Stránka 1 z 1
škytnutí po nastartování
Napsal: 04 úno 2006, 12:32
od Bruno
Mám problém s lantrou 1.6i 16V/84 kW/96rok 44 0000km při startování studeného motoru , i v létě třeba po ránu, v okamžiku kdy naskočí motor se ozve jakési zaškytání jakoby někde od předu až pod autem asi 1 až dvě sekundy. Připomíná to jako u starých aut šlehnutí do karbecu ale je to jemnější.Dělá to jen při studeným motoru. Nemůže to být třeba moc bohatá směs která se vzněcuje až někde v potrubí nebo katalyzátoru.Zdá se mi ,že auto dost žere, hlavně při kratších jízdách a ve městě.V servise mi neporadili. Ta spotřeba je dost výrazná po dálnici pří cca 130km/hod klidně 7.8l v příměstském provozu a kratší trasy 11 l. Zdá se mi to dost. Jinak plyn víceméně lechtám a moc nesešlapuji spíš to nechám rozjet a pak řadím. Když jsem se ptal borců co mají stejné auto tak tvrdili, že jezdí za míň. Poraďte v čem to může být.Díky !!!
Napsal: 04 úno 2006, 13:06
od Felotron
Toz jestli to ma najeto skoro pul milionu km, tak to muze byt cokoliv
Napada me, jestli treba nektery z vyfukovych ventilu za studena blbe nedoseda...
škyt.
Napsal: 04 úno 2006, 14:43
od Bruno
omlouvám se ale připletla se mi tam nula na víc. má to jen 44 000 km. V servisu řekli všechny čidla atd. ok.Tak teď to posuďte znova.
Re: škyt.
Napsal: 04 úno 2006, 14:48
od Felotron
Bruno píše:omlouvám se ale připletla se mi tam nula na víc. má to jen 44 000 km. V servisu řekli všechny čidla atd. ok.Tak teď to posuďte znova.
Tak ta varianta me taky napadla, ale rikal jsem si, ze 44000 za DESET LET JE PODEZRELE MALO... To vis urcite? ...lidi byvaj svine
...
No vzhledem k tem kilometrum (jestli je to pravda) by ten motor nemel byt nejak v haji. Je temer jiste, ze to auto snad jen stalo, tak premyslel o necem, co by tim mohlo byt zpusobeno (koroze)... No nevim nevim... Hlava se vari, mozek hovadiny plodi a tobe to nepomaha...
motor
Napsal: 04 úno 2006, 16:25
od rade622
Takže i lambda je ok? Nefouká ti někde výfuk, tam kde nemá?
Rade622
škyt.
Napsal: 04 úno 2006, 17:26
od Bruno
To auto je dotažený z Dojčlandu vyrobeno 11.96.do autohausu 8.97 prodáno a uvedeno poprvé do provozu 3.98. Měl to 80 letý borec někde na dědině u Magdeburgu a ročně dělal kolem 5 000 km vše v servis. knížce.V 11.2004, před prodejem, dělali němci výměny svíček, olejů, řemeny atd. ne podle km ale kvůli stáří.Když to viděli v Autostylu řekli, vše jak nové mělo 33 000km při výměně gum na zimu kotouče a vše jako nové, byli jsme pod autem žádná koroze nikde nic vše origoš. Jenom ta spotřeba !!!! Itálii s klímou jsem v létě jel kolem 7,6 l. Možná by pomohlo odpojit baterku a "naformovat" ECU jak je uvedeno ve kterémsi příspěvku. Ten borec co to dovezl v prosinci 2004 tam dával novou baterku, možná to něco s ECU udělalo. Určitě to bylo odpojené víc jak 20 sekund.A pak to možná vohulil aby vyjel z garáže byla zima auto studené kdoví ? Jezdím na V Power 95 Shell a zdá se mi, že to žere až o 0,8 l/na 100 míň, než na normální 95 zejména od MAKRA je to možné ? Jó ta lambda je prý také OK a výfuk nikde neduje !
Napsal: 04 úno 2006, 21:15
od Felotron
Tak Autostylakum verim, takze fajn.
To odpojeni baterky ti nepomuze, ale taky to nicemu neublizi.
Kdyby bylo neco s lambdou, bude svitit "check engine" - znam mooc dobre.
Co vaha vzduchu? Casto se kazi... - toto je jen napad
EDIT: AUTOSTYLU UZ NEVERIM ANI NOS MEZI OCIMA
Napsal: 04 úno 2006, 21:57
od Bruno
nejsem si jist jestli má lantra J2 váhu vzduchu ,pokud ano, tak poraďte co to vlastně je a kde to najdu.Jsem laik jak poleno.!!!!
Napsal: 04 úno 2006, 21:59
od Felotron
Asi tam bude... bude za krabici se vzduchovym filtrem... ale ocima na tom chybu nenajdes... Ono by asi stejne svitila kontrolka chcek engine
Váha
Napsal: 05 úno 2006, 00:15
od rade622
Já váhu u své 1,6 nemám, švagr taky ne a to má pozdější model. Takže u J2 asi není.
Rade622
Re: Váha
Napsal: 05 úno 2006, 01:16
od ivan
rade622 píše:Já váhu u své 1,6 nemám, švagr taky ne a to má pozdější model. Takže u J2 asi není.
Rade622
Pro Rade622,prosím Tě,Měl bych otázku,jestli Ty nemáš váhu,tak bys tam měl mít,servomotor volnoběhu???Ne!Protože v tom případě by to mohlo dělat právě to škubání Brunovi,moc pustí benzínu a moc vzduchu a pak to
prostě šlehne!!Ale podle Mě vaše motory ho nejspíž budou mít!!
Napsal: 05 úno 2006, 01:46
od Hardcam
Vahu vzduchu jsem mel 5 meiscu odpojenou kvuli sport. filtru, zralo to jako tank, ted se tam dal klasickej airbox a zere to normos...treba mas v haji vahu, to je mozny...s tou spotrebou po meste jsme na tom ovsem stejne...
Váha
Napsal: 05 úno 2006, 08:18
od rade622
Nemám servomotor, mám obtokový ventil vzduchu. U klapky je jen snímání polohy. Ale podívám se. Zatím jsem to neřešil, podle testu v salonu je vše OK a tak to neškrábu.
Rade622
Napsal: 03 bře 2006, 23:15
od Pedro
Nasraný SEXMEN ....331X to snad.................