Stránka 1 z 1

Ochranné nástřiky spodku a dutin

Napsal: 22 říj 2008, 20:22
od tatchwud
Má cenu řešit ochranné nástřiky spodku a dutin nově zakoupených Hyundaíků. Jaké máte zkušenosti s reznutím kovových částí náprav? V minulosti, při nákupu např. nových Felícií vytékala delší dobu z dutin při větším teple nastříkaná hmota. Nepletu se, že plechy jsou při výrobě už nějak upravované? :roll:

Re: Ochranné nástřiky spodku a dutin

Napsal: 30 říj 2008, 13:40
od Gandalf
Každá automobilka (zpravidla hrdě) prezentuje co všechno dělá pro antikorozní ochranu svých vozů. Z obecných zkušeností různých značek mám za to, že ošetření dutin moderními přípravky má z dlouhodobého hlediska stále smysl (jestli máte auto na 2-3 roky a po splacení leasingu jde z domu, nemá to pro Vás efekt). Nástřik spodku má smysl buď lokálně v případě porušení stávající ochrany nebo preventivně celoplošně po nějaké době, tedy po pár letech provozu. Hodně záleží na vozovkách, po kterých se zejména v zimě pohybujete. Pokud jezdíte hodně často po vozovkách ošetřených posypem kamennou drtí, je riziko poškození nástřiku vyšší a tím spíš je třeba vše kontrolovat.
Prezentujete se jako vlastník H-i30, což by mělo být auto s ochranou na solidní úrovni již z výroby, ale člověk by měl v takových věcech spoléhat hlavně na sebe a udělat si vlastní opatření... :)

Re: Ochranné nástřiky spodku a dutin

Napsal: 30 říj 2008, 15:00
od Mr. HYUNDAI
Na "ošetření" dutin pozor. Do dutiny se nedostanete jinak, než provrtáním plechu. A záruka na karoserii je v čudu! Minimálně po dobu záruky nedoporučuji řešit dutiny a nástřik spodku pouze a jenom v těsné spolupráci s autorizovaným servisem. Po uplynutí záruky na karoserii je to už každého věc :) .

Re: Ochranné nástřiky spodku a dutin

Napsal: 30 říj 2008, 17:01
od tatchwud
Gandalf píše:Každá automobilka (zpravidla hrdě) prezentuje co všechno dělá pro antikorozní ochranu svých vozů. Z obecných zkušeností různých značek mám za to, že ošetření dutin moderními přípravky má z dlouhodobého hlediska stále smysl (jestli máte auto na 2-3 roky a po splacení leasingu jde z domu, nemá to pro Vás efekt). Nástřik spodku má smysl buď lokálně v případě porušení stávající ochrany nebo preventivně celoplošně po nějaké době, tedy po pár letech provozu. Hodně záleží na vozovkách, po kterých se zejména v zimě pohybujete. Pokud jezdíte hodně často po vozovkách ošetřených posypem kamennou drtí, je riziko poškození nástřiku vyšší a tím spíš je třeba vše kontrolovat.
Prezentujete se jako vlastník H-i30, což by mělo být auto s ochranou na solidní úrovni již z výroby, ale člověk by měl v takových věcech spoléhat hlavně na sebe a udělat si vlastní opatření... :)
Jde mě vlastně pouze o nápravy,které jsou z profil. plechů,které jsou sice nastříkané černou barvou,ale nevím,zda jsou upravené i jinak pod nátěrem.Podlaha,podběhy jsou asi ochráněné. Takže díky... :wink: