Stránka 1 z 4
Výkonová charakteristika
Napsal: 24 zář 2008, 22:07
od Paul666
Nevíte někdo, kde je nejvyšší kroutící moment a nejvyšší výkon, u Lantry 1.6 96 16v, je to vidět v charakteristikách ale ty bohužel nemám
Re: Výkonová charakteristika
Napsal: 24 zář 2008, 22:23
od Limitz
Paul666 píše:Nevíte někdo, kde je nejvyšší kroutící moment a nejvyšší výkon, u Lantry 1.6 96 16v, je to vidět v charakteristikách ale ty bohužel nemám
84 kW(115PS)/6100 142,9 Nm/3000
Napsal: 25 zář 2008, 08:24
od mirpie
Motor 1,6 16V (G4GR)
Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem (cm3) 1599
Vrtání/zdvih 77,4/85
Stupeň komprese 10,1
Max. výkon (kW/k/ot/min) 84/114/6000
Max. točivý moment (Nm/ot/min) 163/5000
Nejvyšší doporučená rychlost 196 km/h
Výkony (platí pro Coupé)
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s) 11,8
Spotřeba paliva (l/100km)
Cyklus - městský 9,8
- mimoměstský 6,2
- kombinovaný 7,5
Napsal: 25 zář 2008, 21:08
od Paul666
Díky moc za info
,,,ještě taková otázečka, nevíte jak je možný že kamarád má felicii 1.6mpi kombi, ma tak asi 55kw a dojíždí mě a občas taky předjíždí a to má to auto podotýkám plný,, má stejný rok jako já...
,,myslíte, že to je problém v autě nebo maj felicie nakej silnejsi motor?
Napsal: 25 zář 2008, 21:27
od tatulda
Tak to bude nejspíš problém motoru,nebo spíš ve spojovacím článku mezi volantem a pedály(jo a ještě je tam podstatný váhový rozdíl-felda i v kombi má necelou tunu)
Napsal: 25 zář 2008, 21:42
od Paul666
Můžeš mi teda říct jakou dělám chybu? (pohotovostní 960 až 1060 kg , celková 1410 až 1495 kg - felicie kombi)
Napsal: 25 zář 2008, 21:50
od Limitz
a jak je na tom spojka? mě ještě žádná felicie neujela sice mám 1.8 ale spojka už na tom moc dobře není
Napsal: 25 zář 2008, 22:04
od Paul666
Myslíš, že by to mohlo být spojkou? je pravda, že už je trochu " načatá ", eště tak 15 000 km a asi zahučí a u lantry je potřeba měnit celá nebo stačí jen lamely, vím že třeba švagr ma seata toledo a musel celou
Napsal: 25 zář 2008, 22:46
od vlastaFR
nevim, jak mas dlouho autak, ale je to v tom clanku jak psal Tatulda
. (otazka casu..). no felda mozna muze otravovat (u tvy 1.6ky) ale max do 90km/h pak uz se projevej kone. ))Jinak Lantra ma spatnej zatach do strednich otacek(( Bohuzel
Napsal: 25 zář 2008, 23:10
od RUMiiiK
tak jak psal Vlasta
ma spatrny zatah do strednich otacek
jinak teda felda se na me nechyta ani na startu ani na delsi vzdalenosti, nevim cim to
ale auto urcite uplne v poradku nemam, takze tvuj problem bych videl prave u ridice, pokud nechcu jet v pohode 90 a chcu si trosku zajezdit tak se na me nechyta docela slusna radka aut a to aji nakych novejsich
ze skodovek nemam jedine na RSka asi nejlepsi bylo kdyz sem si jel po dalnici pekne v pohode 120 a najednou za mnou prifunela naka fabie, zacal predjizdet (pred nama, za nama nikdo takze bylo bezpecno) trosku sem na to slapl a fabka se me ztratila v zrcatku
tak sem zase zvolnil zase prifunela fabka a zase zacala predjizdet, tak sem to zase trosku prislapl, zamaval borcovi a ujel
Napsal: 26 zář 2008, 07:46
od Paul666
No sem čerstvej řidič, auto mam asi od dubna nebo taknak,...... chcete tedy rici, ze to musim honit ve vysokejch otackach, jako rekl bych ze obcas jezdim jako prase,,,on si me vetsinou dava jen do kopce, ale kdyz si podradim na 4,tak to je v poho, tudyz me z toho vypliva ze to budu muset tocit ve vysokejch otackach?... prave si myslim ze lantra v 1.6 16v ma na tridu 1.6 dost silnej motor
Napsal: 26 zář 2008, 09:13
od mirpie
ty s ním "závodíš" jen v nízkých otáčkách? To jsme pak doma. Ta felda 1.6 je motor VW, hodně starej, ale dobře udělanej na točivý moment. Ten motor má sice jen 55kW, ale za to už při 4500ot/min a točák ted z hlavy nevim, možná 150Nm, ale ne v 5000ot/min jako u tvé lantry, nýbrž někde kolem 2800-3000ot/min, takže má takřka stejný točivý moment jako tvoje lantra, ale o 2000ot/min dřív. Takže pokud mu chceš ujet do kopce a kdekoli jinde, je potřeba tvou lantru držet v rozmezí 5000-6000ot/min, jinak nemáš šanci. Tady je blbý, že využitelný rozsah otáček je jen pouze 1000ot/min. Taky to chce bleskově řadit...Ale co si budem povidat...
Pozemní komunikace není závodní dráha a kdo si tohle plete, neměl by vůbec sedat za volant..
Já na to taky často pořádně šlapu, ale neohrožuji ostatní účastníky.
Napsal: 26 zář 2008, 14:26
od Paul666
mirpie ja taky neohrozuju, tak kde jezdim "závodně" jsou vetšinou místa 2 proud silnic a nebo kdyz jiste vim, ze to stihnu a zvladnu
.......tedy mam to brat ze mi to proste a jednoduse musi rvat abych ho predjel..
Napsal: 26 zář 2008, 16:16
od mirpie
řvát ti to nemusí, ale pokud chceš využívat potenciálu motoru, je potřeba jet v rozmezí 5000-6000ot/min, jak jsem psal. Každé auto má využitelný rozsah otáček jiný..Benzinové turbomotory jsou na tom podstatně lépe. Např. eReSo od Škodovky ve staré Octávii 1.8T (132kW) má využitelný rozsah otáček daleko větší, asi 3000. Maximální točivý moment totiž dosahuje již při 2000ot/min a nepolevuje do 5000. Na grafu bys viděl plochou křivku. Jakkoli nemám turbomotry rád, tak tohle je jejich velká výhoda. Platí pro turbobenziny, ne pro turbodiesely. Tam je to tragedie. Tam tě to nakopne a hned je to zas mrtvý.
Samozřejmě s otáčkami roste spotřeba a klesá životnost..
Napsal: 26 zář 2008, 19:07
od severak
Koukám, že si tady někdo léčí své malé ego, když ho začne předjíždět menší auto. Ale no tááák, nechám ho ať si předjíždí. Stejně dojede tam kam chce každý, jestli jede 120 nebo 140.