Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Dr Meduza »

Zdravim, nevite nekdo, kde se da neco takovyho sehnat a co to tak stoji?
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Reklama
 

Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Korálek »

Nejsem sice automechanik ale podle názvu je to asi nesmysl
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Dr Meduza »

Jakej nesmysl?
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Jam »

Tím širokým rozsahem myslíš kolik? Jinou, než standartní automobilovou neseženeš, a ikdyby, tak to na moc věcí není, motor stejně není schopnej jet v moc daleko od Lambda=1.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Korálek »

Myslím tím tu širokorozsahovou.
Nemá cenu experimentovat a podělat motor,dej tam to co tam patří a nebudeš mít problémy.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Dr Meduza »

No ale ja to chci prave na experimentovani s vlastni ridici jednotkou :wink:
2. Jam: mam na mysli tu co se pouziva treba u novejch motoru s primym vstrikem, chci zkusit jak se bude chovat ten motor na lehce chudou smes pri lehky zatezi, jako se to nastavovalu u karburatoru, melo by to dost srazit spotrebu, problem je ze to pak neprojde emisema, ale to me az tak netrapi
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Jam »

No vzhledem k tomu, že nemáš přímej vstřik a plyn taky není všemocnej, tak to buď bude kuckat, nebo to bude detonovat. No zkus sám, zatím bych nastavil jako žádanou hodnotu 0,15V. to by mělo být zhruba L=1,1 a uvidíš, že to není ono. Zatím se mi vždycky potvrdilo, že chudá směs=vysoká spotřeba hlavně u plynu. A ještě takový OT, ty chceš předělávat směšovačovej plyn na vstřik, že? A reduktor budeš nechávat původní? Jde mi o to, že reduktory pro vstřik se od klasiky liší, ale nikde není psáno čím, takže buď jenom jinak vypadají, nebo jsou dělaný na jiný (vyšší) tlaky. A vstřikovače jsi sehnal kde? Protože nikde jsem 4V lištu pod 2000kč neviděl a koupit to jenom tak, abych zjistil, že to současnej reduktor neutáhne ...
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Dr Meduza »

Vstrikovace sou od LovTecu a reduktor k tomu KME Silver do 200kW, ted tam je smesovac s reduktorem od Tartarini
Chuda smes by mela bejt v pohode, kdyz se k tomu dost natahne predstih, zapalit by se to melo, v nejhorsim by se daly 4 oddeleny civky, u karburatoru byl hlavne problem ze aby to dobre jelo na plyn tak se musel hodne natahnout predstih a mnohdy i tak ze uz to pak neslo nastartovat, u fava mam stejnej problem, kdyz to nastavim tak aby to jelo skvele, tak uz to nejde nastartovat a kdyz to dobre startuje tak se to pak zase spatne vytaci :lol:
Akorat este rozmejslim nas senzorem pro polohu klikovky, protoze co sem videl, co z toho leze, tak to se mi moc zpracovavat nechce, asi bych si pripojil este jeden snimac na vacku a bral to cely z toho
No ja zkusim pouzit asi zatim tu co tam je a merit na ni takovy maly napeti, ale otazka je, jak moc to tam meri a jakej z toho leze sum
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Jam »

No jednoduše tam dej přístrojovej zesilovač a tahej to s oddělenou zemí. 150mV je dost vysoká hodnota, to jde v klidu. A co altík, už dobíjí? A ten senzor pro klikovku nic neřídí (pokud jsem to správně pochopil) je tam jenom jako kontrola misfire(ů) a kontrola roztrhlýho rozvoďáku. Všechno je to braný jenom ze senzoru na vačce. 1 válec je jasnej a časy pro ostatní jsou dělaný fázovým závěsem.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Dr Meduza »

z polohy klikovky se prece bere cas na predstih, teda aspon tak se to dela u rozumnejch motoru
Nehlede na to ze na vacce je standartne jenom jedna znacka na kazdy 2 otacky motoru, z toho se to rozumne neda ridit prece
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Jam »

Ale dá a je to tak i dělaný. Při startu se nejdřív čeká na 2 píky, z těch se vypočte perioda a po druhým se dá impuls za T/4-předstih pro 2.válec, za další T/4 pro 3., za další T/4pro 4.válec, za T/4 pro 1.válec, pak přijde pík, zase se vypočte perioda a zase celý odznova. Jednoduchej princip PLL 8)
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Univerzalni sirokorozsahova Lambda sonda

Příspěvek od Dr Meduza »

hm to vysvetluje proc to tak dlouho startuje a tak divne se to chova kdyz se na to dupne pri volnobehu
a podle snimace klikovky se to pak akorat kontroluje teda? To by to pak melo bejt schopny jet i bez toho treba jako to umi 1.6 Felda, ze jede jenom na senzor v rozdelovaci, ale i tak se me to zda divny. Ikdyz je pravda ze ten motor je vlastne hodni primitivni na svoji dobu.
k altiku sem se zatim nedostal, mam spoustu jiny prace, tak zatim pouzivam favo, ale nak si proste nemuzu pomoct z jizdy ve favu mam prijemnejsi pocit takhle ve meste i po ruznejch silnickach
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Odpovědět

Zpět na „COUPE“