Ahoj,
tak to tě upřímně lituji, taky řeším už delší čas závadu P1128, jedná se o dlouhodobě chudou směs paliva. Tady máš popis této závady z hmaservice.com:
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Created Date 5/2/2005 Published Date 10/1/2001 Modified Date 11/26/2007
Model ACCENT(LC)(2000) ACCENT(LC)(2001)
Gr./Sys./Comp Fuel System / Engine Control System / Fuel Pump Relay
DTC P1128 - Fuel Trim too Lean at Higher Load(←Multiple) (Bank 1)
Subject 01-36-022 2000-01 1.5L Accent P1128 Code Diagnosis (Fuel System Lean -- Part Load)
DESCRIPTION:
To diagnose a 2000 or 2001 1.5L Accent Diagnostic Trouble Code (DTC) P1128 (FUEL SYSTEM LEAN -- PART LOAD), check the following:
• Check the intake system for air leaks.
• Check that the Mass Air Flow (MAF) Sensor (P/N 28164-22610) operation meets the specifications listed below. If the MAF sensor output is significantly lower than the reference value (10% or more), then replace the MAF sensor.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Příčina je buď vadná váha vzduchu, případně netěsnosti v palivové soustavě, tlak paliva, netěsnosti na gum. hadicích a vstřikování, nebo netěsnost výfukové potrubí po druhou lambdu. Jenže rozeber polovinu auta, a aby to nebylo taky v ECU
. Je s podivem, že s tím má problém i autorizovaný servis.
Pokud chceš, mrkni na moje trable s mým korejským zázrakem:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &sk=t&sd=a
Ty ostatní kódy by tam šli zřejmě vyhledat taky. Tak hodně zdaru.
________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000