vono to chce taky chlapi jezdit trosku hlavou, a ne jen hnatama
myslim to tak, ze i po meste se da jezdit usporne, coupeso ma slusnej kroutak a toho se da vyuzivat, jen clovek musi porad resit jestli to jeste ma cenu slapat na plyn a nebo ne.
uvedu priklad: vidim ze na svetlech stoji tri, ctyri auta a to vidim uz treba 100m dopredu. a sviti cervena.. 90% aut jede 50km/h a tesne pred dojetim aut zabrzdi na nulu. ja to delam jinak: po citu to rozjedu tak, abych dojel k tem autum tak akorat a pokud mam stesti tak je dojedu tak 20km/h (nevim kolik to je presne, tacho u toho clovek sledovat nemuze, to chce po citu pac se to samozrejme lisi podle toho jestli jedu na rovine, z kopce ci do kopce) a pokracuju dal v jizde bez toho aniz bych zastavil. casove to vyjde uplne nastejno,
naprosto, protoze bych tam stejne
stal a cekal. akorat vidim ze lidem tohle nedochazi protoze kdyz dojizdim k cerveny 30tkou a pomalu zpomaluju bez brzdeni tak se na me kazdej lepi jak kdyby tim, ze me predjede neco ziskal navic. je pouze tak 10% ridicu co za mnou jedou stejnym tempem => a tem ja rikam Ridici.
je to jeden priklad ze 100, kde to chce zapojit hlavu, a usetrite mraky paliva. nekdy fakt specham a delam prasarny taky (a nebo jen jedu "sportovneji", lepim se na zadek jinejm, dojizdim ke svetlum fakt rychle a pak to zaflekuju, ale to je ja nevim 20km ze 300km co treba najedu na pul nadrze.. (pouze ilustracni cisla)
a hned mi vyleze spotreba na tech zminovanejch 8.5ltr. pokud ale behem dotankovani tohle nedelam tak jedu za 7litru. umim si tedy predstavit, kdyby tak jezdil porad, tak to vyjde na 14ltr ta spotreba, to je mozny! ale by mi bylo lito i toho auta s nim takhle litat porad, ani by me to nebavilo a mel bych pak cerny svedomi...
na tohle me uz naucilo scoupe, jezdit takhle, a snim jsem pak mel spotrebu ze mi to nikdo neveril, ale je fakt ze coupe diky vyssimu vykonu a kroutaku (tim padem sirsi pasmo vyuzitelnych otacek) je na to vhodnejsi, pac je to pohodlnejsi tak jezdit...
pokud se chci projet vopravdu vostre, nakladat tomu tak treba vecer nebo kdyz neni provoz, zaprvy tim ostatni min ohrozuju a ZA DRUHY: kdyz uz to rozjedu na 140
tak to pak nemusim hned dobrzdovat ale ceduli obec mijim krasne tachometrovejch 55-60 protoze to dobrzdim na kvalt.. a tak dale..! pak mi vubec nevadi, kdyz si coupeso neco upapne navic, kdyz ho honim! protoze dlouhodoba spotreba je kolem 8, spis min! coz je parada na pomerne tezky auto jako je coupe, s dvoulitrovym motorem.
sorry za delku, ale snad to nekoho inspiruje, nerikam, ze jsem sezral svet a mam recept na nizkou spotrebu, ale me se tohle chovani v praxi osvedcilo!!!