HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Moderátoři: miooo, Moderátoři
HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Máte niekto s týmto vozom skúsenosť alebo máte len dobrú radu či kúpiť alebo nie. Prosím o radu.
Hyundai Santa Fe 2,7 6V
- Reklama
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
V podstatě by tam neměl být žádný závažný problém, možná zkontroluj jestli to není dovoz z USA.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
a ako do toho všetkého zapadá 4 stupňová automatická prevodovka? O tomto modely je tu naozaj málo písane, tak Vás chcem poprosiť o radu, chcel by som ho ešte snáď do Vianoc kupiť nech už som v klube aj ja. Vdaka Vám všetkým.
Hyundai Santa Fe 2,7 6V
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Automatická převodovka je spolehlivá, akorát trochu líná a sráží dynamiku toho motoru, akceleraci to nemá závratnou, nicméně je tam lépe řešena spojka, takže by z této strany neměly hrozit problémy. Pokud tedy nejseš vyloženě na dynamickou jízdu, stojí ten motor za to, lepší se do Santíka nedával, kultivovanost i pružnost jsou perfektní. Výkon nic extra, ale na auto v pohodě stačí a dá se s ním případně jít nahoru.
Tady na foru má tohle auto snad jen clay a možná ještě jeden člověk.
Tady na foru má tohle auto snad jen clay a možná ještě jeden člověk.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Ďakujem velmi pekne. Nemám veľké skúsenosti s automatickou prevodovkou takže to je jedna z vecí prečo tak dlho váham. Stále mi vrta v hlave veľa otázok ale viac menej som rozhodnutý.
Hyundai Santa Fe 2,7 6V
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Máme v rodině jednoho santu o kterém uvažuješ. Jsme s ním velice spokojeni. Jestli jsi ještě neměl automat a chystáš se na to, určitě neprohloupíš. je s ním krásná jízda. Jen když chceš předjíždět opravdu rychle je lepší si manuálně podřadit. Táhne opravdu krásně. A ten šestiválec je pošušňáníčko. Máme ho v největší výbavě Elegance+kůže. Máme teď najeto 135 000Km a bez proplémů kromě prasklé žárovky v podsvícení tlačítek ale to asi z důvodu velkých nárazů na Hyundai Off Road Day.
Máš nějaké konkrétnější otázky? Když nebudu vědět já, tak se zeptám taťky (Claye). On s ním jezdí. Já mám toho druhého.
Máš nějaké konkrétnější otázky? Když nebudu vědět já, tak se zeptám taťky (Claye). On s ním jezdí. Já mám toho druhého.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Ahoj,
kupovali jsme 2,7 i V 6 s automatem v listopadu 2004, nyní je na něm 135 000, jediná závada, která se řešila byla vadná váha vzduchu ( dodává Siemens ) - takže skoro konzernová závada WV, Shade apod.
Používáme ho denně na popojíždění (dojezd 12 km ) - několikrát, pak na cesty po republice ( 50 - 300 km ) a na cesty ven ( 500 - 1300 km ) - v závorce délka trasy ujetá v zátahu - přestávky na WC a palivo
Poměr najetých km dle výše uvedených kategorií je 30% - 40% - 30%.
K automatu - je to pohoda - je sice pouze 4stupňový a starší koncepce s hydrodynamickým měničem ( dnes jsou již dvouspojkové převodovky nebo převodovky s plynulou změnou poměru otáček ), ale odstupňování je rozumné. Perfektní ve městě a v kolonách ( znáš tu marnost, když se vedle tebe plynule plouží kamiony a ty rajtuješ na spojce a plynu a popojíždíš v koloně přískoky ? - tak to Ti odpadne - necháš D a povolíš brzdu a Santík se Ti na volnoběh pomalu rozjede a motor se jen tak převaluje )
Máme ještě vybavení tempomatem - takže na dálnici nastavím 130 dle GPS a mám klid - do kopce si přidá a udržuje rychlost a z kopce si ubere - asi myslí na mne, abych zbytečně neplatil. Perfektní je, že když musíš ubrat, tak pak pouze ťukneš na tlačítko, Santík si podle potřeby podřadí a zrychlí tak, že by jsi to sám těžko dokázal. Pozor pouze na vozovce s horší přilnavostí ( břečka, náledí ) pak může být použití tempomatu zavádějící - přeci jenom s tempomatem není to přesné spojení s vnímáním chování auta Tvou sedací částí a prací pravé nohy na plynu.
