odvarenej motorek odstrikovacu
Napsal: 09 led 2009, 11:35
Tak chlapi jdu se pochlubit za vlastni blbost ) ale treba to nekomu pomuze aby neudelal to stejny.
Jelikoz zacali mrazy a dlouho sem nedolival kapalinu do ostrikovacu a uz sem pocital ze je temer prazdna,tak sem vytahl zimni smes a naredil ostrikovace tak na -15 stupnu tipuju. Ale prislo jedno z tech ran jak bylo cca -10 a ostrikovace nestrikali rikam si sakra zaprasene sklo tak vytahnu kapalinu -40 a doleju jeste tak prez pul litru a rikam si to musi byt v pohode uz. Tak jedu 10 km a zkousim ostrikovace a porad nic. pak si uvedomim ze to bych delat nemel i kdyz sem si rikal ze pokud je to zamrzle nemuze to byt moc a musi to kazdou chvili jit ale neslo. Zacala me chytat myslenka ze sem na to nemel hrabat abych nepodelal motorek a ejhle bylo pozde
Vcera sem jel do servisu autorizovanyho v brne kupodivu sem mohl i do dilny a borec oddelal kolo a pak sem videl cim to je. No muj predpoklad ze zbytek kapaliny co tam zbyl se smycha byl bohuzel dost mylny na spodku zbyla kapalina letni a zimni modra se drzela pekne nahore takze i kdyz sem pomer lil dobre proste se nesmychali se zbytkem letni a motorek tak zamrzl a ja ho zrejme pak uvaril tim ze sem to zkousel za mrazu. Dobry ponauceni pro me
Bohuzel u coupe je motorek jen jeden dvosmernej dopredu i dozadu a prej by se asi jinej shanel blbe tak original 1500,- +300,- prace tak sem si zaplatil za vlastni blbost. Resit ostrikovace chtelo hned pac bez nich je to pruda tak sem se nepokousel to shanet nekde levneji.
tak ted uz vim ze letni vystikat uplne nebo hlavne nehrabat na ostrikovani kdyz je zamrzly coz asi vsichni vite jen me to doslo ponekud pozde
Jelikoz zacali mrazy a dlouho sem nedolival kapalinu do ostrikovacu a uz sem pocital ze je temer prazdna,tak sem vytahl zimni smes a naredil ostrikovace tak na -15 stupnu tipuju. Ale prislo jedno z tech ran jak bylo cca -10 a ostrikovace nestrikali rikam si sakra zaprasene sklo tak vytahnu kapalinu -40 a doleju jeste tak prez pul litru a rikam si to musi byt v pohode uz. Tak jedu 10 km a zkousim ostrikovace a porad nic. pak si uvedomim ze to bych delat nemel i kdyz sem si rikal ze pokud je to zamrzle nemuze to byt moc a musi to kazdou chvili jit ale neslo. Zacala me chytat myslenka ze sem na to nemel hrabat abych nepodelal motorek a ejhle bylo pozde
Vcera sem jel do servisu autorizovanyho v brne kupodivu sem mohl i do dilny a borec oddelal kolo a pak sem videl cim to je. No muj predpoklad ze zbytek kapaliny co tam zbyl se smycha byl bohuzel dost mylny na spodku zbyla kapalina letni a zimni modra se drzela pekne nahore takze i kdyz sem pomer lil dobre proste se nesmychali se zbytkem letni a motorek tak zamrzl a ja ho zrejme pak uvaril tim ze sem to zkousel za mrazu. Dobry ponauceni pro me
Bohuzel u coupe je motorek jen jeden dvosmernej dopredu i dozadu a prej by se asi jinej shanel blbe tak original 1500,- +300,- prace tak sem si zaplatil za vlastni blbost. Resit ostrikovace chtelo hned pac bez nich je to pruda tak sem se nepokousel to shanet nekde levneji.
tak ted uz vim ze letni vystikat uplne nebo hlavne nehrabat na ostrikovani kdyz je zamrzly coz asi vsichni vite jen me to doslo ponekud pozde