Výkonová charakteristika
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Paul666
- **
- Příspěvky: 208
- Registrován: 27 srp 2008, 18:51
- Bydliště: Vidochov pobliz Nove Paky, okres Jicin, Vychodni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Výkonová charakteristika
Nevíte někdo, kde je nejvyšší kroutící moment a nejvyšší výkon, u Lantry 1.6 96 16v, je to vidět v charakteristikách ale ty bohužel nemám
Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 1996
- Reklama
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonová charakteristika
84 kW(115PS)/6100 142,9 Nm/3000Paul666 píše:Nevíte někdo, kde je nejvyšší kroutící moment a nejvyšší výkon, u Lantry 1.6 96 16v, je to vidět v charakteristikách ale ty bohužel nemám
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Motor 1,6 16V (G4GR)
Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem (cm3) 1599
Vrtání/zdvih 77,4/85
Stupeň komprese 10,1
Max. výkon (kW/k/ot/min) 84/114/6000
Max. točivý moment (Nm/ot/min) 163/5000
Nejvyšší doporučená rychlost 196 km/h
Výkony (platí pro Coupé)
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s) 11,8
Spotřeba paliva (l/100km)
Cyklus - městský 9,8
- mimoměstský 6,2
- kombinovaný 7,5
Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem (cm3) 1599
Vrtání/zdvih 77,4/85
Stupeň komprese 10,1
Max. výkon (kW/k/ot/min) 84/114/6000
Max. točivý moment (Nm/ot/min) 163/5000
Nejvyšší doporučená rychlost 196 km/h
Výkony (platí pro Coupé)
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s) 11,8
Spotřeba paliva (l/100km)
Cyklus - městský 9,8
- mimoměstský 6,2
- kombinovaný 7,5
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Paul666
- **
- Příspěvky: 208
- Registrován: 27 srp 2008, 18:51
- Bydliště: Vidochov pobliz Nove Paky, okres Jicin, Vychodni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Díky moc za info ,,,ještě taková otázečka, nevíte jak je možný že kamarád má felicii 1.6mpi kombi, ma tak asi 55kw a dojíždí mě a občas taky předjíždí a to má to auto podotýkám plný,, má stejný rok jako já... ,,myslíte, že to je problém v autě nebo maj felicie nakej silnejsi motor?
Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 1996
nevim, jak mas dlouho autak, ale je to v tom clanku jak psal Tatulda . (otazka casu..). no felda mozna muze otravovat (u tvy 1.6ky) ale max do 90km/h pak uz se projevej kone. ))Jinak Lantra ma spatnej zatach do strednich otacek(( Bohuzel
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- RUMiiiK
- **
- Příspěvky: 148
- Registrován: 27 led 2008, 23:50
- Bydliště: Čejkovice (okres Hodonín)
- Kontaktovat uživatele:
tak jak psal Vlasta ma spatrny zatah do strednich otacek
jinak teda felda se na me nechyta ani na startu ani na delsi vzdalenosti, nevim cim to ale auto urcite uplne v poradku nemam, takze tvuj problem bych videl prave u ridice, pokud nechcu jet v pohode 90 a chcu si trosku zajezdit tak se na me nechyta docela slusna radka aut a to aji nakych novejsich ze skodovek nemam jedine na RSka asi nejlepsi bylo kdyz sem si jel po dalnici pekne v pohode 120 a najednou za mnou prifunela naka fabie, zacal predjizdet (pred nama, za nama nikdo takze bylo bezpecno) trosku sem na to slapl a fabka se me ztratila v zrcatku tak sem zase zvolnil zase prifunela fabka a zase zacala predjizdet, tak sem to zase trosku prislapl, zamaval borcovi a ujel
jinak teda felda se na me nechyta ani na startu ani na delsi vzdalenosti, nevim cim to ale auto urcite uplne v poradku nemam, takze tvuj problem bych videl prave u ridice, pokud nechcu jet v pohode 90 a chcu si trosku zajezdit tak se na me nechyta docela slusna radka aut a to aji nakych novejsich ze skodovek nemam jedine na RSka asi nejlepsi bylo kdyz sem si jel po dalnici pekne v pohode 120 a najednou za mnou prifunela naka fabie, zacal predjizdet (pred nama, za nama nikdo takze bylo bezpecno) trosku sem na to slapl a fabka se me ztratila v zrcatku tak sem zase zvolnil zase prifunela fabka a zase zacala predjizdet, tak sem to zase trosku prislapl, zamaval borcovi a ujel
Lantra 1,6 r.v. 1997
- Paul666
- **
- Příspěvky: 208
- Registrován: 27 srp 2008, 18:51
- Bydliště: Vidochov pobliz Nove Paky, okres Jicin, Vychodni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
No sem čerstvej řidič, auto mam asi od dubna nebo taknak,...... chcete tedy rici, ze to musim honit ve vysokejch otackach, jako rekl bych ze obcas jezdim jako prase,,,on si me vetsinou dava jen do kopce, ale kdyz si podradim na 4,tak to je v poho, tudyz me z toho vypliva ze to budu muset tocit ve vysokejch otackach?... prave si myslim ze lantra v 1.6 16v ma na tridu 1.6 dost silnej motor
Hyundai Lantra 1.6 16V GLS 1996
ty s ním "závodíš" jen v nízkých otáčkách? To jsme pak doma. Ta felda 1.6 je motor VW, hodně starej, ale dobře udělanej na točivý moment. Ten motor má sice jen 55kW, ale za to už při 4500ot/min a točák ted z hlavy nevim, možná 150Nm, ale ne v 5000ot/min jako u tvé lantry, nýbrž někde kolem 2800-3000ot/min, takže má takřka stejný točivý moment jako tvoje lantra, ale o 2000ot/min dřív. Takže pokud mu chceš ujet do kopce a kdekoli jinde, je potřeba tvou lantru držet v rozmezí 5000-6000ot/min, jinak nemáš šanci. Tady je blbý, že využitelný rozsah otáček je jen pouze 1000ot/min. Taky to chce bleskově řadit...Ale co si budem povidat...
Pozemní komunikace není závodní dráha a kdo si tohle plete, neměl by vůbec sedat za volant..
Já na to taky často pořádně šlapu, ale neohrožuji ostatní účastníky.
Pozemní komunikace není závodní dráha a kdo si tohle plete, neměl by vůbec sedat za volant..
Já na to taky často pořádně šlapu, ale neohrožuji ostatní účastníky.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
řvát ti to nemusí, ale pokud chceš využívat potenciálu motoru, je potřeba jet v rozmezí 5000-6000ot/min, jak jsem psal. Každé auto má využitelný rozsah otáček jiný..Benzinové turbomotory jsou na tom podstatně lépe. Např. eReSo od Škodovky ve staré Octávii 1.8T (132kW) má využitelný rozsah otáček daleko větší, asi 3000. Maximální točivý moment totiž dosahuje již při 2000ot/min a nepolevuje do 5000. Na grafu bys viděl plochou křivku. Jakkoli nemám turbomotry rád, tak tohle je jejich velká výhoda. Platí pro turbobenziny, ne pro turbodiesely. Tam je to tragedie. Tam tě to nakopne a hned je to zas mrtvý.
Samozřejmě s otáčkami roste spotřeba a klesá životnost..
Samozřejmě s otáčkami roste spotřeba a klesá životnost..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997