Osobně již do baráku jiné auto na normální ježdění než s automatem nechci. Druhý Santík s manuálem co máme je proto, aby se děcka naučila řadit a nebyla analfabety ( neměla vynechaná písmena šoférské abecedy ).
Myslím si, že když koupíš, tak automat nebude určitě důvodem k nespokojenosti.
kupovali jsme 2,7 i V 6 s automatem v listopadu 2004, nyní je na něm 135 000, jediná závada, která se řešila byla vadná váha vzduchu ( dodává Siemens ) - takže skoro konzernová závada WV, Shade apod.
Používáme ho denně na popojíždění (dojezd 12 km ) - několikrát, pak na cesty po republice ( 50 - 300 km ) a na cesty ven ( 500 - 1300 km ) - v závorce délka trasy ujetá v zátahu - přestávky na WC a palivo
Poměr najetých km dle výše uvedených kategorií je 30% - 40% - 30%.
K automatu - je to pohoda - je sice pouze 4stupňový a starší koncepce s hydrodynamickým měničem ( dnes jsou již dvouspojkové převodovky nebo převodovky s plynulou změnou poměru otáček ), ale odstupňování je rozumné. Perfektní ve městě a v kolonách ( znáš tu marnost, když se vedle tebe plynule plouží kamiony a ty rajtuješ na spojce a plynu a popojíždíš v koloně přískoky ? - tak to Ti odpadne - necháš D a povolíš brzdu a Santík se Ti na volnoběh pomalu rozjede a motor se jen tak převaluje )
Máme ještě vybavení tempomatem - takže na dálnici nastavím 130 dle GPS a mám klid - do kopce si přidá a udržuje rychlost a z kopce si ubere - asi myslí na mne, abych zbytečně neplatil. Perfektní je, že když musíš ubrat, tak pak pouze ťukneš na tlačítko, Santík si podle potřeby podřadí a zrychlí tak, že by jsi to sám těžko dokázal. Pozor pouze na vozovce s horší přilnavostí ( břečka, náledí ) pak může být použití tempomatu zavádějící - přeci jenom s tempomatem není to přesné spojení s vnímáním chování auta Tvou sedací částí a prací pravé nohy na plynu.
Osobně již do baráku jiné auto na normální ježdění než s automatem nechci. Druhý Santík s manuálem co máme je proto, aby se děcka naučila řadit a nebyla analfabety ( neměla vynechaná písmena šoférské abecedy ).
Myslím si, že když koupíš, tak automat nebude určitě důvodem k nespokojenosti.
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Tie otázky sa týkaju toho, či ten piaty stupen prevodovky nebude chýbať, akú reálnu rýchlosť takéto auto môže najviac dosiahuť a či je v tej rýchlosti dobre ovládateľné. Určite ma ešte nejaké napadnú a som rád že sa nájde niekto, kto aj na takéto zDANLIVO HLUPE OTáZKY ODPOVIE. jEDNODUCHO MA TO ZAUJíMA. Jazdím už 13 rokov na manuáloch, a najazdil som dosť aj na osobných aj na nákladných vozoch, takže bude možno trochu trvať kým si zvyknem na automat ale verím že sa mi to podarí.Ešte raz páni dakujem za odpovede.
Hyundai Santa Fe 2,7 6V
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
jen mírně odbočím s dotazem: Ten tiptronic, tedy automat s možností řazení, co se dával do Santy 2.0CRDi je taky čtyřstupňový? Díky
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Ahoj, mám od července Santu kterého chceš koupit a s ním najeto cca 10.000km. Takže nemám s ním tolik zkušeností jako clay. Můžu ale říct, že kdybych si Santu měl kupovat znovu tak ve stejné konfiguraci. Na automat si určitě zvykneš a nakonec nebudeš chtít nic jinýho (alespoň můj případ, pravda pohybuju se hodně po Praze a okolí a kolony jsou na denním pořádku). Je samozřejmý že v dnešní době jsou automatické převodovky modernější, ale Santa má klasiku a asi proto nebývají s automatem problémy (byl to jeden z důvodů proč sem šel do automatu místo manuálu).
