Stránka 1 z 1
Klesne ručička palivoměru po vypnutí zapalování na 0 ?
Napsal: 03 říj 2008, 10:13
od Jakšl Jan
Ručička ukazatele palivoměru zůstává i po vypnutí zapalování na přibližné úrovni paliva v nádrži - neklesne. ( Na Škodovce L 120 ručička klesla na 0 a také při zatáčce velmi zřetelně se pohybovala a palivoměr signalizoval výstražnou kontrolkou stav paliva). Prý u Hyundai je tento stav v pořádku ? Děkuji.
Napsal: 03 říj 2008, 10:34
od vlastaFR
jj, toho se neboj
je to normalni
Napsal: 03 říj 2008, 11:25
od potki
To mi robil aj stary Accent - je to OK, bolo to aj v navode.
Napsal: 03 říj 2008, 12:20
od vipe
I Getzik to má stejné (teda ten můj).
Napsal: 03 říj 2008, 12:25
od Limitz
jj má to tak být, někdo říká že je to na pi**, ale mě se to tak líbí aspoň vím kolik mám benálu hned když na sednu nebo stačí jen přes okýnko kouknout dovnitř
Napsal: 03 říj 2008, 12:26
od macháček
Neklesne a tak je to spravne, tak to ma byť
.
Napsal: 03 říj 2008, 12:39
od Davepic
Taky jsem z toho byl ze začatku vykuleny proč to nejde dole...Ale je to v pohodě má to tak byt
Zdravím
Napsal: 03 říj 2008, 15:21
od hbboy
Zdravím pane Jakšl, včera jsem vám dal kontakt na tyto stránky. Četl jsem to ve fóru už dříve a u žádné Lantry ručička neklesá, ale někde jsem četl, že to jde nějak dodělat myslím za 2-3 stovky, ale již nevím kde. Je to blbý, protože když má člověk plnou a stojí přes noc na sídlišti mohou mu nádrž navrtat. Zatím se mějte a hodně tu čtěte. Novák - HB
Napsal: 03 říj 2008, 16:06
od vlastaFR
Limitz píše:jj má to tak být, někdo říká že je to na pi**, ale mě se to tak líbí aspoň vím kolik mám benálu hned když na sednu nebo stačí jen přes okýnko kouknout dovnitř
hmm, ale to nejsi sam, kdo vidi prez okenko kolik mas benalu
(
)
Napsal: 04 říj 2008, 15:36
od zahyx
mne po vypnuti klíčku rucicka spadne na nulo:)
Napsal: 04 říj 2008, 18:16
od jelensoft
Jo, to je u Lanter rv. 96 - 00.
Napsal: 04 říj 2008, 19:20
od RUMiiiK
ja mam lantru r.v. 97 a nepada me rucicka po vypnuti klicku
Napsal: 06 říj 2008, 08:07
od Sir_Mark
ja mel opacnej problem...
koupil sem auto, zajel na benzinku tankoval a porad nic
jednou sem to pretocil prez rucaka a uz to fungovalo jak ma... ale je to strasne pomaly vsechno...
Re: Zdravím
Napsal: 06 říj 2008, 08:33
od mirpie
hbboy píše:Zdravím pane Jakšl, včera jsem vám dal kontakt na tyto stránky. Četl jsem to ve fóru už dříve a u žádné Lantry ručička neklesá, ale někde jsem četl, že to jde nějak dodělat myslím za 2-3 stovky, ale již nevím kde. Je to blbý, protože když má člověk plnou a stojí přes noc na sídlišti mohou mu nádrž navrtat. Zatím se mějte a hodně tu čtěte. Novák - HB
mám Coupé 97 a tam to taky nepadne na E, tak jsem to dořešil svépomocí instalací vypínače, normálně viditelný na palubní desce. Je to ale práce na půl dne. Vyhodit zezadu zadní sedadla (dostat to ven z Coupě je fakt zážitek, u Lantry to bude jistě příjemnější), odkrýt kryt palivového čerpadla a palivoměru, a dostat se tak ke kabeláži. Ted už nevím, který kabel je který, ale pokud má člověk zkoušečku, snadno napíchnutím na konektor zjistí, zda v něm je napětí při druhé poloze klíčku v zapalování (kabeláž k čerpadlu (když už to člověk dělá, tam je dobrý si natáhnout někam tajný vypínač a můžete klidněji spát) a kabeláž k paviloměru). Daný vodič od palivoměru jsem pak rozdělil vypínačem. Vypínač funguje jen při druhé poloze klíčku a tempo padání ručičky k nule je pomalé, ale padá
. Takže když dojíždím na parkoviště, tak asi 200m před cílem to vypnu a jak dojedu, ručička už je na E.
Kontrolka "hladového oka" funguje nezávisle dál, takže i kdybych náhodou zapomněl vypínačem zase nahodit stav paliva, kontrolka paliva se rozsvítí..
Stojim také přes noc na sídlišti a s plnou nádrží, kde je to hned vidět při posvícení baterkou dovnitř, by se mi spalo nedobře.