Stránka 1 z 5

BI-xenony

Napsal: 22 zář 2008, 13:12
od Lantra Luke
Zdravím zítra ojednavam prestavbovou sadu na bi-xenony mam tam zarovky H4 tak by to snad mohlo jit co vi na to??

BI-XENONY

Napsal: 22 zář 2008, 16:15
od Krtek II
Záleží jen a jen na tobě, ALE JE TO ZAKÁZANÉ.

Re: BI-XENONY

Napsal: 22 zář 2008, 16:49
od Marek_PD
Lantra Luke: to ti urcite bude pasovat,sak kazdy pise ze to zvladne kazdy :wink:
Krtek II píše::idea: Záleží jen a jen na tobě, ale jsou povoleny pouze do aut s automatickou regulací naklápění světel, ne manuální z místa řidiče nebo dokonce mechanicky na světlometech. :!: Dále vozidlo s xenony musí mít ostřikovače světlometů. Takže ........ :?:

to fakt to som este nepocul ale verim ti :wink: a preco vlastne musia byt te ostrekovace?

Re: BI-xenony

Napsal: 22 zář 2008, 17:21
od Mexican
Lantra Luke píše:Zdravím zítra ojednavam prestavbovou sadu na bi-xenony mam tam zarovky H4 tak by to snad mohlo jit co vi na to??
jejejej.. dalsi tuzer.. to zas budu boliet oci :?

Napsal: 22 zář 2008, 18:11
od jelensoft
Dobrej nápad jak zdvojnásobit cenu vozu :-))))

Napsal: 22 zář 2008, 19:39
od Vita
Jeste ze uz se to tu vsechno x krat resilo ....... :?

Napsal: 22 zář 2008, 22:30
od jandaxx
Už asi 1000x

1. ostřikovače
2. automatická regulace sklonu
3.CELÝ SVĚTLOMET MUSÍ MÍT HOMOLOGACI PRO VÝBOJKU

Za použití xenonů v nepovoleném světlometu je v extrémním případě 6 měsíců bez papírů, 5-10 litrů pokuty a 5 bodů. Já osobně s tím souhlasím. Je to bezohledná prasárna vůči ostatním. Dá bůh, že si na to policajti jednou došlápnou a budete chodit pěšky. Vzhledem k tomu, že jsou xenony za pakatel, tak každý den potkám takové prase, co oslňuje. Dnes cestou z práce asi tři.

Napsal: 22 zář 2008, 23:20
od vlastaFR
me silene osvetlujou snad vsechny modely BMW. ALE ORIGINALY!! kdyz me dojizdi nebo v protismeru. nechapu to :!:

Napsal: 23 zář 2008, 04:53
od hardysk
bejt to legalni tak uz je tam mam ty xenony, mam svetla serizene z stk + osram nightbreaker a stejne to sviti naprd, daj se nejak lestit paraboly? a kolik ma bejt Voltu na zarovkach?

Napsal: 23 zář 2008, 07:44
od XMira
Az budu chtit sportovni auto, koupim si coupe. Nebudu snizovat podvozek na Getzovi a obouvat 17´´ kola. Az budu chtit jezdit terenem, koupim si terenni auto. Nebudu lepit na auto plastovy lemy blatniku (viz. Skoda). Az budu chtit xenony, koupim si auto s xenonama....

