kolisajici volnobeh
Napsal: 16 úno 2006, 08:29
parkrat se mi stalo, ze mi pri hodne zapnutych spotrebicich pri vyrazeni kvaltu a seslapnuti spojky v mrazech chciplo auto. Proste mizerne drzelo volnobeh. Vetsinou to ale sjelo az na 200 rpm a pak se to zas vzpamatovalo. Neco jsem nastudoval, o hyundaich nic moc neni, ale kouknul jsem k Opelum - opel club renbau. Tam popisuji vycisteni klapky sani a krokoveho motorku.
Ja jsem se tedy odhodlal a prekonal svuj strach z auta a pustil se do toho. Rozdelal jsem hadici do sani, vytahl vzduch. filtr, oboje vycistil. Pak jsem vycistil klapku sani (docela zahnojena) z obou stran, jde rozdelat, dva krizovy sroubky. Potom jsem vycistil dorazy klapky. A pak se pustil do motorku, je-li to on:) A zjistil jsem, ze si moc nepomuzu. Motorek ma totiz drahu (vuli) ve sroubech, kterou se da menit nastaveni klapky. Ja ji mel az na doraz. Tak jsem po vycisteni telesa motorku (nebylo treba, je zcela cistej) dal do polviny drahy a ejhle, dneska rano uz to jelo lip. Takze nevim, jestli tomu pomohlo vycisteni sani, nebo nastaveni polohy ovladani klapky, ale funguje to. Kdo ma k tomuto tematu co rict, at mluvi resp. pise, zajima me to.
Ja jsem se tedy odhodlal a prekonal svuj strach z auta a pustil se do toho. Rozdelal jsem hadici do sani, vytahl vzduch. filtr, oboje vycistil. Pak jsem vycistil klapku sani (docela zahnojena) z obou stran, jde rozdelat, dva krizovy sroubky. Potom jsem vycistil dorazy klapky. A pak se pustil do motorku, je-li to on:) A zjistil jsem, ze si moc nepomuzu. Motorek ma totiz drahu (vuli) ve sroubech, kterou se da menit nastaveni klapky. Ja ji mel az na doraz. Tak jsem po vycisteni telesa motorku (nebylo treba, je zcela cistej) dal do polviny drahy a ejhle, dneska rano uz to jelo lip. Takze nevim, jestli tomu pomohlo vycisteni sani, nebo nastaveni polohy ovladani klapky, ale funguje to. Kdo ma k tomuto tematu co rict, at mluvi resp. pise, zajima me to.