sprinty- jak nejrychleji zajet ?
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
sprinty- jak nejrychleji zajet ?
Mirpie tu v nejakym prispevku jak bylo video 0-100 Tiburon rikal ze typek blbe radi tak me napadlo proc o tom nepokecat. Ja se priznavam ze sem nikdy nesprintoval resp nezavodil tak zdupnout vim jak ale treba na kolika otackach radit nebo jak nejlip udelat rozjezd to moc nevim tak do tohodle tematu muzem zabrousit at mam pripravu na nejakej ten srazek a at si to muzu zkusit treba i ted nekdy
takze jak na start pri kolika otackach na jednicce se rozjet
v kolika ot. radit - me zajima 2.7 ale vetsina ma 2.0 tak zkusenosti z obou.
pri kolika radit na vyssich stupnich nebo je to stejne pak uz u vsech stupnu.
treba to po par radach zvladu driv nez odvarim sadu pneu
takze jak na start pri kolika otackach na jednicce se rozjet
v kolika ot. radit - me zajima 2.7 ale vetsina ma 2.0 tak zkusenosti z obou.
pri kolika radit na vyssich stupnich nebo je to stejne pak uz u vsech stupnu.
treba to po par radach zvladu driv nez odvarim sadu pneu
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- Reklama
-
- ****
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24 čer 2006, 13:42
- Bydliště: Praha 9 Kbely
- Kontaktovat uživatele:
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
tak si zjisti v kolika otackach ma tvuj motor nejvyssi vykon a kroutak a v tomhle bych to tak nejak udrzoval stale. rozmezi +-1000 otacek asi . rozjezd bez hrabani to je jasny . co nejplynulejsi zaber aniz bys ztratil setiny:) ja taky nikdy nejel sprint takze hovorim jen z myslenky jak jezdim kdyz nekoho predjizdim pripadne kdyz se sam chci nekde rpojet
Hyundai Scoupe 1994 prodano
Hyundai COUPE FX 2.0 16V 1998 prodano
Fabia 1,9TDI prodano
Octavia II 1,9TDI
Hyundai COUPE FX 2.0 16V 1998 prodano
Fabia 1,9TDI prodano
Octavia II 1,9TDI
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
tak radit tesne pred omezovacem:) ale s tvym motorem bych se nebal ze neco prohrajes:D jinak jak si psal slapnout na plyn umi kazdy sprint je asi o rozjezdu.
jinak na sprintu si muzes pomoci nakejma slikama ktery te nenechaj tolik prohrabat ale to je o penezich
jinak na sprintu si muzes pomoci nakejma slikama ktery te nenechaj tolik prohrabat ale to je o penezich
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
...mám vám to říct, nemám vám to říct....
nejdůležitější je rozjezd. Co ztratíš na rozjezdu už nedoženeš. Je třeba mít rozjezd bez prokluzu na spojce a i bez prokluzu na kolech (nehrabat) a přitom mít vyšší otáčky (mezi otáčkami max momentu a otáčkami max výkonu), aby po plném záběru (moment, kdy se pustí spojka), nespadly otáčky někam ke 2000 (nebo kamkoli pod otáčky max. momentu), to už je pak taky rozjezd ztracenej.
A pokud se povede rozjezd, je důležité vhodně a bleskově přeřadit. Na Renaultu jsem měl plný výkon při 6500ot/min, omezovač na 7000ot/min. Bylo výhodné řadit mezi otáčkami max výkonu (6500) a mezi otáčkami omezovače (7000), tedy někde na 6600-6700, to pak otáčky po přeřazení nesletěly moc dolů a šly pak opět ryclheji k otáčkám max. výkonu. Coupé 2.0 má obě hodnoty posazeny o 500ot/min níž, tedy řadím při 6200-6300ot/min.
A zapomente na řazení alá pohodička, chce to ve stejnej okamžik dupnout na spojku, v tu chvíli bleskově přeřadit, div neurvete fofrpáku a současně dat tvrdej na plyn a pustit spojku tak, aby noha byla rychlejší než vracející se pedál. Samozřejmě, pokud proti sobě jedou auta s rozdílem 50PS na výkonu nebo 300kg na hmotnosti, tak výše popsané moc nemá cenu, pokud to dotyčný ve výhodě nepodělá.
Ale nejdůležitější je fakt rozjezd. Na něm se dá nejvíc ztratit, klidně i 3s a 3s v měření např. zrychlení 0-100km/h je u aut se zrychlením kolem 9s 30%času.
