Stránka 1 z 1
Zhoretý vzduchový filter
Napsal: 15 zář 2008, 12:36
od Peter Marek
Zdravým všetkých. Mám malý velký problem, už sa my 2x stalo behom mesiaca,že zhorel vzduchový filter. Mám coupe 1.6 , 97 r.v., B+LPG, semtam pri studenom štarte sa stane ,že strelí do sacieho potrubia. Už som kúpil aj protišlahovú klapku ,ale aj tak filter zhorel.Neviem či môže mať nato vplyv to že to boli všetko papierové za 300SK. Ale už je objednaný od K&N.
Napsal: 15 zář 2008, 20:40
od mxs
To, že to je papírový filtr, tak to by vadit nemělo, protože většina běžných vzduchových filtrů jsou papíráky. Spíš na to má vliv LPG, protože ten se dostává do válce skrz sací potrubí se vyduchem a jde to všechno přes filtr. Já jsem měl kdysi žigula na plyn a používal jsem normální papírový filtry a v poho. Takže bych si být tebou nechal překontrolovat splynovač a pak by se vidělo.
Co se týče toho střílení, pokud startuješ studený motor na plyn, tak to není ideální a už vůbec ne při teplotách pod 10 stupňů. Nastartuj na benzin a nech to minutku dvě poklapat. Ohřejou se ti válce a pak to přepni na plyn.
Napsal: 16 zář 2008, 15:31
od Peter Marek
dík za radu, skúsim to dať prekontrolovať a uvidím
Re: Zhoretý vzduchový filter
Napsal: 16 zář 2008, 21:26
od Davepic
Peter Marek píše:Zdravým všetkých. Mám malý velký problem, už sa my 2x stalo behom mesiaca,že zhorel vzduchový filter. Mám coupe 1.6 , 97 r.v., B+LPG, semtam pri studenom štarte sa stane ,že strelí do sacieho potrubia. Už som kúpil aj protišlahovú klapku ,ale aj tak filter zhorel.Neviem či môže mať nato vplyv to že to boli všetko papierové za 300SK. Ale už je objednaný od K&N.
Zdarec To LPG je vstřikování přímo do válce nebo do sacího potrubí??? A ještě otázečka LPG máš dělané normalně legalně?? A ještě jedna otázečka auto ti táhne normalně jak má??
Napsal: 17 zář 2008, 15:25
od Peter Marek
LPG je vstrekované do sacieho potrubia. Bolo už legálne namontované aj zapísané v TP, ked som auto priviezol z talianska. Ide pekne maximálku na plyn som mal 200,ale ešte sa tahal, len ma brzdili audiny ktoré išly 150 v lavom pruhu
, do 4500 necítiš rozdiel, len už vo vyšších otáčkach stráca trochu, ale to je v pohode, potiahne si zhruba 8-10 l plynu.
Napsal: 17 zář 2008, 15:44
od Dr Meduza
Takze mas smesovac pred skrtici klapkou? A jak mas zapojenej volnobeznej ventil?
U me s plynem zadny problemy, start na benzin a jakmile se rozjedu, tak se prepne na plyn (lehce prez 2000ot), zadnou protislehovou klapku nemam a nic nestrili a tahne uchazejice (este asi trochu poladim mapu predstihu a uvidim, co to udela)
Napsal: 17 zář 2008, 16:32
od Davepic
Peter Marek píše:LPG je vstrekované do sacieho potrubia. Bolo už legálne namontované aj zapísané v TP, ked som auto priviezol z talianska. Ide pekne maximálku na plyn som mal 200,ale ešte sa tahal, len ma brzdili audiny ktoré išly 150 v lavom pruhu
, do 4500 necítiš rozdiel, len už vo vyšších otáčkach stráca trochu, ale to je v pohode, potiahne si zhruba 8-10 l plynu.
Je to zajímavé není možné aby ti kvůli tomu zhořel ten foltr tam bude bota jinde...Nemohl ti třeba přeskočit rozvodový řemen o zub tím by to mohlo být...