podle papiru 7kW rozdil mez 0.4l objemu je teda fakt prd rozdil!
vono kdyz se teda prepocita ta 2.4ka na dvoulitr tak je to 106kW - tedy je to to same co v coupe ale prevrtano na vyssi objem.
docela me prekvapil ten vykon u 2.0 - tech 120kW uz melo mit coupe davno dokazal by nekdo rict, co tam zlepsili?
no ale co je na tom nejdivnejsi - 7kW rozdil, navic u 2.4 vyssi hmotnost a presto zrychleni z nuly na stovku 10.5 vs 8.9 ve prospech te 2.4 neni to nejak moc velky rozdil..? pritom ta 2.4ka ma psanou vyssi maximalku, takze kratsima prevodama to nebude urcite. asi s tim hodne bude souviset odlisnej kroutak u toho vyssi objemu..
I ❤ cars Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Otazkou je, na co s vlastne ptas... oboji bude mit sve pro a proti...u 2.4 nabidli k novymu modelu vyssi vykon - diky novy technologii DCVVT, zvedli mimojine druh paliva z NAT 91 na NAT 95 a snizili spotrebu. Nezminil jsi to podstatny a to druhy vybav Comfort a Premium, ktere nahradily vybavy Dynamic a Elegance, 2.0 benzin si muzes koupit pouze v te levnejsi variante - 559tKc - spolu s dieselem 2.0, kdezto 2.4 zase jen ve vybave Premium - 629tKc (to je 70tKc rozdil nejen v motorizace, ale hlavne ve vybave a to nejen komfortni), opet spolu s CRDi, ale jeste navic s motorem 3.3 V6. Odpovedel jsem Ti aspon trochu?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
podle papiru 7kW rozdil mez 0.4l objemu je teda fakt prd rozdil!
vono kdyz se teda prepocita ta 2.4ka na dvoulitr tak je to 106kW - tedy je to to same co v coupe ale prevrtano na vyssi objem.
docela me prekvapil ten vykon u 2.0 - tech 120kW uz melo mit coupe davno dokazal by nekdo rict, co tam zlepsili?
no ale co je na tom nejdivnejsi - 7kW rozdil, navic u 2.4 vyssi hmotnost a presto zrychleni z nuly na stovku 10.5 vs 8.9 ve prospech te 2.4 neni to nejak moc velky rozdil..? pritom ta 2.4ka ma psanou vyssi maximalku, takze kratsima prevodama to nebude urcite. asi s tim hodne bude souviset odlisnej kroutak u toho vyssi objemu..
jj hodně dělá ten krouťák u 2.4 který má navíc maximum při 4000 ot/min oproti 4600 ot/min u 2.0 i nejvyší výkon dosahuje 2.4 v nižších otáčkách než 2.0 i když né zase o tolik
Hyundai Lantra1.8r.v. 1996R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Řekl bych,že jen na stránkách opsali údaje ze staršího modelu/motorů,protože údaje zrychlení jsou stejné .U těch předcházejících motorů bez DCVVT to odpovídalo,ale u těch současných budou hodnoty jiné.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži