Stránka 1 z 10
Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 říj 2008, 07:21
od kastan
Čaute,
zajímalo by mě, jak jste na tom s "vrzáním" palubovky. Já jsem celkem zklamaný, od začátku se ozývá nějaké cvrlikání, někdy větší, někdy menší. Dokonce se mi zdá že po ujetí 7500km se to začíná ozývat i z jiných míst včetně madla spolujezdcových dveří. Jde s tím něco dělat? A co říkáte na materiál interiéru. Některé plasty jsou opravdu velice náchylné na poškrábání - středový tunel apod., jde případné škrábance nějak opravit?
Díky za odpovědi
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 říj 2008, 16:04
od laufas
my mame najeto skoro 6000 a nic poskrabanyho zatim. obcas vrzne palubovka u levyho A sloupku, tam jak je vydech. Ale to treba jen kdyz to dlouho stoji v klidu, pak to vrzne (pri najeti na hrbol,koleje ci pri zmacknuti) a je klid. Takze zatim ohledne tohoto spokojenost a neresim to
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 říj 2008, 22:40
od tatchwud
U nás v pohodě,nic nevrže,jezdí jak má,než nastoupím mrkne mi na pozdrav,nastartuju a pustí mi dokonce i muziku.Když vystoupím,tak poděkuju a Huňáč mi mrkne na rozloučenou.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 14:12
od marek.tkd
Ahojte,
no ja som celkom sklamany z kvality interieru. Mam najazdenych cc 4500km a asi po 2000km sa zacalo ozyvat pukanie pri A stlpikoch, tam ako su vyduchy klimatizacie. Najprv to bolo len sporadicky, ale cim dalej to je castejsie. Ozyva sa to pri nabehnuti na hrbol, alebo nerovnost (mam pocit, ze sa kruti karoseria a preto to puka). Tak isto,ked je zima a ja pustim kurenie, zacne to v tych miestach pukat. Auto mam necele 3 mesiace, takze neviem, ake to bude v lete.
Dost ma to stve, lebo som sa rozhodoval medz i30, Ceed a Aurisom. i30 som si vybral hlavne koli spravovaniu interieru.
Myslite, ze by to mohlo byt na zarucnu opravu? Uvedomujem si, ze ten material stale pracuje a preto by sa mozno zislo to podotahovat.
Dakujem za rady
Marek
PS.: inak s autom ziadne problemy az na srabanec na palubovke pred spolujazdcom, ktori mi to poskriabal ruksakom pri vystupovani. A tak isto poskriabany a prehlbeny plech blatniku pri pravom zadnom sedadle. Zasa jeden sikula, ktory J3BOL dverami a bezpecnostny pas sa este nestacil namotat. Tak mi privrel pracku bez. pasu medzi dvere a blatnik
. Neviem preco maju vsetci ludia tendenciu buchat dverami od auta a nevazia si veci inych
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 16:05
od black_sheep
me taky lupe nekde v palubce u okna, pokud v zime zacnu topit prudce
nic hroznyho, nebo extra hlasityho ci otravnyho, jen je slyset ze ta palubka pracuje. pokud nejsou naky sileny zmeny teploty (ani kdyz jede v lete klima) tak se nic neozve a je krasne ticho. akorat takhle v zime. no na 12 let stary auto dobry
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 16:25
od tatchwud
black_sheep píše:me taky lupe nekde v palubce u okna, pokud v zime zacnu topit prudce
nic hroznyho, nebo extra hlasityho ci otravnyho, jen je slyset ze ta palubka pracuje. pokud nejsou naky sileny zmeny teploty (ani kdyz jede v lete klima) tak se nic neozve a je krasne ticho. akorat takhle v zime. no na 12 let stary auto dobry
Taky se to občas ozve,ale každý materiál pracuje.Je to jen chvilka a pak je vše OK.
Rada zní:
VOLUME DOPRAVA
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 16:26
od brano
noo pri novom aute by ma to mozno aj trosku sralo ale moja 96ka ma takymi vecami neprakvapi...nech sa plasty ozyvaju kolko chcu aspon viem ze tam su
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 17:09
od laufas
nam to taky vrze viz vyse
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 17:58
od zello
Pani ja neviem comu sa cudujete. Ved toje normalna vec. ( samozrejme mam na mysli pustenie kurenia v zime a klimy v lete)
Plast je material ako kazdy iny a tepelna roztaznost je zvycajna fyzikalna vlastnost.
A plast dava najavo roztahovanie alebo zmrstovanie najavo hlavne pukanim , praskanim a kadejakymi pazvukmi, ktore vsak po vyrovnani teploty prestanu.
Takze akekolvek pazvuky z okolia vyduchov kurenia su podla mna za vyssie popisanych specifickych podmienok su uplne v norme.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 18:09
od laufas
nedela to jen pri zmene teploty
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 19:46
od zello
laufas píše:nedela to jen pri zmene teploty
Tak mas potom asi problem niekde inde. Mne to zvykne vacsinou robit ked v lete sadnem do vyhriateho auta a pustim klimu, alebo ked sa teraz v chladnom obdobi v este studenom aute rozbehne kurenie tak ze uz zacne aj kurit.
V oboch pripadoch to vsak max. do piatich minut vzdy zmizlo a uz sa neprejavilo. Ten cas som samozrejme nikdy nemeral
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 20:00
od laufas
Ono to dela i treba kdyz najedu na nejakou nerovnost. Tak to ''popraska''
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 20:27
od carlos
Taky mně to v autě po pár tisících km trochu povrzávalo, hlavně mezi palubkou a předním sloupkem, ale stačilo trochu silikonového spreje a byl klid. Teď s nástupem zimy a po 2,5 letech provozu budu muset "máznout" znovu.
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 21:30
od marek.tkd
presne ako pise laufas, nerobi to len pri zmene teploty.
Prasknutie sa ozve aj ked prejdem cez "vlnu na ceste".
to tatchwud: dik za radu, presne tak to zatial riesim
ale chcem pockat na leto a ked to neprestane alebo sa to este viacej zhorsi, tak s tym skocim do servisu
M
Re: Vrzání palubovky, materiál interiéru
Napsal: 20 pro 2008, 21:43
od laufas
a to mam prijit do servisu a rict. Kdyz prejedu diru, poskripe mi palubovka v rohu? To je divny,ne?