Pokud jsi smířen s vyšší spotřebou a povinným ručením tak neváhej a jdi do 2,7i V6
Ještě dotaz na claye: Jak se projevovala špatná váha vzduchu?
Pokud jsi smířen s vyšší spotřebou a povinným ručením tak neváhej a jdi do 2,7i V6
Ještě dotaz na claye: Jak se projevovala špatná váha vzduchu?
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
reálně se dá se seriovou 2.7 V6 dostat na 200 km/hod, ale není to auto pro takovéhle rychlosti, kromě jízdních vlastností (přece jen ještě pravověrný SUV podvozek i do terénu, brzdy také nejsou pro takovou rychlost ideální) je ve vyšších rychlostech už auto hodně hlučné (nemyslím motor, ale obtékání vzduchu) takže cestovní komfort nic moc, podle mě taková ještě přijatelná cestovní rychlost je 150-160 km/hod, to je hluk ještě snesitelný.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Hluk snesitelný, spotřeba se vzrůstající rychlostí nesnesitelná
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Takže odpovím v opačném pořadí
add. váha vzduchu ( osud )
porucha váhy vzduchu se projevuje kolísáním otáček motoru, které se projevuje nahodile ve všech režimech jízdy - príma to bylo v tahu, kdy i po snížení tlaku nohy na plynový pedál, tak ještě auto táhlo. Nebo naopak motor na volnoběh chcípl, nebo při přidání na rozjezdu chcípl, nebo při zrychlování šel tak nepravidelně, až celé auto cukalo.
Projevovalo se to zpočátku zřídka a postupně častěji - pro pochybovače o LPG - dělalo to i na benzin ve stejné míře.
add. Santa Fe 2,7i V6 ( lover )
Maximálně jsem s ním jel v obsazení v 5 ale jen s malou výbavou u Mnichova 205 dle GPS.
Zkušenost je ale taková, že psaných 178 konstrukční rychlosti je odpovídajících.
Standardně a komfortně jezdím 150 - 160 dle GPS.
V maximální rodinné konfiguraci : čtyři dospělí + výbava a jídlo na týden + 4 jízdní kola na nosiči kol na kouli - lze také 150 ( 160 je již v některých zatáčkách i na německé dálnici cítit jako limitní - přeci jenom je znát posunutí těžiště směrem vzad díky zatížení koule )
Ač tomu málokdo věří, tak se mi automatická převodovka osvědčila i v zimě na náledí i v hlubokém sněhu nebo v blátě - můžeš se pomalu rozjet, protože přebytek výkonu Ti odvede hydrodynamický měnič - takže rozjezd bez cuknutí a jen krokem nečiní potíže.´To samé i při rozjezdech do kopce. Pokud je extrémně naklouzáno, tak při stojícím autě ručně navolím za 2 a auto pomalu rozjedu skoro na volnoběh.
Nadruhou stranu mne překvapilo, že na prvním Hyiundai Off Road Day (HORD), kterého jsme se účastnili - rok 2005 Brno, kde jsme mohli prověřit auta na specální Off roadové trati - jsem dosáhl v této konfiguraci druhého nejlepšího času - lepší byl pouze Tucson ve stejné motorizaci a také s automatem.
Počet stupňů u automatů nerozhoduje až natolik o maximální rychlosti, ale spíš o komfortu jízdy a lepším využití optimálních otáček - tím i o konečné spotřebě.
myslím si, že automat prodlužuje i životnost motoru - vždyť při malém zatížení - tedy i potřebě přenosu malého kroutícího momentu - si klidně zařadí 4 i při plynulé jízdě v obci.
Použití podřazení :
jedu v obci za pomalým autem a před výjezdem z obce si bez zvýšení rychlosti podřadím na nižší převodový stupeň ( např, ze 4 na 3 a otáčky motoru se změní z 1600 na cca 2100 a mám pak k dispozici zcela jinou akceleraci
nebo až na 2 a mám optimální otáčky pro prudkou akceleraci cca 3000.
To samé při dojetí kamionu či pomalého vozidla, když odhaduji že předjetí nebude jednoduché, tak podřadím o stupeň níž a mám připravenou akcelerační rezervu.
