Stránka 1 z 2
accent 1.3 63kW rok2000 špatný start :-(
Napsal: 02 říj 2008, 12:56
od ZDENDA
chlapi prosím o radu - pomoc,na autě......od doby,kdy jsem vyměnil palivový filtr (pod sedačkou),tak auto nejde nastartovat na první pokus,ale až na druhý,předtím to bylo ok....jde jen o první start,když auto stojí od večera do rána,tak to blbne...motor točí,má snahu,ale po chvilce točí už na prázdno a když vypnu klíček,nechám nasát čerpadlo,tak to hned chytne (druhý pokus).....přes den to startuje normálně,jen po ránu je problém....filtr jsem už znovu vyndal,pořádně docvakal koncovky a utěsnil pro jistotu silikonem (jestli si nenasává vzduch) a problém je tu pořád....úplnou náhodou mladá zaparkovala auto předkem do kopce a po ránu nastartovala bez problému,tak nevím kde hledat závadu,napadlo mě,že někde padá benzín,ale proč to hned chytne na druhý pokus (ten první může být různě dlouhý,ale motor nenaskočí).....nevím ani jestli to má něco společného s tou výměnou filtru,jestli se neobjevila nová závada.....pokud by mi někdo poradil,budu mu vděčný,díky
Napsal: 02 říj 2008, 18:31
od Haer
Dělá to i tehdy, když se mezi zapnutím zapalování a nastartováním nechá delší pauza, aby mělo dopravní čerpadlo dost času? Pokles napětí při startování ho může zase vypnout, takže délka startování nemusí mít vliv. Případně bych zkusil několikrát po sobě před startováním zapnout zapalování, chvilku počkat a zas ho vypnout a hnd zase zapnout...
Napsal: 02 říj 2008, 18:34
od Kabelík Tomáš
Asi by som skúsil druhý filter od druhej značky, môže to byť vadný kus. Inak by som ešte prešiel celé potrubie, či to niekde nemokvá, a či si to nepodsávy vzduch.
Napsal: 02 říj 2008, 18:47
od Kabelík Tomáš
Pri zapnutí klúča sa síce zapne aj čerpadlo, ale malo by to byť len pre zicher, ten benzín by normálne padať nemal. Keď je všetko OK, musím natočiť aj po mesieci . Ja som raz namontoval nový olejový filter a bola tam malá prasklina a trochu to slintalo, musel som dať nový. Toto by mohol byť podobný probléb, že to je niekde v zvare uvolnené, a za tú noc si to podsaje vzduch. Vidieť to byť nemusí, lebo keď je to len malá prasklina, benzín sa môže stihnút odparovať. Toto nám robyl aj služobný opel,keď bol čumákom do kopcu tak v pohode, keď bol na rovine alebo čumákom dole, štartovali sme päť minút, ale to je nafťák a tam bola zlá gumička nikde pri turbe. Tak ma napadá, prekotroluj všetky spoje na hadciach aj v motore.
Napsal: 03 říj 2008, 09:29
od ZDENDA
Haer píše:Dělá to i tehdy, když se mezi zapnutím zapalování a nastartováním nechá delší pauza, aby mělo dopravní čerpadlo dost času? Pokles napětí při startování ho může zase vypnout, takže délka startování nemusí mít vliv. Případně bych zkusil několikrát po sobě před startováním zapnout zapalování, chvilku počkat a zas ho vypnout a hnd zase zapnout...
nechávám ho nasát (jde to slyšet jak cvakce) a pak startuju......jednou jsem zkusil to jak píšeš,několikrát vypnout a zapnout klíček (bylo to tak 10x za sebou a to ten motor naskočil,to máš pravdu)
Napsal: 03 říj 2008, 09:33
od ZDENDA
Kabelík Tomáš píše:Asi by som skúsil druhý filter od druhej značky, môže to byť vadný kus. Inak by som ešte prešiel celé potrubie, či to niekde nemokvá, a či si to nepodsávy vzduch.
ten filtr už mě taky napadl,ale ještě chci počkat (je to Nipparts) tak snad jsem netrefil špatnej kus......to potrubí bude asi v pořádku,louže to nedělá a před výměnou filtru nebyl s autem problém (starý filtr byl už dost v háji a tekl z něj špinavej benzín)
Napsal: 06 říj 2008, 18:14
od Korálek
něco podobnýho mi to teď taky dělá,ale připisuju to svíčkám na kterejch mám nalítáno přes 30000 km.Uvidíme co po vyčištění nebo výměně.
Napsal: 07 říj 2008, 09:31
od soto
Korálek píše:něco podobnýho mi to teď taky dělá,ale připisuju to svíčkám na kterejch mám nalítáno přes 30000 km.Uvidíme co po vyčištění nebo výměně.
Sviecky by mali vydrzat cca 45 tis. km. Ja mam uz 48 tis. km (budem ich menit po 50 tis. km) a ziadny problem so svieckami.
