Stránka 1 z 2

Výměna motoru

Napsal: 08 zář 2008, 09:38
od FarouSh
Lidi mam dotaz, jake jsou rizika nebo nebo problemy s vymenou motoru v Coupe 97 ?...myslim motor 1,6 za dvoulitrovy motor...mam stim svojim motorem uz delsi dobu problemy...viz moje minule vlakno...a tak jsem premyslel ze ten motor vymenim...zase totiz prodavat to auto nechci protoze je navenek hodne pekne interier taky...a jak by ten motor nekdo slysel za behu tak by to stejne nikdo nekoupil...tak jsem se uchylil k tomuto reseni...diky za pripadne odpovedi

Napsal: 08 zář 2008, 09:45
od Dr Meduza
blok i hlava sou stejnej odlitek a veci okolo sou taky stejny, lisi se akorat RJ a v motoru sou udelany vetsi diry na pisty a vetsi ventily, zvenka to je uplne stejnej motor, takze ani papirove s tim neni problem, nikdo to nepozna (hm to je vlastne dobrej napad, jak platit mensi ruceni :lol: )
jedinej problem je mozna to, ze tenhle motor je ukrutne tezkej, jinak je to vymena kus za kus, zvenka identickej

Napsal: 08 zář 2008, 09:53
od mirpie
co myslíš tím, že jak by to někdo slyšel za běhu, že by to nekoupil? Co ti to dělá nebo nedělá?

Napsal: 08 zář 2008, 10:08
od FarouSh
Noo...hydrostely klepou jako dive...i pri teplem motoru...a jeste jsem zakladal minule vlakno o tom divnem zvuku motoru...jde to od klikovky takze to neni nic prijemneho...pro oziveni pameti :
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=9441
je to ctvrty prispevek...takze ale jinak by stim problem byt asi nemel ne?? a na kolik by to vsechno vyslo vcetne prace...priblizne

Napsal: 08 zář 2008, 11:24
od mirpie
u motoru někde z vrakáče ti taky nikdo nezaručí, že budou hydroštely v poho.. Pokud ti motor nebere olej, nekouří, dobře táhne, tak by stálo zato investovat do těch hydroštelů. Někde jsem doslechl částku 14tis včetně práce i s novými gufery na ventilech, včetně nového řetězu, prostě taková celorepas hlavy.

Napsal: 08 zář 2008, 11:30
od Dr Meduza
mirpie píše:u motoru někde z vrakáče ti taky nikdo nezaručí, že budou hydroštely v poho.. Pokud ti motor nebere olej, nekouří, dobře táhne, tak by stálo zato investovat do těch hydroštelů. Někde jsem doslechl částku 14tis včetně práce i s novými gufery na ventilech, včetně nového řetězu, prostě taková celorepas hlavy.
To uz by mozna bylo lepsi zrusit hydrostely a predelat to na vymezovani podlozkama :roll:
Ikdyz v servisnim manualu se pise, ze se muzou klidne menit jenom ty hydrostely, co sou za tepla volny, takze kdyz jich je jenom par spatnejch tak to nemusi bejt tolik prachu
BTW takova otazecka, nevite nekdo na kolik by vyslo snizit hlavu na dvoulitru a o kolik to de, kvuli kompresi me to zajma

Napsal: 08 zář 2008, 12:04
od FarouSh
noo tak to je taky fakt..ale ted mi rekni co stim zvukem v tom motoru...zni to jakoby takove drhnuti sem tam...nevim...vis jak platit jak rikas treba 14tis za hydrostely a pak se mi cosi rosype v motore tak to pak nasere...ten motor je proste tak nejak celkove v haji... jeste k tomu to porad blbe startuje...nekdy tocim starterem i 5 vterin nez naskoci a cidlem teploty to neni...takze proto me napadl jen ten motor vymenit, a kdyz uz tak aspon ten dvoulitr....btw namate nekdo nejaky takovy motor nekde ve sklepe? :D

Napsal: 09 zář 2008, 10:51
od FarouSh
jeste mam otazku kdybych teda popripade menil ten motor, tak musim i prevodovku?? nebo jsem shodne??...co bych vsechno musel teda vymenit..?

Napsal: 09 zář 2008, 10:55
od Dr Meduza
prevodovka by mela bejt stejna (nevim jestli i prevodama, ale je ve stejny bedne)
Staci prehodit blok a ridici jednotku (ikdyz ta by se s tim po restartu asi taky nak poprala)

Napsal: 10 zář 2008, 09:35
od FarouSh
ted jsem zjistil ze by se mela menit i klima,spojka,chladic a dasli takove veci...je to pravda?? to by me potom uz fakt vyslo levneji nove auto...ale co s tim starym:(...

Napsal: 10 zář 2008, 09:45
od Dr Meduza
Kdo ti to rek? Ty dily sou uplne stejny, se koukni tady co sou seznamy nahradnich dilu, uvidis, ze tam sou stejny cisla techdle veci

Napsal: 10 zář 2008, 10:01
od FarouSh
aha takze ty rikas ze proste jenom blok a popripade RJ jo? jinak je tak vsechno uplne stejny...

Napsal: 10 zář 2008, 10:09
od Dr Meduza
Kdyz to bude ze stejnyho roku tak rozhodne

Napsal: 10 zář 2008, 10:24
od FarouSh
jde mi totiz o motor od Polisse co tady ma vlakno s nahradnima dilama...je to sice rocnik 98 a ja mam 97 ale to si myslim ze tam rozdil nebude..dobre tak diky za radu

Napsal: 10 zář 2008, 10:40
od Dr Meduza
radsi si tady v tech seznamech nahradnich dilu, co tu sou, zkontroluj, jestli se mezi temadle rokama nic nemenilo, ale nemelo by