Stránka 1 z 1
Prasklý olejový filtr...
Napsal: 11 zář 2008, 10:37
od alík
Zdravím všechny, před týdnem jsem si v servisu nechal měnit olej, včetně filtru. No, i v garáži se pod motorem začaly objvovat kapičky, pak kapky, vzápětí krapy, no a dnes - kaluž.... Myslel jsem, že mechanik nenamazal těsnící kroužek filtru a ten se zdeformoval. Jaké ale bylo překvapení při reklamaci, když kluci zjistili, že filtr je prasklý po vnitřním obvodu, který není zvenčí vidět! Bylo mi řečeno, že jsem měl kliku, páč na dálnici mohlo prý dojít k destrukci filtru, okamžité ztrátě oleje a potom........... Taže jediná rada: nepodceňovat kapky pod autem..... Máte taky někdo z vás takovou zkušenost? Čus Alík.
Napsal: 11 zář 2008, 12:39
od black_sheep
jeste by byla zajimava informace, o jaky filtr slo.. Muze se stat jakymukoliv vyrobci, ze se neco nepodari, to jo,.. ale pro predstavu. Ja treba kupuju filtry original

Napsal: 11 zář 2008, 12:48
od alík
Filtr začky CLEAN. Je to pravda, že se to může stát každému výrobci. Proto je asi třeba sledovat ty kapičky

.
Napsal: 11 zář 2008, 12:50
od mirpie
s prasklým filtrem zkušenosti nemám.. Kapky jsem měl pod autem po výměně oleje, když jsem málo dotáhl vypouštěcí šroub. Po jemném dotažení ok
Napsal: 11 zář 2008, 12:53
od alík
To je pravda. Taky jjsem to opatrně podotahoval. Po výměně vždy něco ukápne, ale nikdy nepřibývá... Holt další zkušenost.
Napsal: 11 zář 2008, 13:55
od ryba
pane tak to je blby, to si radsi vzdycky zkontroluju pri vymene. Ale pote, co jsem tady videl na videu jak vypustili z Lantry GT olej a pak s tim najeli na plnej knedlik hafo kilaku nez to zadreli, myslim ze bys to na ty dalnici poznal nez by se neco stalo a motor by byl ok, ta kontrolka na olej je celkem spolehliva
Napsal: 11 zář 2008, 14:49
od mirpie
naopak, ta kontrolka na olej je totálně k ničemu.. Většinou se rozsvítí, až když je pozdě, až když je hlavní čep kliky na suchu... Moje zkušenost s R19 16V, pak druhá zkušenost kamaráda na Celice. Problikla a takřka ve stejným okamžiku mu zaklepala klika na pánvi...V obou případech nutná výměna motoru.