Stránka 1 z 2
Spotřeba Accenta Vs. nepřesný ukazatel
Napsal: 09 úno 2006, 10:26
od McSatek
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli je normální, když při zvýšení otáček ručička palivoměru trošku klesne? Včera jsem pocouvával před barákem do sněhu a nemohl jsem si nevšimnout, že ručička klesá pomalinku dolů. Mě se to moc nezdá. Taky když motor vypnu, ručička se drží dlouho nahoře, což by mi zas až tak nevadilo. Spotřebu jsem ještě nestihl vypočítat, ale jsem moc zvědavý kolik accent '97 papá. Dřív byla spotřeba parádní.
Napsal: 09 úno 2006, 11:01
od Felotron
Ty zmeny v zavislosti na otackach bych videl spis na zmeny napeti v siti...
Re:
Napsal: 09 úno 2006, 15:01
od McSatek
Felotron píše:Ty zmeny v zavislosti na otackach bych videl spis na zmeny napeti v siti...
Nejsem v autech moc zbehly, predpokladam tedy, ze to bude asi neco spise s elektrikou nez samotnou spotrebou ze?
Napsal: 09 úno 2006, 19:26
od Felotron
Ja to typuju tak, ze baterka uz neni, co byvala a startovanim, se hodne vybije. Potom alternator nestiha dobijet a tim, ze zvysis otacky se dorovna napeti na normal.
...anebo je zavada na alternatoru - typoval bych regulator napeti.
...nepozorujes nahodou zmenu intenzity podsviceni pristroju?
Re:
Napsal: 10 úno 2006, 07:26
od McSatek
No s tou baterií nevím. Změnu podsvícení jsem ani nezaregistroval. Podívám se na to důkladněji, ale myslím,že bych si toho všiml. A jestli je baterie vpořádku? Co se týče startování teď v zimě tak je rozhodně vpohodě.
Víš k tomu palivoměru jen to, že ručička jakmile tedy klesne, tak už se nezvýší, prostě už zůstane tam kde, je. Vím že u Favorita mi to dělalo hodně, že při zvýšení otáček ručka klesla daleko pod červenou hranici a při ustálenější jízdě se vrátila nahoru. Díky
Napsal: 10 úno 2006, 10:33
od Felotron
Aha.. tak to pak bude uplne nejak jinak...
Napsal: 10 úno 2006, 10:43
od yenda
Já to mám tak, že ručička i po vypnutí motoru pořád stojí takže si myslím, že ani poklesem napětí by to být nemělo ...
včera v noci jsem jel, tak jsem to schválně sledoval a ručička mi neklesla (teda při zvýšení otáček - jinak bohužel klesala
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
)
To co píšeš o favoritu - něco podobného se mi stávalo na škodovce - při zatroubení mi vyletěly otáčky do červena a ukazatel paliva na nulu ... nějak jsem měl blbě zapojené kablíky
no asi to bude fakt jen něco s elektrikou, trošku zkorodovaný kontakt a je to tu ...
Napsal: 10 úno 2006, 10:47
od yenda
ještě mě napadá - zkus se ohnout a mrkni jestli ti někde nekape benzín - zpuchřelá hadička dělá svoje a jak to vlastně po celou dobu vypnuteho mototru drží na stejné úrovni, tak když k auto přijdeš po nějaké době, nastartuješ a ukazatel se ti "opraví" podle množství odkapaného benzínu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
))
ale snad to tak nebude ...
jj to jsou zážitky ze škodofky, kdy jsem natankoval plnou a ráno jsem neměl nic - rupla mi v mrazech hadice od nádrže do motoru a všechno vyteklo (já byl tak nasranej ...)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
RE:
Napsal: 10 úno 2006, 12:42
od McSatek
Díky za odpovědi. Zkusím mrknout i pod to auto. Možné je i to, že hold prostě palivoměry u Hyundaie jsou takové trošku nepřesné. Příklad: Natankuju půlku nádrže, na půlce se ručička drží celkem dlouho a pak velice rychle poklesne skoro až ke čtvrtce že nestačím ani mrkat. pak se zase na chvilku zastaví na té čtvrtce a tam nějakou dobu vydrží no a pak jde zase rychle dolů až někde k červené hranici. Jo to bych docela chápal (i u Fabky to fungovalo podobně), ale hlavou mi vrtá to, že ten okmažik kdy ručička začne klesat je právě po zvýšení otáček (např. z 2000 na 4500). Díky
Napsal: 06 bře 2006, 12:59
od Zdenalek
Zdarec, mám Accenta asi tyden a mám podobnej problém. Už si začínam myslet, že neumím tankovat... Prostě tam nemužu dostat plnou. Tankuju a pistole se mi vypíná, počkám, až spadne pěna, zkouším tankovat dál a nic, prostě to nejde. Přitom palivoměr na 3/4. Naposledy mi teda ukázal plnou, ale než jsem dojel domů (asi 5 km) tak to o dost spadlo. Vůbec nevím na čem jsem a začíná mě to docela znervózňovat. Jen doufám, že bude správně fungovat aspoň hladový oko...
spotřeba
Napsal: 06 bře 2006, 16:45
od Gardovič
Hladový oko když se občas rožne tak mám ještě na 130km. Minulý týden jsem to počítal. spotřeba 7-8l/100 a to na úsporu moc nejezdím. Jinak ten palivoměr funguje tak divně, protože je to dáno tvarem nádrže. Doporučuju natankovat plnou a jet až dojde přitom si všimnout kdy se hladový oko rožíná a kdy svítí. Ono to totiž ukazuje každému jinak
Napsal: 06 bře 2006, 16:54
od Radek
Tak jak to čtu,tak ty všechny věci(hladové oko,otáčky apod.)mám taky.Jednou jsem zkoušel vyjet nádrž do doby než se rozsvítí kontrolka,ukazatel na nule a stále nic.Nervově jsem nevydržel a natankoval.
Napsal: 06 bře 2006, 18:31
od ryba
tak to ja to mam uz za ty leta vysledovany, jak zacne voko rozsvecet a zhasinat tak s prehledem mam dle stylu jizdy 80-120 km. Dycky koukam jak je mozny, kam ta rucicka az sleze a auto jeste jede:)
nádrž 45l ?
Napsal: 29 čer 2006, 07:35
od prim
Vážení.
Je možné natankovat více paliva než psaných 45 l?
U fabky prý to možné je.
http://motozurnal.centrum.cz/forum.phtm ... B%5D=662,1
Napsal: 29 čer 2006, 08:19
od ryba
je, dotankujes do hrdla, ktery je dost siroky.