezdim v zime klidne kolem sedmi litru, klidne i pod.. topeni je dobry poustet az kdyz ma motor tech 70°C a je zahratej, pac se zahreje mnohem rychleji.. jen je mi divny ze se mi motor ohreje plynule, ale pak se drzi na spodni carce tj tech sedmdesat stupnu a vejs to vyleze jen kdyz dyl stojim na volnobehu nebo kdyz bych tomu hodne nakladal a pritom topeni topi daleko daleko lip pri 80ti nez pri 70, takze by me zajimalo kolik je tak optimalni teplota? mam stupnici spodni 70stupnu, vrchni 115 a hot na 130ti. ale porad jsem na ty spodni u 70ti, nemuze bejt neco spatne?
Termostat kaput!! :cry:
Zůstává pořád pootevřený,Mě to topí fajn! :wink:
Zrovna včera jsem se byl projet!!Pěkně brmlal už aby bylo jaro!! :cry:

Napsal: 16 led 2006, 19:02
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:
black_sheep píše:mno ja s 1.5 12V 90koni 975kg a jezdim v zime klidne kolem sedmi litru, klidne i pod.. topeni je dobry poustet az kdyz ma motor tech 70°C a je zahratej, pac se zahreje mnohem rychleji.. jen je mi divny ze se mi motor ohreje plynule, ale pak se drzi na spodni carce tj tech sedmdesat stupnu a vejs to vyleze jen kdyz dyl stojim na volnobehu nebo kdyz bych tomu hodne nakladal a pritom topeni topi daleko daleko lip pri 80ti nez pri 70, takze by me zajimalo kolik je tak optimalni teplota? mam stupnici spodni 70stupnu, vrchni 115 a hot na 130ti. ale porad jsem na ty spodni u 70ti, nemuze bejt neco spatne?
Termostat kaput!! :cry:
Zůstává pořád pootevřený,Mě to topí fajn! :wink:
Zrovna včera jsem se byl projet!!Pěkně brmlal už aby bylo jaro!! :cry:
kurnik tak to je blbeee :( jdu zjistovat cenu, prace by nemela bejt draha co? :)

Napsal: 16 led 2006, 19:38
od ivan
black_sheep píše:
ivan.raffai@seznam.cz píše:
black_sheep píše:mno ja s 1.5 12V 90koni 975kg a jezdim v zime klidne kolem sedmi litru, klidne i pod.. topeni je dobry poustet az kdyz ma motor tech 70°C a je zahratej, pac se zahreje mnohem rychleji.. jen je mi divny ze se mi motor ohreje plynule, ale pak se drzi na spodni carce tj tech sedmdesat stupnu a vejs to vyleze jen kdyz dyl stojim na volnobehu nebo kdyz bych tomu hodne nakladal a pritom topeni topi daleko daleko lip pri 80ti nez pri 70, takze by me zajimalo kolik je tak optimalni teplota? mam stupnici spodni 70stupnu, vrchni 115 a hot na 130ti. ale porad jsem na ty spodni u 70ti, nemuze bejt neco spatne?
Termostat kaput!! :cry:
Zůstává pořád pootevřený,Mě to topí fajn! :wink:
Zrovna včera jsem se byl projet!!Pěkně brmlal už aby bylo jaro!! :cry:
kurnik tak to je blbeee :( jdu zjistovat cenu, prace by nemela bejt draha co? :)
Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!! :wink:
To si vyměníš sám,vždyt je na dvou šroubkách,ůplně s přehledem! :wink:

Napsal: 16 led 2006, 20:00
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:
black_sheep píše:
ivan.raffai@seznam.cz píše: Termostat kaput!! :cry:
Zůstává pořád pootevřený,Mě to topí fajn! :wink:
Zrovna včera jsem se byl projet!!Pěkně brmlal už aby bylo jaro!! :cry:
kurnik tak to je blbeee :( jdu zjistovat cenu, prace by nemela bejt draha co? :)
Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!! :wink:
To si vyměníš sám,vždyt je na dvou šroubkách,ůplně s přehledem! :wink:
momentalne?! kurnik, uz dva roky!! :cry: eeeh, nemohlo se neco stat nahodou? jezdil jsem na 70ti stupnich, takze to neni zase tak moc studeny, ale nic moc.. safra nezacne to pak zrat olej nebo neco?

zejtra to jdu obednat do autokelly a vymenim to snad sam.. :) obednam i rozvodak, sada je za 2000,- od nipparts, akorat by me zajimalo jestli se musi menit i vodni pumpa? kurna a jsem na mizine :evil: ale hlavne ze bude auticku zase o chloupek lepe, vlastne uz bude mit vsecko nove.. :lol:

Napsal: 16 led 2006, 20:30
od Romcis
ivan.raffai@seznam.cz píše:
black_sheep píše:
ivan.raffai@seznam.cz píše: Termostat kaput!! :cry:
Zůstává pořád pootevřený,Mě to topí fajn! :wink:
Zrovna včera jsem se byl projet!!Pěkně brmlal už aby bylo jaro!! :cry:
kurnik tak to je blbeee :( jdu zjistovat cenu, prace by nemela bejt draha co? :)
Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!! :wink:
To si vyměníš sám,vždyt je na dvou šroubkách,ůplně s přehledem! :wink:
Ja mu to taky rikal ze to vymeni i doma pred brankou :D A ne servis...No ale aspon se u toho tady zasmejem :D
Jo jinak u me je perfektne videt kdy se otevre termostat takhle v zime,vyjedu si ,topeni hned od zacatku,no ujedu asi tak 20km ,vzdycky to vyjde ze jsem akorat v Děčíně a valim na Usti n. Labem,uz mam teplotku pekne v "normalu" za pulkou,pulka bych rek, a pak vzuuuuuuuummmmm a je to dole rychlo,jak se otevre velkej okruh,radsi sem si to overoval i na hadici kdy zacne byt tepla za termostatem :))
Jo a takovej bombonek co se mi poved ,ehm,aby se tu nekdo zasmal :D Tak kdyz sem jezdil za mladou do Litoměřic,Sierrou 1.8TD tak se mi pojednom "blizkem setkani dvou druhu" :D :D nekde u lesa,nevim uz...podarilo nautrhnout chladic a jel sem domu 50 km,jenom se 4 litrama vody misto 9ti :D Jenze ten diesel zase tak moc nehral,takze zadna ujma...ten byl rad ze se v zime ohral vubec!!!!