Takže vyražte na opuštně okresky a trénujte rozjezdy. Ale to pak rychlé odchází spojkové obložení
nejdůležitější je rozjezd. Co ztratíš na rozjezdu už nedoženeš. Je třeba mít rozjezd bez prokluzu na spojce a i bez prokluzu na kolech (nehrabat) a přitom mít vyšší otáčky (mezi otáčkami max momentu a otáčkami max výkonu), aby po plném záběru (moment, kdy se pustí spojka), nespadly otáčky někam ke 2000 (nebo kamkoli pod otáčky max. momentu), to už je pak taky rozjezd ztracenej.
A pokud se povede rozjezd, je důležité vhodně a bleskově přeřadit. Na Renaultu jsem měl plný výkon při 6500ot/min, omezovač na 7000ot/min. Bylo výhodné řadit mezi otáčkami max výkonu (6500) a mezi otáčkami omezovače (7000), tedy někde na 6600-6700, to pak otáčky po přeřazení nesletěly moc dolů a šly pak opět ryclheji k otáčkám max. výkonu. Coupé 2.0 má obě hodnoty posazeny o 500ot/min níž, tedy řadím při 6200-6300ot/min.
A zapomente na řazení alá pohodička, chce to ve stejnej okamžik dupnout na spojku, v tu chvíli bleskově přeřadit, div neurvete fofrpáku a současně dat tvrdej na plyn a pustit spojku tak, aby noha byla rychlejší než vracející se pedál. Samozřejmě, pokud proti sobě jedou auta s rozdílem 50PS na výkonu nebo 300kg na hmotnosti, tak výše popsané moc nemá cenu, pokud to dotyčný ve výhodě nepodělá.
Ale nejdůležitější je fakt rozjezd. Na něm se dá nejvíc ztratit, klidně i 3s a 3s v měření např. zrychlení 0-100km/h je u aut se zrychlením kolem 9s 30%času.
Takže vyražte na opuštně okresky a trénujte rozjezdy. Ale to pak rychlé odchází spojkové obložení
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
-
- ****
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24 čer 2006, 13:42
- Bydliště: Praha 9 Kbely
- Kontaktovat uživatele:
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
mirpie: proc o tom vedes takovej dlouhej sloh . stacilo napsat viz shotik )))) vesmes je to to samy
Hyundai Scoupe 1994 prodano
Hyundai COUPE FX 2.0 16V 1998 prodano
Fabia 1,9TDI prodano
Octavia II 1,9TDI
Hyundai COUPE FX 2.0 16V 1998 prodano
Fabia 1,9TDI prodano
Octavia II 1,9TDI
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
me se libi jak to napsal hlavne ten konec s tou spojkou:(
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
shotik píše:mirpie: proc o tom vedes takovej dlouhej sloh . stacilo napsat viz shotik )))) vesmes je to to samy
neuvedl si detaily a navíc chci být originální
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
vy mate starosti uz se docela tesim na nejaky sraz az si s coupe zasprintuju proti jinym coupe... jeste jsem s coupe nesprintoval a nejak me to extra nelaka pokud to neni zajimavy souboj jako treba s jinym coupe, nebo treba fiat coupe 2.0 apodobny auta..
teda vlastne jo, kecam, sprintoval jsem na srazu v hoskovicich co byl proti tiburonovi a par scoupe turbo, ale uz jsem na to uplne zapomnel... hmm
teda vlastne jo, kecam, sprintoval jsem na srazu v hoskovicich co byl proti tiburonovi a par scoupe turbo, ale uz jsem na to uplne zapomnel... hmm
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
jo, pamatuju predloni sprinty v Roudne.... tam jsem dvakrat na startu taksi nestihal... jednou me zaseklo TCS.... a podruhe jsem se divil proc auto nezrychluje a pak koukam, za mnou dve cerne cary... to jsem si vypl TCS.... takze uplne souhlasim s tim, ze rozjezd je to nejdulezitejsi. Jen to umet
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
no ale s tim tvym moturkem to taky musi byt hezky zatah:D
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
Black: taky jsem byl s Tuburonem, Martasem a Hujerem v Hoskovicich a jaksi mi tam vsichni natrhli prdel, pac jsem to mel nejslabsi a este nejtezsi:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
foto
- Přílohy
-
- c.JPG (23.19 KiB) Zobrazeno 2390 x
-
- b.JPG (34.17 KiB) Zobrazeno 2390 x
-
- a.JPG (29.09 KiB) Zobrazeno 2391 x
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
mirpie píše:shotik píše:mirpie: proc o tom vedes takovej dlouhej sloh . stacilo napsat viz shotik )))) vesmes je to to samy
neuvedl si detaily a navíc chci být originální
JJ, ciselne udaje hovoria za vsetko
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
cipak je to 50ti barevny coupe?
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Re: sprinty- jak nejrychleji zajet ?
Nakyho cikana z Bolky,postavil se k nam...ma tu par prispevku:) koukal jsem mu dovnitr,radio Sencor na kazety a 4x repro MTC. Tise jsem zavidel...porad nevis?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT