lukee píše:Píšeš, pootočit volantem, jenže pokud nemám nastartováno, tak volantem na místě nepohnu ani centimetr! Jinak co to dělá, chodí v pohodě ale zdá se mi že ten posilovač asi nepomáhá tak jakoby měl, někdy je kumšt otočit na místě kola jednou rukou. řemen neprokluzuje. kdysi jsem ridil služební Fábii a tam mi volant přišel jakoby ani nebyl spojen s koly a točil jsem volantem a hřídelí pouze, prostě úplně lehký převod.na druhou stranu je zas fabka o pul tuny lehčí,ale asi by to němělo mít vliv ne? každopádně ten olej vyměním,jen jsem nepochopil ten tvůj postup: uvolnit hadici u nádobky? jak pak ale vyteče, když nádobka je v nejvyšším bodě? Jak vyteče z částí dole kde jsou písty a přepouštěcí ventily??
No,napsal jsem Ti abys to vypustil od zásobní nádržky(Pravda,že je vysoko!!)Na píšu proč, vzhledem k tomu,že je to dosti přístupné a tudíž
tam nemáš co poškodit!!Na tlakových hadicích máš matky,které jsou dosti
úzské a vzhledem,že máš v ruce obyčejný klíč,tak to bych Ti rozhodně
nedoporučoval abys jím to povoloval!!!Sjede Ti a máš starost!!
Tak proto!!!Někdy se to povede,ale zase málokdy!!
Zaprvé většinou je ktomu špatný přístup a zadruhé není moc prostoru pro
klíč a za třetí jak vlastně chceš něco povolit když tam nedostaneš ruce a ještě je to k tomu dosti utažené!!
Stačí když si zvedneš auto(myslím celý předek)do vzduchu,tak se Ti sníží
odpor kol a mělo Ti to jít pootočit volantem!!
No ted abych to vyřešil ,tak jsem o tom drobet i přemýšlel a napadla Mě věc,že ty máš naftové auto,takže odpoj přívod nafty a pomocí startéru
si to můžeš vypustit,čerpadlo Ti bude olej vyhazovat do té hadice od nádržky a pomocí ještě volantu zbytek vytlačíš!!No a posilovači to neublíží,
protože to nebude mít tolik toček!!