Napsal: 16 led 2006, 21:19
od black_sheep
Romcis píše:
ivan.raffai@seznam.cz píše:
black_sheep píše: kurnik tak to je blbeee :( jdu zjistovat cenu, prace by nemela bejt draha co? :)
Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!! :wink:
To si vyměníš sám,vždyt je na dvou šroubkách,ůplně s přehledem! :wink:
Ja mu to taky rikal ze to vymeni i doma pred brankou :D A ne servis...No ale aspon se u toho tady zasmejem :D
Jo jinak u me je perfektne videt kdy se otevre termostat takhle v zime,vyjedu si ,topeni hned od zacatku,no ujedu asi tak 20km ,vzdycky to vyjde ze jsem akorat v Děčíně a valim na Usti n. Labem,uz mam teplotku pekne v "normalu" za pulkou,pulka bych rek, a pak vzuuuuuuuummmmm a je to dole rychlo,jak se otevre velkej okruh,radsi sem si to overoval i na hadici kdy zacne byt tepla za termostatem :))
Jo a takovej bombonek co se mi poved ,ehm,aby se tu nekdo zasmal :D Tak kdyz sem jezdil za mladou do Litoměřic,Sierrou 1.8TD tak se mi pojednom "blizkem setkani dvou druhu" :D :D nekde u lesa,nevim uz...podarilo nautrhnout chladic a jel sem domu 50 km,jenom se 4 litrama vody misto 9ti :D Jenze ten diesel zase tak moc nehral,takze zadna ujma...ten byl rad ze se v zime ohral vubec!!!!
no kamarad se skodarnou jezdil asi rok bez oleje a chladici kapaliny, obcas dolil, nic nemenil a to to auto stalo par let nekde ve stodole takze to byla asi kvalitka :) taky mu chudak tedka umrela a divi se procpak.. :lol:

Napsal: 16 led 2006, 22:40
od ivan
black_sheep píše:
Romcis píše:
ivan.raffai@seznam.cz píše: Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!! :wink:
To si vyměníš sám,vždyt je na dvou šroubkách,ůplně s přehledem! :wink:
Ja mu to taky rikal ze to vymeni i doma pred brankou :D A ne servis...No ale aspon se u toho tady zasmejem :D
Jo jinak u me je perfektne videt kdy se otevre termostat takhle v zime,vyjedu si ,topeni hned od zacatku,no ujedu asi tak 20km ,vzdycky to vyjde ze jsem akorat v Děčíně a valim na Usti n. Labem,uz mam teplotku pekne v "normalu" za pulkou,pulka bych rek, a pak vzuuuuuuuummmmm a je to dole rychlo,jak se otevre velkej okruh,radsi sem si to overoval i na hadici kdy zacne byt tepla za termostatem :))
Jo a takovej bombonek co se mi poved ,ehm,aby se tu nekdo zasmal :D Tak kdyz sem jezdil za mladou do Litoměřic,Sierrou 1.8TD tak se mi pojednom "blizkem setkani dvou druhu" :D :D nekde u lesa,nevim uz...podarilo nautrhnout chladic a jel sem domu 50 km,jenom se 4 litrama vody misto 9ti :D Jenze ten diesel zase tak moc nehral,takze zadna ujma...ten byl rad ze se v zime ohral vubec!!!!
no kamarad se skodarnou jezdil asi rok bez oleje a chladici kapaliny, obcas dolil, nic nemenil a to to auto stalo par let nekde ve stodole takze to byla asi kvalitka :) taky mu chudak tedka umrela a divi se procpak.. :lol:
To s Mě rozesmál!! :lol: :lol:
Ale je to tak! :wink:

Napsal: 18 led 2006, 14:35
od lkas.frela
hele a za kolik jezdíš v létě????tak mi porad co mám vyměnit,mě se ta spotřeba nelíbí.čidlo na termostatu mám vyměnit a kolik asi tak stojí nebo co jinýho když už stím máte zkušenosti????????

Napsal: 18 led 2006, 16:58
od CARy
no tak vzhledem k tomu ze mame podobnýho milacka
to ze mam taky 1.6 16V, 12m.98,
no nevim kde si k tomu prisel ja sem sem se max. dostala na 10 litru a to bylo pri tech -10 , a popojizdela sem po meste,
no jak moc nejede ? ja nevim da se tomu dat hezky na kotel!!! no nevim na jakykoliv jiny 1.6 - ce ty kone jentak nanajdes,!
no ta spotreba fakt mam nekde mezi 8,5 - 9 l/100
C.

Napsal: 18 led 2006, 17:59
od Hardcam
Problem se spotrebou resim taky, ale vim, ze ji rapidne snizuju tim, ze uz si nedopravam saunu v aute a podobny ptakoviny...takze jsem se z 12 litru dostal i na 8,5...dalku v klidu 7...2.0 16V 139PS + naky ty voloviny jako filtr:)