Stránka 1 z 1

NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 08:12
od Spinner
Zdravím všechny! Chtěl jsem se informovat, zda má někdo namontované LPG na 2,2 CRDI motor. Bylo mi řečeno, že to lze, ale musí se kompletně odpojit nafta. Díky.

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 08:18
od Rexcor
Nikdy jsem to neviděl a bude to dost drahé. Myslím že nafťáky se předělávaly jen na rostlinej olej či tak. Na plyn to podle mě nejde. Nebo to bude velmi drahé.

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 08:36
od zdenek76
taky bych to viděl jen na rostlinný olej, ale na rozdíl od přestavby benzin-LPG je u diesel-r.olej poměrně hodně rizik, že odejde motor

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 11:04
od tomki
Spinner píše:Zdravím všechny! Chtěl jsem se informovat, zda má někdo namontované LPG na 2,2 CRDI motor. Bylo mi řečeno, že to lze, ale musí se kompletně odpojit nafta. Díky.

neblazni!!!!!!!!

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 11:05
od vlado1979
Na LPG sa skôr prerábajú benzínové autá, ale CRDi ?

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 12:43
od Hardcam
Nelze, pouze na repku olejku:) jen nechapu, proc sis teda nekoupil benzina a nepredelal ho na plyn? U diesela, ktery zere 8 litru mi to prijde zbytecny a vuci porizovaci cene diesela i nesmyslny.

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 13:58
od Mr. HYUNDAI
Dovolím si s Tebou nesouhlasit Hardcame. Diesel na LPG předělat lze, ale bude to "tvrdá" přestavba. Nebude tedy možné přepínat mezi palivy jako to jde u benzíňáku, bude to jen na LPG. Nicméně nechápu smysl této operace u benzínů, natož u nafťáku.

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 18:54
od Rexcor
Smysl je jednoduchý. Náklady se průměrně jezdícímu člověku vrátí během asi 3 let. A pak už na tom jen šetříš:-)

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 18:58
od Hardcam
Mr: Hyundai: aha a v cem teda spociva smysl te prestavby? Dobre, lze to. Stejne tak lze udelat z Elantry Ferrari, jen staci koupit plechy, motor a par drobnosti.

Rexcor: vrati se navratnost LPG instalace, ale kde je navratnost investice do dieselu oproti benzinove 2,7?

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 06 lis 2008, 20:54
od Mr. HYUNDAI
Rexcor píše:Smysl je jednoduchý. Náklady se průměrně jezdícímu člověku vrátí během asi 3 let. A pak už na tom jen šetříš:-)
Já jsem narážel na svůj neskrývaný "odpor" k jakýmkoli přestavbám. Konstruktér to vymyslel na benzín (nebo naftu), tak do toho patří benzín (nebo nafta) :lol: .

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 08 lis 2008, 23:47
od okraj
Ma tu niekto Santa FE 2,7 V6 139kW typ CM na LPG? O tyzden idem na prerobenie na LPG. Ak ano aky system a aka je spotreba benzinu a plynu, ja mam benzin tak okolo 10,5l? Mne idu davat retrofitny system od firmy TeleflexGFI schválený na základe EHK 115....dik

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 12 lis 2008, 16:11
od mirpie
Spinner píše:Zdravím všechny! Chtěl jsem se informovat, zda má někdo namontované LPG na 2,2 CRDI motor. Bylo mi řečeno, že to lze, ale musí se kompletně odpojit nafta. Díky.
to snad nemůžeš myslet vážně..Ale jestli to byl vtip, tak dobrý.

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 12 lis 2008, 16:12
od mirpie
Mr.Hyundai: podobnou averzi na LPG mám taky, ale chápu majitele větších objemů, např. 2.7 a výš. Tam to smysl má. Ale dávat to do malých objemů jako 1.6 nebo nedej bože předělat sportovní auto na plyn...

Re: NEW SANTA FE 2,2 CRDI (manual) lze instalovat LPG?

Napsal: 12 lis 2008, 17:52
od clay
Rexcor: vrati se navratnost LPG instalace, ale kde je navratnost investice do dieselu oproti benzinove 2,7?[/quote]

V roce 2004 byl rozdíl v ceně požadovaného SF s automatickou převodovkou 80 000,- Kč v neprospěch dieselu - nemluvě o tom, že s 2l dieselem a automatem si člověk na tu 100 na tacho pěkně dlouho počkal.
Takže rozhodování velmi jednoduché. Těch 80 000 Kč je sumasumárum rozdíl v nákladech na palivo benzin/nafta za 100 000 km - tedy na provoz v letech záruky.Jiné vlastnosti auta - kultivovanost šestiválce, zrychlení apod. je bonus navrch.
No a nyní LPG s dovybavením pro jízdu bez rezervy za 55 000,- Kč - rozdíl na km cca 1,36 Kč a tedy návratnost po 40 500 km, vzhledem k nájezdu 35 000 km za rok není co řešit. A pokud nevíš, že auto jede na LPG, tak nic nepoznáš.

Holt je vše věcí názoru - teď nám ho ťukli a tak si půjčuji nejúžasnější diesel oktávku tak na tři nedělě - třeba mne přesvědčí.

clay