Výhodou automatu u Santíka je, že zamezuje kritickým momentům - tzn. i když jedeš "na ruku" tak Ti nedovolí motor přetočit, a pokud při jízdě "na ruku" musíš výrazně ubrat - automaticky podřadí aby jsi měl možnost akcelerace - pochopitelně se to děje v jiných otáčkách než ve standardním režimu ( nevím kde ale setkal jsem se s automatem, který nehlídal max otáčky motoru a byl schopen Tě nechat motor udělat.
Myslím si, že i vzhledem k potřebě snižovat emise a spotřebu motorů, budou postupně automobilky preferovat nasazování vypiplaných automatů před manuálními převodovkami. Osobně jsem se svezl Myšákem Outlanderem s novou převodovkou s plynulou změnou poměru otáček ( něco jako variátor ) a mohu říct, že i když je to nezvyk ( přidáš - motor nic ale rychlost se zvyšuje apod ) jsme na cestě Pardubice - Jeseník a zpět jeli z 9 litrů s tím, že tam je 2,2 benzin - a ne že bychom se courali - i když to je ještě otázka spolehlivosti - uvidíme.
add. automat 2.0 CRDi ( mirpie )
dle mého se jedná o stejný 4 st automat, poze s jiným softwarem, případně s jiným konečným převodovým poměrem
tak snad všechny dotazy zodpovězeny
clay
add. váha vzduchu ( osud )
porucha váhy vzduchu se projevuje kolísáním otáček motoru, které se projevuje nahodile ve všech režimech jízdy - príma to bylo v tahu, kdy i po snížení tlaku nohy na plynový pedál, tak ještě auto táhlo. Nebo naopak motor na volnoběh chcípl, nebo při přidání na rozjezdu chcípl, nebo při zrychlování šel tak nepravidelně, až celé auto cukalo.
Projevovalo se to zpočátku zřídka a postupně častěji - pro pochybovače o LPG - dělalo to i na benzin ve stejné míře.
add. Santa Fe 2,7i V6 ( lover )
Maximálně jsem s ním jel v obsazení v 5 ale jen s malou výbavou u Mnichova 205 dle GPS.
Zkušenost je ale taková, že psaných 178 konstrukční rychlosti je odpovídajících.
Standardně a komfortně jezdím 150 - 160 dle GPS.
V maximální rodinné konfiguraci : čtyři dospělí + výbava a jídlo na týden + 4 jízdní kola na nosiči kol na kouli - lze také 150 ( 160 je již v některých zatáčkách i na německé dálnici cítit jako limitní - přeci jenom je znát posunutí těžiště směrem vzad díky zatížení koule )
Ač tomu málokdo věří, tak se mi automatická převodovka osvědčila i v zimě na náledí i v hlubokém sněhu nebo v blátě - můžeš se pomalu rozjet, protože přebytek výkonu Ti odvede hydrodynamický měnič - takže rozjezd bez cuknutí a jen krokem nečiní potíže.´To samé i při rozjezdech do kopce. Pokud je extrémně naklouzáno, tak při stojícím autě ručně navolím za 2 a auto pomalu rozjedu skoro na volnoběh.
Nadruhou stranu mne překvapilo, že na prvním Hyiundai Off Road Day (HORD), kterého jsme se účastnili - rok 2005 Brno, kde jsme mohli prověřit auta na specální Off roadové trati - jsem dosáhl v této konfiguraci druhého nejlepšího času - lepší byl pouze Tucson ve stejné motorizaci a také s automatem.
Počet stupňů u automatů nerozhoduje až natolik o maximální rychlosti, ale spíš o komfortu jízdy a lepším využití optimálních otáček - tím i o konečné spotřebě.
myslím si, že automat prodlužuje i životnost motoru - vždyť při malém zatížení - tedy i potřebě přenosu malého kroutícího momentu - si klidně zařadí 4 i při plynulé jízdě v obci.
Použití podřazení :
jedu v obci za pomalým autem a před výjezdem z obce si bez zvýšení rychlosti podřadím na nižší převodový stupeň ( např, ze 4 na 3 a otáčky motoru se změní z 1600 na cca 2100 a mám pak k dispozici zcela jinou akceleraci
nebo až na 2 a mám optimální otáčky pro prudkou akceleraci cca 3000.
To samé při dojetí kamionu či pomalého vozidla, když odhaduji že předjetí nebude jednoduché, tak podřadím o stupeň níž a mám připravenou akcelerační rezervu.
