Stránka 1 z 1

problem pi startovani za studena

Napsal: 27 pro 2008, 18:36
od kovac.jaroslav
zdravim
mam santa fe crdi 2.0 rok 2002 a je problem ze za studena mi to nestaruje jen po pouziti spreje do sani! po zahrati uz v poho v cem muze byt chyba? abych nemusel pouzivat tento sprej? prdem diky za odpovedi

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 28 pro 2008, 11:59
od ivan
Prověřit žhavicí svíčky a také žhavicí relé(u těchto ročníků odcházely) :wink:

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 28 pro 2008, 12:46
od Juras
Mě to po delším stání v mrazu chytne třeba až napodruhé a když chytne tak chvilku jakoby pokuckává.To budou asi ty žhavící svíčky,že?

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 02 led 2009, 13:44
od kovac.jaroslav
žhavičky jsou v pohodě a to rele taky žhavý

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 02 led 2009, 22:58
od ivan
kovac.jaroslav píše:žhavičky jsou v pohodě a to rele taky žhavý
Změřit tlaky válců a prověřit vstřikovače kolik dávaj nafty a jakej tlak je v hlavní vstřikovací liště, kolik to má naběháno???

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 16 led 2009, 15:49
od vasek.kucera
mám ten samý problem a dneska mám jasno,je to v střikování,není tam dost tlaku aby vyhnal naftu a to znamená že se nerozeběhnou ty ostatní a to je v ......!ted se snažím zjistit za kolik se dá sehnat nový,nebo z vrakoviště,ale předběžně prý jeden vyjde kolem 15000,-kč.Hodně štěstí.

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 17 led 2009, 10:30
od pol.novak
Mám stejný problém. Když je víc jak mínus jedna tak můžu točit do vybití baterie. Žhaviče nové, žhavicí relé ok, startér měl velký odběr tak před týdnem výměna za org. novéj, tlak čerpadla ok tak opravdu nevím . Po nastartování už startuje na poprvé ikdyž není oplně zahřátý, jen to ráno.

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 06 bře 2010, 16:36
od falo88
Zdravim. Mam taky isty problem zo startom za studena ked je na nule tak mozem startovat do vybitia baterky a nic. Vymenil som uz vstreky, zhavice, cerpadlo , filtre . ZA tepla startuje v pohode. Ked na to niekto uz prisiel ze co to moze byt tak poradde prosim lebo uz fakt neviem ](*,)

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 06 bře 2010, 19:34
od laho
Mám crdi 2002 a měl jsem letos při velkých mrazech stejnej problém.Vyměnil jsem žhavičky a vše je OK.Jen při velkých mrazech to ráno startuju na dvakrát.Zkus vzít naftu u jiné benzinky třeba dražší a uvidíš.Jo a ještě palivovej filtr může dělat bordel.

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 08 bře 2010, 12:20
od matejicek
Santu jsem kupoval na podzim 2004. Už od začátku start pod -15°C s problémy. V prosinci 2005 zamontováno Webasto- start tedy od té doby bez problémů.
Před týdnem s Webastem první problém-z pod auta se valil dým, jako by něco hořelo. Naštěstí to bude jen výměna tlumiče výfuku a flexi trubky výfukového vedení.
Tedy cca 1000,-Kč. Po pravdě při tak velké investici do topení bych očekával větší výdrž tlumiče i vedení.....Jinak bezvadná věc-v této zimě k nezaplacení.
Ovšem starty včera a dnes bez topení- už jsem myslel, že neodjedu. Ještě, že mám fungl baterii. Zítra bude výměna a ve středu doufám zase odjezd s vytopeným autem.
Tedy jak je pod -5°C, napoprvé nenastartuju. Vstřikovací čerpadlo měněno v záruce na podzim 2007. Nevím, co by to mohlo být-problémy byly už od začátku provozu. Naftu u pochybných pump a JZD netankuju.

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 13 pro 2012, 17:29
od klokodon
Když už se bavíte o tom relátku žhavení, jak jednoduše zjistit, jestli funguje? A hlavně kde ho najdu?
Tady je schéma a fotka, ale já to tam tak nemám.

Re: problem pi startovani za studena

Napsal: 14 pro 2012, 10:04
od Slavek8
Rele žhaveni je za nadobkou brzdove kapaliny mirne vlevo, jde do nej silnej kabel ja to psisroubovane 5 sroubkem v takovem humovem pouzdru, samotne rele je velke asi 4x4 cm. Jestli je funkcni poznas tak ze kdyz otocis klickem a sahnes si na to rele tak po nejake dobe zhruba 15-20 vterin uslysis a ucitis cvaknuti to ti prave rele vypne, jinak se da jeste to zjistit zkouseckou, na prvnim valci se napichnout na svicku tam je nejlepsi pristup a druhym kabelam na kostru, pak otocis klickem a mel by ti tam jit proud, kdyz neni zkousecka staci zarovka, stejny postup, pozor aby se ti nepropojil + na svicce s kostrou(kostra je celej motor)

Jinak k problemu se startovanim, mel jsem taky problem to nastartovat, mel sem zvyseny tlak v prepadu na 1 a 4 valci, bylo ruply tesneni ve vstriku, po vymene vsech tesneni auto startuje jak ma