Zničí zima u CRDi čerpadlo a snímač rampy ?
Napsal: 30 led 2006, 23:47
Vlastním cca 1 rok Accenta 1,5CRDi 2002.
Pred týždňom bola vonku ukrutná zima. Ráno pri naštartovaní sa mi nepodarilo nakopnuť motor , zdochla baterka ale predtým začalo nejak divne pískat z oblasti pal.čerpadla. Po dobití baterky som po 2-3 dňoch dokazal nakopnúť auto.Ale už pri otočení kúčom v zapaľovaní čerpadlo vydávalo pískavé zvuky. Čerpadlo pískalo aj počas jazdy a na druhý deň do práce mi počas jazdy úplne vypol agregát, raz , druhý krát s rozsvietení kontrolky poruchy pal.systému. Zastaviť na krajnici, počkať nejakých 15s a oäť naštartovať. Dal som ho na víkend do garáže. Rozmrazilo sa, ale pískanie pokračovalo.Nie je to silné pískanie , ale počuť ho.Cestou do servisu Hyundai zase zdochol agragát.
Napíchli Accenta na diagnostiku a šok. Porucha nejakého snímača rampy vstrekov či tak nejako. Chytené čerpadlo, další šok. Keď mi povedal ceny súčiastok, skoro som odpadol. Nová rampa 30.000,-Sk, nové čerpadlo 8.000-Sk plus práca. Vraj posratá voda v nafte. A to vždy kupujem na Shelke. Vraj treba veriť, že je len vadné čerpadlo a keď sa vymení, môže byť že bude normálny tlak v systéme a snímač nebude hlásiť chyby a vypínať agragát. Inak v teple agregát nakopne normal, aj na diagnostike keď točil do otáčok kým som tam bol, vraj čerpadlo vytvára tlak, ale niečo je v ťahu. Tak reku objednajte nové čerpadlo za 8.000-Sk. Dnes ma však napadlo. Nemože byť zanesený palivový filter od parafínov a humusu a čerpadlo sa trápi? Nepomohlo by nejaké prefuknutie, prečistenie palivovej sústavy od nánosov? Tie pálky za nové súčiastky sú zdrvujúce!!!
Díky za každú radu.
Pred týždňom bola vonku ukrutná zima. Ráno pri naštartovaní sa mi nepodarilo nakopnuť motor , zdochla baterka ale predtým začalo nejak divne pískat z oblasti pal.čerpadla. Po dobití baterky som po 2-3 dňoch dokazal nakopnúť auto.Ale už pri otočení kúčom v zapaľovaní čerpadlo vydávalo pískavé zvuky. Čerpadlo pískalo aj počas jazdy a na druhý deň do práce mi počas jazdy úplne vypol agregát, raz , druhý krát s rozsvietení kontrolky poruchy pal.systému. Zastaviť na krajnici, počkať nejakých 15s a oäť naštartovať. Dal som ho na víkend do garáže. Rozmrazilo sa, ale pískanie pokračovalo.Nie je to silné pískanie , ale počuť ho.Cestou do servisu Hyundai zase zdochol agragát.
Napíchli Accenta na diagnostiku a šok. Porucha nejakého snímača rampy vstrekov či tak nejako. Chytené čerpadlo, další šok. Keď mi povedal ceny súčiastok, skoro som odpadol. Nová rampa 30.000,-Sk, nové čerpadlo 8.000-Sk plus práca. Vraj posratá voda v nafte. A to vždy kupujem na Shelke. Vraj treba veriť, že je len vadné čerpadlo a keď sa vymení, môže byť že bude normálny tlak v systéme a snímač nebude hlásiť chyby a vypínať agragát. Inak v teple agregát nakopne normal, aj na diagnostike keď točil do otáčok kým som tam bol, vraj čerpadlo vytvára tlak, ale niečo je v ťahu. Tak reku objednajte nové čerpadlo za 8.000-Sk. Dnes ma však napadlo. Nemože byť zanesený palivový filter od parafínov a humusu a čerpadlo sa trápi? Nepomohlo by nejaké prefuknutie, prečistenie palivovej sústavy od nánosov? Tie pálky za nové súčiastky sú zdrvujúce!!!
Díky za každú radu.