Stránka 1 z 3
Výfuk
Napsal: 31 led 2006, 15:42
od sagvan82
Zdary,
začíná se mi ozývat výfuk v části u motoru, mám podezření že je prasklina
v tý síťovaný části, která odrušuje vibrace od motoru, aby se neklepala zadní
část výfuku – nevím jak se ta část jmenuje odborně, ale snad je to napsaný
nějak srozumitelně…
Už na podzim, když jsem měl auto zvednutý, tak bylo vidět že je to načatý a
ta zima a sůl to teď dorazila
Nevím jestli stačí vyměnit jenom tu síťovinu, nebo se mění celá přední výfuková část?
Popř. kdyby jste někdo věděl na kolik může vyjít oprava…
Díky
výfuk
Napsal: 31 led 2006, 16:31
od Mates
Čauky
Ta čast se jmenuje vlnovec nebo kompenzátor. Vyměnuje se jen samotný, ale musí se navařit. Cena v servisu KŠV Chomutov 1052 kč. Rozměr 50-200. Je to práce tak na hodinu. Snad jsem ti pomohl.
Napsal: 31 led 2006, 17:00
od Hardcam
JJ, to je vlnovec, ja se uz rok potykam s necim horsim a to je dirka ve svodech, taky moc pekny...
svody
Napsal: 31 led 2006, 17:03
od Mates
Čauky
A nedala by se ta díra ve svodu zavařit nebo přeplátovat???
Napsal: 31 led 2006, 17:44
od sagvan82
Díky, díky teď už aspoň vím co mám říct v servisu, že chci opravit
Ta cena je slušná
čekal jsem, že to bude větší pálka...
Těch 1052 kč je i s prací, nebo jenom za materiál?
Napsal: 31 led 2006, 18:10
od Hardcam
Ona je to vlastne velmi zvlastni dira...je totiz presne mezi litinovymi svody a plechovym katlikem a to lze spojit obtizne..uz to jednou zkouseli a prasklo to...
výfuk
Napsal: 31 led 2006, 18:37
od Mates
Pro Sagvana ta cena je bez práce. Zkus se podívat někam na autodíly jestli ten vlnovec neseženeš levněji a pak slušného svařeče.
Pro Hardkama to je problém. Litinu se železem nespojíš tak aby to bylo na 100%.
Výfuk
Napsal: 31 led 2006, 18:56
od Zbyněk
Ahoj kluci.Taky jse měnil vlnovec.Já jezdím na díly do Polska,výhoda příhraničních.Tam mě to vyšlo na 500 i s těsněním a tmelem na výfuk.Byla to asi hodina práce,vyřezat starý,přivařit nový.Musel jsem nahřát matice na čepech,přižhavené.A s těmi svody nevím,asi to chce navštívid obchod se svářecí technikou,jestli jsou nějaké přechodové elektrody litina-ocel.
Lantra GLS 1,6 84kW
Napsal: 31 led 2006, 21:20
od Hardcam
On elektrody ma...zavaril to na zkousku a rekl, ze kdyz to prdne, at prijedu znova..stalo me to litr...a znova tam zrovna jet nechci...
muze to mit vliv na moji ukrutnou 12 litrovou spotrebu?
Napsal: 31 led 2006, 22:25
od Felotron
Hardcam píše:On elektrody ma...zavaril to na zkousku a rekl, ze kdyz to prdne, at prijedu znova..stalo me to litr...a znova tam zrovna jet nechci...
muze to mit vliv na moji ukrutnou 12 litrovou spotrebu?
12 litru je dost... No mozny by to byt mohlo - napada me, ze by diky tomu mohla blbe vyhodnocovat lambda. Ale je to jen typ....
Nemohl bys to vyfotit, jak to vypada? ...docela by me ta dirka zajimala (aspon budu mit o cem premyslet)
Napsal: 31 led 2006, 22:57
od Hardcam
Jelikoz se k rozebirani hned tak nedostanu, tak Ti to popisu..kdyz otevru kapotu, mam tam dekl s napisem hot - dekl je stribrnej..ten se musi odsroubovat a de facto on to skryva...mas to jak dve trubky k sobe svareny a ta "dirka" je v podobe toho odtrzeni..
Napsal: 01 úno 2006, 08:54
od Felotron
takze je to v napojeni svodu a vyfuk. potrubi?
díra
Napsal: 01 úno 2006, 14:05
od rade622
Jestli je před lambdou, tak na to vliv má a to krutý.
Rade622
Napsal: 01 úno 2006, 14:21
od Hardcam
No ja tomu zrovna moc nerozumim, ale kdyz to bylo svareny, tak to zralo 7..ted to zere 12...a ted jezdim do 110...takze je to zrejme mezi svodama a tim potrubim:(
výfuk
Napsal: 01 úno 2006, 14:40
od Mates
Čauky
Problém je v tom, že jsou to dva odlíšné materiály a ikdyž existují přechodové dráty tak nevydrží tu teplotu a pnutí a pak zase praskne. Určitě to má velký vliv na tvojí spotřebu.