Napsal: 23 zář 2008, 08:35
od sonatista
Nevidel by som to tak tragicky.
Ano, je to nelegalne, ostrekovace treba, lebo vybojka ma maly odber 35w oproti 55w pri halogene, cize vlastne setris, je efektivna=tvori malo tepla a preto sa hlavne v zime moze stat, ze ti bude namrzat svetlo a preto tie ostrekovace. Regulacia sklonu je potrebna preto, aby si neoslnoval pri zatazenom zadku auta, musi byt automaticka( pri zadnej naprave by mal byt zatazovy regulator sklonu(cidlo), je to skor mala aktivna regulacia, netreba to zas precenovat. Najlepsie by bolo, kebyze mas cocku v reflektore( lepsi lom svetla=presnejsie rozhranie svetlo/tma).
Davaj si pozor pri vybere, radsej daj na referencie. H4 bixenon bude pre teba znacny prinos, neda sa to porovnat s halogenom-sirsie, belsie, dlhsie svetlo= dovolis si v noci viac, pojdes rychlejsie:) Navsyse aj dialkove svetla mas super poriesene, clonka sa ti v zlomku sekundy pootoci a pusti svetlo vyssie...
V rodine mame vsetci prestavbove sady a ma to aj moja Sonata, mam vsak H7 stretavacky=xenon , dialkove mam H1=halogen, kvoli castejsiemu preblikavaniu=rychlajsia smrt pre vybojky.
POZOR!!! svetla si ihned daj nastavit, ale starostlivo. Vol radsej 4100K, max 6000K, to je optimalna farba svetla, dalej uz je svetlo modrejsie a tmavsie=nevidis tak dobre. Belsia farba ani nelaka tak fizlov ako tie modre blbosti typu 8000K az 12000K, to uz su extremy a na ceste to nema co hladat, je to len na efekt.
Chod do toho, zvysis si aktivnu bezpecnost= zlepsis si viditelnost.
S dobre nastavenymi reflektormi nic nepokazis.

Napsal: 23 zář 2008, 09:07
od Mexican
sonatista: jak to tak citam tak znova sa musim pytat, preco vlastne nemame vsetci prestavbove sady. No mozno preto ze mame aspon trochu ohladuplnosti voci ostatnym soferom

to ze v noci mozes ist rychlejsie je hlupost.. to mozem povedat aj ja, kedze jazdim s navigaciou... ani xenony ani navi vsak neminimalizuju nasledok napr srny ktora skoci do jazdnej drahy.. Na 2007 Accente mam uplne bezne "social" ziarovky od vyroby, ak su svetla ciste a dobre nastavene po okreskach mozem jazdit tachometrovych 100.. ty asi potrebujes jazdit este rychlejsie, inak si neviem vysvetlit argument rychlosti

Napsal: 23 zář 2008, 10:30
od sonatista
To, preco vsetci nemate prestavbove sady, je vysostne vasa vec, mna xenon presvedcil a ze sa to niekomu nepaci, nato mozem z vysoka...Nikdy mi nikto neblikal, ze oslnujem, dokonca som siel inym autom v noci oproti mojej sonate, aby som sa na vlastne oci presvedcil, ze neoslnuje a ona naozaj neoslnuje, nastavene to je korektne.
Z tych blaznov, co to nemaju nastavene ja osobne nemozem.
to, ze lepsie osvetlenie Ti dovoli ist rychlejsie je logicke.
A to, ze ti do cesty moze nahodne vbehnut nejake zviera, nie je ziadny proti argument, moze sa to stat aj cez den a v akejkolvek rychlosti.
Moje svetla povodne svietili fajn, ale s tymto sa to naozaj porovnavat vo vsetkych ohladoch neda, xenon je pokrok

Napsal: 23 zář 2008, 11:33
od vlastaFR
ja bych nic proti nemel, ALE musi to bejt komplet :!: AUTOMATICKY nastaveni a cisteni svetlometu. pak je vse OK :wink:

Napsal: 23 zář 2008, 12:51
od sonatista
Vsak ok, ale...
Ako ucinny je ostrekovac? Hmyz, co podstatne vadi a rozptyluje svetlo to aj tak nezmyje, radsej skla umyjem rucne a robim to takmer denne.
Videli ste uz automaticku regulaciu sklonu reflektorov v akcii? Nejde o nic ine ako o naklopenie svetla(co vieme pri stalej zatazi regulovat rucne aj my, ale malokto to robi), ktore je navyse vyrazne opozdene a rozhupane auto( ach tie nase cesty...)neukociruje a svetlo veselo oslnuje:) To sa proste tazko ovplyvnuje.
Pokrok v tejto oblasti snad prinasaju len aktivne svetla a menitelnym dosahom ci uz priamo, alebo aj do zakruty(natacanie, resp. prisvecovanie).
Osobne som presvedceny, ze kvalitny hardware( dobre nastavene svetla) a kvalitny software( uvedomely vodic- pravidelne cistenie, naklapanie pri zatazi)nie je na skodu...