Stránka 1 z 1
EGR ventil
Napsal: 18 pro 2008, 20:38
od dandy008
Zdravím. Podařilo se mi dopátrat, co mi působí, bezdůvodné klepání motoru. Hodně mi poradili chlapi z Ofrooadu. Tady to je. Nevím ale, zda je EGR- ventil na benzinech. Galloper je Nafťák, je to ve skutečnosti Mistubishi Pajero, jen tuto licenci koupili Korejci.:
http://www.offroadforum.cz/egr-ventil-t19376.html
Re: EGR ventil
Napsal: 21 pro 2008, 00:42
od ivan
dandy008 píše:Zdravím. Podařilo se mi dopátrat, co mi působí, bezdůvodné klepání motoru. Hodně mi poradili chlapi z Ofrooadu. Tady to je. Nevím ale, zda je EGR- ventil na benzinech. Galloper je Nafťák, je to ve skutečnosti Mistubishi Pajero, jen tuto licenci koupili Korejci.:
http://www.offroadforum.cz/egr-ventil-t19376.html
Když něco v motoru něco klepe není nikdy bezdůvodu,hlavní je najít příčinu
Mimichodem Erg ventil neklepe,ale pouze sníží výkon motoru a zvýší se spotřeba paliva majího jak naftové motory tak i benzíni a nemají ho pouze novější auta ,ale i starší ho měla,záleželo jak ty auta plnily emisní normy,podle potřeby se pak montovaly dneska je mají povinně
Ale nebráním se ,že by klepal není může být,ale sou mez náma borci co dělají auta x let v četně mě
a v životě sem nic takovýho neslyšel
Jinak nejčastější příčinou nafťáku je,že vstřiky se špatně plní buď sou ucpane nebo zadřené jehly pak klepou proto motor má kovový zvuk nejdříve toto prověř a pak uvidíš, Ti co psali na tom forum mě nijak nepřesvědčili
Re: EGR ventil
Napsal: 24 pro 2008, 14:18
od dandy008
Díky, nejdříve nechám udělat ty vztřiky. Příjemné svátky přeji.
Re: EGR ventil
Napsal: 28 úno 2009, 18:19
od puma
MOZEMI NJEKTO PORADIT GDYE NAJDEM TEN EGR VENTIL.DIKI
Re: EGR ventil
Napsal: 01 bře 2009, 13:02
od dandy008
EGR je plechový klobouček na sání (hlavy motoru) a vede zněj jedna hadička k naf.čerpadlu(podtlaková). Nesmysl k ničemu.
To co mi klepalo a ještě klepe je něco jiného. Dělá mi to vývjeva neboli podtlakové čerpadlo za alternátorem, je to pro posilovač brzd. Mám jej vylágrovaný a ani jsem netušil,proč mi brzdy tak haprují (měký pedál). Mám to objednané, cena 5000kč.
Re: EGR ventil
Napsal: 01 bře 2009, 17:23
od puma
diki dandi
Re: EGR ventil
Napsal: 15 bře 2009, 12:38
od thunder
egr ventil - skusenost po zablendovani z oboch stran: menej dymu za autom, vacsi vykon motora... najblizsi problem asi na stk, ek...
Re: EGR ventil
Napsal: 15 bře 2009, 14:56
od dandy008
Emise které reguluje EGR, se neměří. Buď v poho. Já jsem je měl odstavený vždy a není problém.
Re: EGR ventil
Napsal: 31 říj 2009, 09:33
od puma
hcelbi som odstavit egr venil len nevjem 100 percentne ktore to je moze mi njekto to od fotografovat diki
Re: EGR ventil
Napsal: 31 říj 2009, 10:41
od Accentdevil
thunder píše:egr ventil - skusenost po zablendovani z oboch stran: menej dymu za autom, vacsi vykon motora... najblizsi problem asi na stk, ek...
Zdravim Te,takze pri zaslepeni toho EGR ventilu se ti zvysil vykon a snizilo coudeni z vyfuku jo?
- me na Xedosu diagnostika ukazuje vadny EGR ventil takze mi chces rict,ze to zvysi vykon a bude mene coudu kdyz je muj EGR nefunkcni? Ja jsem se teda doslechl ze tam je teda HLAVNE kvuli emisim a ted ani nevim jestli mam ten ventil resit kdyz mi ukazuje diagnostika jeho chybu...prej jde o cirkulovani spalin a bez toho se klidne obejdu
takze jak to je? mam ho nechat nefunkcni a bude to vse k dobru,ale na ukor emisi?????
Re: EGR ventil
Napsal: 31 říj 2009, 10:46
od pepan
já ho raděj nechám tak jak je...ze zkušeností s tímhle autem
a na mých emisích
však víš jak to je- se to ani jemu nelíbilo,tak sem ho dal do stavu použitelnosti..výkon nijak nespadl..hulí to o trochu víc,ale při emisích na 4500 otáčkách něco pak zažiješ
Re: EGR ventil
Napsal: 31 říj 2009, 10:54
od Accentdevil
Co bych zazil? jako ze budu moc znecistovat? jako me nejde o ty emise vazne,protoze az zmiznou ty zkoureny nakladaky a podobny kouraci tak bych se ho snazil obnovit,ale kdyz se tu docitam,ze krome tech emisich to jen pomuze tak si myslim ze je lepsi ho nechat nefunkcni,je tak?
Re: EGR ventil
Napsal: 19 črc 2013, 22:04
od dufek
Pri zaslepeni EGR sa nemusite nicoho obavat. Motoru to neuskodi, len mu to pomoze. Hlavne nezabudnite zaslepit aj podtlakovu hadicku ktora ho otvara. Pri emisnej kontrole Vam nepovedia nic, pretoze nemeraju mnozstvo NOx.