Hmotnost na závěs
Moderátor: Moderátoři
Hmotnost na závěs
Ahoj. Má někdo zkušenosti se zvýšením hmotnosti na závěs? Mam tam 1500kg a potřebuju aspoň 2000. Nové modely H1 mají na závěs 2300kg. Dá se to nějak přehlásit?
H1 2,5TCi 6Van, hip hop red, pracovní
- Reklama
Re: Hmotnost na závěs
pouze to, co mas napsane v TP.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hmotnost na závěs
Zkus to na urade, jestli Ti tam ze znamosti neco nenapisou, ale pochybuju o tom. A prestavb myslim neni mozna.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hmotnost na závěs
Ahoj , taky jsem řešil závěs , v typovém listě k autu na STK je 1500 Kg . Nechal jsem si namontovat závěs který má fabricky přes 2000 Kg. Nejdříve jsem koukal na Kobras.cz tam nebyl nikdo schopen koupi a montáž vyřídit za 1 měsíc !!! Kupoval jsem to na http://www.tazne.cz. Zboží paráda, součástí technický typový list TZ+elektroinstalace , dokonce skladem celý v pohodě. Mají i nějaký servis co to montuje ale když jsem tam přijel a viděl to, tak jsem ihned odstoupil od myšlenky si v té odporné díře nechat sáhnou na auto. Montoval mi to nakonec jiný servis. Když jsem to přihlašoval tak jsem si vybrečel 1850 Kg !! ale plakal jsem jako o život . Jinak nejde o to co to ve skutečnosti uveze ale o to co to opravdu ubrzdí !!!!! Taky mám vlek jako " kráva " 5m ložná pocha. Problem je že nájezdová brzda se opírá o kouli určitou silou a ta je dána poměrem hmotnosti. Takže když naložíš vekou hmotnost na vlek tak tě i funkční nájezdovka pěkně kopne do zad. A to už ani nemluvím co to provede s vozem když máš prázdné auto , narvaný vlek a rozhodí tě nerovnost vozovky nebo VÍTR !!!!! Pak je i ramvej úzká !! bacha na to . A to už vubec nedomýšlím co se stane když se " podělá" nájezdovka a nebude brzit. Jsi v háji, proto těch 1500 Kg . Vezl jsem svůj velký vlek /PRÁZDNÝ původně nosnost 3000Kg je dvounápravový / natypován fabricky na menší hmotnost na opravu nájezdovky která nefungovala. Vjel mi tam nějaky blbec a připadal jsem si spíš jako "mašinfíra" než jako řidič. Vlek mě skutečne vlekl. Málem jsem se vyboural a to jsem jel cca 60-70 a auto je v perfektním technickém stavu. Takže jsem už velice opatrný a tobě jedině doporučuji s tím moc nelaborovat. Jinak ještě další problém je potom jízda do zahraničí, místní četnictvo nemá zádné pochopení. Při běžné silniční kontrole to asi někdo hladet nebude . Ale myslím , že i u mne by mohl být potenciální problém kdybych s vlekem naboural a nějaký šťoura by hledal vadu na kráse v hmotnosti. Možná by se mohla kroutit i pojišťovna s plněním. Rozmysli si jak na to . S pozdravem držím palce