Stránka 1 z 1

Problem- ztrata vykonu !

Napsal: 05 říj 2008, 01:49
od AndyNJ
Zdravim vsechny, tak moje dny spokojenosti s Coupe konci. Motor ma ztratu vykonu cca 40%, otacky ze zacatku nestabilni, ale po nekolika minutach se ustalily na cca 1,2k RPM. Jelikoz jsem mechanik asi jako Petr Novotny bavic, tak netusim v cem je problem. Z pod motoru vychazi neurcity pravidelny zvuk a po nastartovani je kratce citit benzin. Podle meho nazoru bud: Vynechava jeden z valcu, nebo je problem v kabelazi, nebo praskly vyfuk. Opravdu netusim v cem je problem, vim ze to muze byt temer ,, cokoliv,, . Ale kdyby mel nekdo presnejsi tip budu vdecny :cry:

Abych nezapomel , je to Coupe 1.gen - 97, motor 1.6.

Napsal: 05 říj 2008, 02:03
od black_sheep
menil jsi nekdy svicky?? nebo zapalovaci kabely?? kliiid muze to bejt nejaka takova zakladni vec :)

Napsal: 05 říj 2008, 03:00
od AndyNJ
black_sheep píše:menil jsi nekdy svicky?? nebo zapalovaci kabely?? kliiid muze to bejt nejaka takova zakladni vec :)
Zapalovaci kabely ne, svicky tam jsou cca 4 mesice nove, ale radeji je zkouknu taky :-) Jak muzu proverit ty kabely? ... Uz pisu nad ranem, tak jsem trosku mimo :?

Napsal: 05 říj 2008, 20:10
od mirpie
o kabelech vim své, auto pak taky přestávao jet, do kopce se to trápilo a občas vynechával válec. Jeden kabel v háji. Kabely se daj proměřit na odpor, kolik mají mít už nevím, někde zjistíš, ale tak či tak, pokud jsi kabely neměnil l a nějakou dobu to auto na nich jezdí (víc jak 100tis km), tak rozhodně neproděláš, když jew vyměníš a zakopaná želva bude stejně jinde..ALe je to jedna z tisíce možných příčin. Pak by taky nebylo od věci vyměnit vzduchový a palivový filtr, pokud nebyly nedávno měněné.