Napsal: 07 říj 2008, 11:26
od ZDENDA
Korálek píše:něco podobnýho mi to teď taky dělá,ale připisuju to svíčkám na kterejch mám nalítáno přes 30000 km.Uvidíme co po vyčištění nebo výměně.
svíčky mám nové NGK,kabely,olej a všechny filtry taky nové....nepomohla ani nová baterie
asi budu muset do Hyundaie,to bude pálka
Re: accent 1.3 63kW rok2000 špatný start :-(
Napsal: 14 říj 2008, 19:04
od ZDENDA
tak jsem byl dnes na diagnostice u známého a našlo mi to tohle:
MÓD 03 - výpis paměti závad - 5 nalezených závad
obvod ohřevu lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0141
závada v obvodu
obvod ohřevu lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0141
závada v obvodu
informace v servisní literatuře
P1623
obvod lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0136
závada v obvodu
informace v servisní lateratuře
P1128
pokud tomu někdo rozumí,budu mu vděčný,když mi poradí,co mám dělat......prý to vypadá na nějakou závadu v elektrice,ale to je široký pojem
Re: accent 1.3 63kW rok2000 špatný start :-(
Napsal: 08 lis 2008, 14:03
od Korálek
ZDENDA píše:tak jsem byl dnes na diagnostice u známého a našlo mi to tohle:
MÓD 03 - výpis paměti závad - 5 nalezených závad
obvod ohřevu lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0141
závada v obvodu
obvod ohřevu lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0141
závada v obvodu
informace v servisní literatuře
P1623
obvod lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0136
závada v obvodu
informace v servisní lateratuře
P1128
pokud tomu někdo rozumí,budu mu vděčný,když mi poradí,co mám dělat......prý to vypadá na nějakou závadu v elektrice,ale to je široký pojem
Tomuhle nerozumím ale dneska jsem vrátil do auta vyčištěnej vzduchovej filtr od KN a naskočilo to úplně v pohodě.Napadá mě jestli to nemělo málo vzduchu při startu když byl špinavej
Re: accent 1.3 63kW rok2000 špatný start :-(
Napsal: 08 lis 2008, 19:55
od vipe
ZDENDA píše:tak jsem byl dnes na diagnostice u známého a našlo mi to tohle:
MÓD 03 - výpis paměti závad - 5 nalezených závad
obvod ohřevu lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0141
ohřev lambda sondy za katalyzátorem, jako první pomoc zkus vyčistit konektor
závada v obvodu
obvod ohřevu lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0141
ohřev lambda sondy za katalyzátorem, jako první pomoc zkus vyčistit konektor
závada v obvodu
informace v servisní literatuře
P1623
Diagnostic Lamp Powerstage Malfunction
obvod lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0136
nefunkční okruh lambda sondy za katalyzátorem, jako první pomoc zkus vyčistit konektor
závada v obvodu
informace v servisní lateratuře
P1128
dlouhodobá korekce bohatosti směsi - chudá
pokud tomu někdo rozumí,budu mu vděčný,když mi poradí,co mám dělat......prý to vypadá na nějakou závadu v elektrice,ale to je široký pojem
Re: accent 1.3 63kW rok2000 špatný start :-(
Napsal: 10 lis 2008, 11:24
od ZDENDA
vipe píše:ZDENDA píše:tak jsem byl dnes na diagnostice u známého a našlo mi to tohle:
MÓD 03 - výpis paměti závad - 5 nalezených závad
obvod ohřevu lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0141
ohřev lambda sondy za katalyzátorem, jako první pomoc zkus vyčistit konektor
závada v obvodu
obvod ohřevu lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0141
ohřev lambda sondy za katalyzátorem, jako první pomoc zkus vyčistit konektor
závada v obvodu
informace v servisní literatuře
P1623
Diagnostic Lamp Powerstage Malfunction
obvod lambda sondy (skupina 1 snímač 2)
P0136
nefunkční okruh lambda sondy za katalyzátorem, jako první pomoc zkus vyčistit konektor
závada v obvodu
informace v servisní lateratuře
P1128
dlouhodobá korekce bohatosti směsi - chudá
pokud tomu někdo rozumí,budu mu vděčný,když mi poradí,co mám dělat......prý to vypadá na nějakou závadu v elektrice,ale to je široký pojem
díky,zkusím na to mrknout,jinak ta chyba 1623 znamená přesně co?
Re: accent 1.3 63kW rok2000 špatný start :-(
Napsal: 11 lis 2008, 20:50
od vipe
ZDENDA píše:
díky,zkusím na to mrknout,jinak ta chyba 1623 znamená přesně co?
To kdybych věděl, jedině někdo znalej angličtiny aby to přeložil. Podle mého selského květáku bych řekl, že je nefunkční diagnostická kontrolka, ale to hádám. Svítila ti vůbec na přístrojovce když ti to vypsalo tyhle poruchy?
Re: accent 1.3 63kW rok2000 špatný start :-(
Napsal: 11 lis 2008, 22:47
od Haer
vipe píše:ZDENDA píše:
díky,zkusím na to mrknout,jinak ta chyba 1623 znamená přesně co?
To kdybych věděl, jedině někdo znalej angličtiny aby to přeložil. Podle mého selského květáku bych řekl, že je nefunkční diagnostická kontrolka, ale to hádám. Svítila ti vůbec na přístrojovce když ti to vypsalo tyhle poruchy?
P1623 Diagnostic Lamp Powerstage Malfunction bych prelozil jako "nefunkcni kontrolka vykonove casti" (rozumej motoru).
Dle vygooglenych udaju za to muze:
- zkrat nebo otevreny okruh na kontrolce (nepisou ceho
)
- nefunknost indikatoru check engine (tak ten bychom znali, ze by spalena zarovka?)
- chyba na vetraku chladice (
ze by i to sem patrilo
)
Nebijte me, jak jsem koupil, tak prodavam....