Stránka 1 z 1

Přizvednutí Santa Fe

Napsal: 23 pro 2008, 09:53
od Miracle
Ahoj, uvažuji o nějakém novém přibližovadle a docela mne zaujalo Santa Fe - v benzínu, asi se 7 sedadly. Jako každý normální člověk najezdím 99% kilometrů po silnici, ale občas potřebuji i do lesa nebo na louku. Louka až takový problém není, les je horší. Světlá výška 200 mm ne vždy stačí - hlavně když jsou vyjeté koleje třeba od traktora. Takže se ptám, nevíte, neprodává se nějaká sada na zvýšení světlé výšky? A nevíte, neexistuje náhodou řešení, jak měnit světlou výšku podle potřeby? Třeba jako v Tourageu nebo Range Roveru Sport? :) To by bylo úplně nejlepší :D Pro normální ježdění to pustit níž a v lese šup s tím nahoru :lol:

Na staré Sante Fe jsem sadu na zvednutí našel (www.weitec.de), ale pro nové Santa Fe nic... :cry:

A ještě něco - má Santa Fe vzadu diferenciál se zvýšenou svorností nebo jediná "terénní vymoženost" je uzamknutí spojky?

Re: Přizvednutí Santa Fe

Napsal: 23 pro 2008, 21:51
od tomki
ahoj,

no to na co chces santu tak to ti neviem poradit, zdvihat taketo auto inym sposobom nez vzduchovym pruzenim......
Moc ti ho neodporucam, pretoze mam s nim dost problemov, jednak na luku ok, ale do lesa kde su vyjadzene kolaje od traktora, no nielen ze nema vzadu samosvor ale aj ta spojka je na to slaba. Sam som skusal zorane pole po tyzdnovych lejakoch este s vyoranymi brazdami a po chvili blbnutia mi zacala blikat kontrolka 4x4, tak som odtial mazal prec. Radsej si kup nieco ine v tej cene sa to uz da, hoci VW nemusim radsej by som bral toureg. Celkovo kvalita na kikometre daleko, santa fe nie je tak kvalitne ako sa tvari ze je, ver mi

Re: Přizvednutí Santa Fe

Napsal: 23 pro 2008, 22:24
od zdenek76
Nové SF má do terénu především hodně papírovej podvozek, takže bych tam s nějakým zvyšováním moc nelaboroval.

Re: Přizvednutí Santa Fe

Napsal: 23 pro 2008, 23:38
od Miracle
Takže raději Sorento nebo lehce jety Jeep Grand Cherokee? :D

Re: Přizvednutí Santa Fe

Napsal: 24 pro 2008, 00:16
od zdenek76
Sorento by měla být lepší volba, auto má klasický rámový podvozek, tuhou zadní nápravu a navíc terénní redukci. Pro mě osobně je i designově povedenější.