Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
Zdravím, ví někdo, jestli jdou vyměnit simeringy ventilů na BETA motorech bez shození hlavy? Já to naposledy dělal před rokama na staré fieste, stačilo místo svíčky dát hadici s mezikusem, kompresorem natlakovat válec a pak sundat pružiny. Jenže to byla jednoduchá jednovačka bez hydroštelů, takže nevím, jestli se tam na lantře vůbec půjde nějak rozumě dostat, aby se daly vydělat ,ikdyž tam ty ventily zůstanou.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
mno, sice presnou odpoved nevim, ale co jsem se bavil s hujerem tak tyhle postupy ani moc nedoporucuje. beztak potom co to udelas ti hrozi to ze se ti vybleje tesneni pod hlavou treba, takze to udelej pokupe a mas pretesneno. nekdo by uz delal i pistni krouzky, ale to uvidis sam. me trebas na scoupe stacilo udelat hlavu a jezdi doted super bez problemu.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
Ahoj jde všechno,ale bez vercajku neJam píše:Zdravím, ví někdo, jestli jdou vyměnit simeringy ventilů na BETA motorech bez shození hlavy? Já to naposledy dělal před rokama na staré fieste, stačilo místo svíčky dát hadici s mezikusem, kompresorem natlakovat válec a pak sundat pružiny. Jenže to byla jednoduchá jednovačka bez hydroštelů, takže nevím, jestli se tam na lantře vůbec půjde nějak rozumě dostat, aby se daly vydělat ,ikdyž tam ty ventily zůstanou.


- Přílohy
-
- 183561204_tp.jpg (11.7 KiB) Zobrazeno 2258 x
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- vaisman
- **
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 dub 2007, 16:10
- Bydliště: Brno-Lišeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
Muj mchoš to dělal tak že sundal vahadla a i vačku,a svíčky.pak ucpal všchny otvory v hlavě.No a otáčel morem tak aby mě lěl píst v horní uvrati aby mohl sundat pružiny a přehodit gufera.Asi tak nějak no.ivan píše:Ahoj jde všechno,ale bez vercajku neJam píše:Zdravím, ví někdo, jestli jdou vyměnit simeringy ventilů na BETA motorech bez shození hlavy? Já to naposledy dělal před rokama na staré fieste, stačilo místo svíčky dát hadici s mezikusem, kompresorem natlakovat válec a pak sundat pružiny. Jenže to byla jednoduchá jednovačka bez hydroštelů, takže nevím, jestli se tam na lantře vůbec půjde nějak rozumě dostat, aby se daly vydělat ,ikdyž tam ty ventily zůstanou., na to potřebuješ tohle: To Ti přidrží ventil aby Ti nespadl do válce ,pokud nemáš něco podobného tak to ani moc nezkoušej bez sundání hlavy nemáš šanci a natlakování válců není spolehlivé
Mám Hyundai Accent 1,3 pr.ev.2000
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
Jde to ,ale jenom na některých motorech záleží v jakých úhlech se nacházejí ventilyvaisman píše:Muj mchoš to dělal tak že sundal vahadla a i vačku,a svíčky.pak ucpal všchny otvory v hlavě.No a otáčel morem tak aby mě lěl píst v horní uvrati aby mohl sundat pružiny a přehodit gufera.Asi tak nějak no.ivan píše:Ahoj jde všechno,ale bez vercajku neJam píše:Zdravím, ví někdo, jestli jdou vyměnit simeringy ventilů na BETA motorech bez shození hlavy? Já to naposledy dělal před rokama na staré fieste, stačilo místo svíčky dát hadici s mezikusem, kompresorem natlakovat válec a pak sundat pružiny. Jenže to byla jednoduchá jednovačka bez hydroštelů, takže nevím, jestli se tam na lantře vůbec půjde nějak rozumě dostat, aby se daly vydělat ,ikdyž tam ty ventily zůstanou., na to potřebuješ tohle: To Ti přidrží ventil aby Ti nespadl do válce ,pokud nemáš něco podobného tak to ani moc nezkoušej bez sundání hlavy nemáš šanci a natlakování válců není spolehlivé

Další věc jak sou tuhá pera na ventilech věř tomu,že kolikrát máš problém to vůbec umačknout držej bestie jak zařezaný


Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- vaisman
- **
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 dub 2007, 16:10
- Bydliště: Brno-Lišeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
To je jasný,viděl sem to dělat na golfu,tak dalece to nevím,i když sem mechoš nemám praxi sakra!!!
Mám Hyundai Accent 1,3 pr.ev.2000
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
No asi to nechám spát, zatím žere 3l oleje na 11000km, tlaky ve válcích dobrý, výkon taky, takže na 90% jsou to ty gufera. Pokud se to nějak rapidně nezhorší, nebo neodejde něco jinýho, tak už to babička doklepe
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
Tlaky muze mit dobry protoze tam mas 2 tesnici krouzky a 1 stiraci kterej bejva zapecenej a pak to zere olej,to vim moc dobre pac ty auta delam.U Hcek to guferama nebejva!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
me to na scoupe pomohlo. 

I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
Je to tak jak říká Hujer ,sem jich taky pár udělalHujer píše:Tlaky muze mit dobry protoze tam mas 2 tesnici krouzky a 1 stiraci kterej bejva zapecenej a pak to zere olej,to vim moc dobre pac ty auta delam.U Hcek to guferama nebejva!


Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
Jojo, tak jak se pise, vymena gufer na ventilech je v tomto pripade k nicemu, pri tak velke spotrebe jsou to skoro vzdycky stiraci krouzky, ja mel tlaky taky relatvne v poradku, az na jeden valec, tam to bylo trochu mene, ale po rozebrani u Ivana mi bylo jiz vse jasne. Ivane vidis, je to nesmrtelne tema, stale se na to nekdo bude ptat a resit to.
(I kdyz to je na foru uz asi 100x)

Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Výměna simeringů ventilů bez demontu hlavy
na kolik te to tenkrat vyslo, a co jsi vsecko delal?kokroff píše:Jojo, tak jak se pise, vymena gufer na ventilech je v tomto pripade k nicemu, pri tak velke spotrebe jsou to skoro vzdycky stiraci krouzky, ja mel tlaky taky relatvne v poradku, az na jeden valec, tam to bylo trochu mene, ale po rozebrani u Ivana mi bylo jiz vse jasne. Ivane vidis, je to nesmrtelne tema, stale se na to nekdo bude ptat a resit to.(I kdyz to je na foru uz asi 100x)

I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS