To MadMaxx: Rado se stalo, snad jsem aspon trosku pomohl

Jeste doplnim par poznatku.
Prvni mereni - notne vycucla baterka, asi 11,5V !

Po 15 min. dobijeni vysplhala na zhruba 13. Pokus o nastartovani - cvakani zasunuti pastorku, ale starter ani tuk (asi jako kdyz jsou v haji uhliky), baterka postupne ztracela napeti. Po par pokusek zacal starter line tocit a nakonec to chytlo. Napeti pritom kleslo az k 12,1V. Po naskoceni motoru 14,4 (takze altik se zda ok). Misty zaskucel klinak. Po zhasnuti motoru baterka zacala opet docela svizne ztracet napeti. Opetovne natoceni (start uz jak byva zvykem, asi se baterka uz trosku vzpamatovala a taky motor se rozhybal) a cesta (tak 5 km v mestskem provozu?) zcela v pohode, nepozorovany zadne problemy. Po zhasnuti motoru slo napeti opet dolu, s docela presnym upadkem o asi 100mV za 20s.
Nejsem odbornik na aku, ale rekl bych, ze takhle by se na ni napeti asi hybat nemelo, ne? Pokud se tedy nemylim, tak bych to videl bud na vnitrni zkrat v aku nebo neco zraveho v siti

Bohuzel nebyl k mani vercajk, abychom akumulator odpojili a koukli, zda bude klesat napeti i bez pripojene elektroniky. Nejake napady a zkusenosti?
Asi by to chtelo opravit ten klinak, pokud tak skucel ten k altiku, tak je mozne, ze obcas nedobiji. A pak na odpojene baterce kouknout, zda drzi nebo se samovolne vybiji.