Výhodou automatu u Santíka je, že zamezuje kritickým momentům - tzn. i když jedeš "na ruku" tak Ti nedovolí motor přetočit, a pokud při jízdě "na ruku" musíš výrazně ubrat - automaticky podřadí aby jsi měl možnost akcelerace - pochopitelně se to děje v jiných otáčkách než ve standardním režimu ( nevím kde ale setkal jsem se s automatem, který nehlídal max otáčky motoru a byl schopen Tě nechat motor udělat.
Myslím si, že i vzhledem k potřebě snižovat emise a spotřebu motorů, budou postupně automobilky preferovat nasazování vypiplaných automatů před manuálními převodovkami. Osobně jsem se svezl Myšákem Outlanderem s novou převodovkou s plynulou změnou poměru otáček ( něco jako variátor ) a mohu říct, že i když je to nezvyk ( přidáš - motor nic ale rychlost se zvyšuje apod ) jsme na cestě Pardubice - Jeseník a zpět jeli z 9 litrů s tím, že tam je 2,2 benzin - a ne že bychom se courali - i když to je ještě otázka spolehlivosti - uvidíme.
add. automat 2.0 CRDi ( mirpie )
dle mého se jedná o stejný 4 st automat, poze s jiným softwarem, případně s jiným konečným převodovým poměrem
tak snad všechny dotazy zodpovězeny
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Tak a ešte jeden ,,dotaz,, z mojej strany. Páni, ak sa dá niečo takéto porovnať alebo z vašej strany doporučiť rozhodujem sa medzi Hyundai Santa Fe 2002 2.4 /4WD/ GLS s manuálnou prevodovkou a HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 s automatom (ten ktorý som spomínal). Toto bude snáď posledná z mojich ,,trápnych,, Hyundaiom neskúsených otázok. Ešte raz Vám páni ďakujem a budem hrdým členom Hyundai Clubu.
Hyundai Santa Fe 2,7 6V
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: HYUNDAI SANTA FE 2002 2,7i - V6 (127 kW)
Tak to je teda otázka. Hmm. No podle čeho bys to chtěl porovnat.
2,7 (modrouš) má krásný zvuk, sílu, ale trochu na dynamice ubere automat. Ale taky záleží na tom kde jezdíš. Jestli často v kolonách, určitě do automatu. Jestli toho najezdíš hodně a navíc dlouhé trasy opět automat je lepší. Jestli taháš věci, opět automat vede. Odpadne Ti probléém se slabou spojkou na manuálech.
2,4 (bělouš) je na něm poznat že je to 4 válec ve zvukovém projevu, ale zase díky manuálu dokáže bejt velmi živej. Ale na dálnici jezdím raději s modroušem.
Rozdíl ve spotřebe LPG u nás je 1-1,5l na sto. Nejsem si jist, ale možná má 2,4 menší povinné ručení.
Ale opravdu mě zajímá z jakých hledisek bys to od nás chtěl porovnat. Aby Ti pak taťka mohl odpovědět lépe. Co je pro Tebe na autě to důležité?
Osobně si myslím, že 2,7 je lepší svezení. Sílu má dostatečnou a dokáže zatlačit do sedaček.
2,7 (modrouš) má krásný zvuk, sílu, ale trochu na dynamice ubere automat. Ale taky záleží na tom kde jezdíš. Jestli často v kolonách, určitě do automatu. Jestli toho najezdíš hodně a navíc dlouhé trasy opět automat je lepší. Jestli taháš věci, opět automat vede. Odpadne Ti probléém se slabou spojkou na manuálech.
2,4 (bělouš) je na něm poznat že je to 4 válec ve zvukovém projevu, ale zase díky manuálu dokáže bejt velmi živej. Ale na dálnici jezdím raději s modroušem.
Rozdíl ve spotřebe LPG u nás je 1-1,5l na sto. Nejsem si jist, ale možná má 2,4 menší povinné ručení.
Ale opravdu mě zajímá z jakých hledisek bys to od nás chtěl porovnat. Aby Ti pak taťka mohl odpovědět lépe. Co je pro Tebe na autě to důležité?
Osobně si myslím, že 2,7 je lepší svezení. Sílu má dostatečnou a dokáže zatlačit do sedaček.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP