Stránka 1 z 1

prodam hlavu na hyundai coupe 2.0l 16v

Napsal: 10 říj 2008, 20:04
od sweetred
prodam hlavu na hyundai coupe 2.0l 16v cen podle dohody diky

Re: prodam hlavu na hyundai coupe 2.0l 16v

Napsal: 10 říj 2008, 22:34
od Dr Meduza
Jak sou na tom hydrostely ?
Jak je stara, kolik to ma nalitano a celkovej stav?
Bylo by mozny ji nechat nekde zbrousit (nevite nekdo o kolik to de, kdyz chci vetsi kompresi, nebo jestli se musi i blok, chtel bych tak 1:12)?

Re: prodam hlavu na hyundai coupe 2.0l 16v

Napsal: 10 říj 2008, 22:36
od black_sheep
nepremyslel jsi nahodou o turbu?? 1:12, to uz je skoro dieslak :lol:

brousit to neni problem, na scoupku jsem to nechaval udelat za par stovaku tak, ze jsem proste zajel do fabriky kde to delaj normalne, domluvil jsem se s brusicem a na pockani mi to udelal behem chvilky.. :wink:

Re: prodam hlavu na hyundai coupe 2.0l 16v

Napsal: 11 říj 2008, 07:37
od Dr Meduza
black_sheep píše:nepremyslel jsi nahodou o turbu?? 1:12, to uz je skoro dieslak :lol:

brousit to neni problem, na scoupku jsem to nechaval udelat za par stovaku tak, ze jsem proste zajel do fabriky kde to delaj normalne, domluvil jsem se s brusicem a na pockani mi to udelal behem chvilky.. :wink:
no ber to ze ted je to udelany na 91 benzin, takze 1:12 neni tak hrozny proti tomu co tam je, to je takovej beznej sportovnejsi kompresni pomer, na favu se takovej dava bezne a jak to s tim pak frci, ani dvoulitrovy kupecko tomu pak nestaci
no ja zvazuju 2 moznosti prave:
1. turbo, nechat kompresi jak je
2. dat nakou vetsi kompresi a vacku z 1.8
+ v obou pripadech zkusit trochu poladit mapy predstihu

Re: prodam hlavu na hyundai coupe 2.0l 16v

Napsal: 11 říj 2008, 18:16
od sweetred
no nalitano ma asi 120000vypada slušne pošlu fotky dik

Re: prodam hlavu na hyundai coupe 2.0l 16v

Napsal: 13 říj 2008, 08:46
od mirpie
ta komprese co tam je ted, tedy 10,2:1 je dá se říct běžná u atmosferických motorů, u kterých se nepředpokládá dodatečná motnáž turbodmychadla nebo kompresoru. Na turbodmychadlo by to chrělo jít s kompresí dolů, tedy někam na 8,5 nebo 9:1, aby ti ten motor něco vydržel...
Nový Octavie s motory FSI, tedy přímosvstřiky benzinu maj kompresi 12:1, což je hodně hekzé, ale na 95oktan jim to nejede..A pokud to tam nějakej českej šetřílek přeci jen naleje, detonační čidlo bije jak na poplach a upraví přeedstih na hodnotu, která klepání zamezí, ale houby už to jede..tedy, spíše nejede. Tím jen chci říct, že pokud se rozhodneš ponechat atmosférické plnění, tak na kompresi 12.1 bys teoreticky jít mohl, ale počítej s tím, že aby ti to jelo, tak jak očekáváš, nic než 98 a výš tam nemůžeš nalit.
Paradox je, že zvýšit kompresi je jednodušší, než ji naopak snížit.. Ted nevim, jak ty motory lantra/Coupe 1.6, 1.8 a 2.0 jsou..Dva motory maj stejné vrtání a další dva motory maj zas stejný zdvih...Takže pokud bys vzal kliku z jednoho menšího motoru, kde je menší zdvih při stejném vrtání (tuším u motoru 1.8), tak tím bys měl kompresi vyřešenou a nebylo by to ani nijak moc nákladné vůči ceně turodmychadla a jeho příslušenství..jde o to, o kolik by ta komprese klesla..

Re: prodam hlavu na hyundai coupe 2.0l 16v

Napsal: 13 říj 2008, 09:10
od Dr Meduza
no ve vetsine turbo kitu je na snizeni komprese plat plechu na kterej se dava tesneni z obou stran, ovsem tesneni taky neni nejlevnejsi a tam musej nejt dve este ke vsemu :roll:
Jinak s oktanovym cislem problem nemam, jezdim na plyn, na favoritu mam taky takovoudle kompresi a leti to s tim jak sileny :twisted: