Stránka 1 z 1
brzdové hadičky
Napsal: 06 bře 2009, 15:18
od shwaara
Čau, trochu se nudim, tak sem uvazoval, jak vylepsit Sonatu. Prijde mi, ze ma takove mekke brzdy. Pomaly a mdly nastup. Brzdovka je nova, samothe brzdy tak na 50%, tak me napadlo, ze by to mohly vylepsit lepsi brzdove hadicky. Nejake, ktere se budou pri brzdeni mene nafukovat, tim padem budou brzdy driv brzdit. Koukal jsem ale, ze to neni levna sranda - 900Kc/ks. Hral jste si s nima uz nekdo nebo to mate v umyslu? Nejake vysledky?
Re: brzdové hadičky
Napsal: 06 bře 2009, 18:36
od Kony5
no jedine panceřované...na motorce to mám a rozdíl je fakt znát..nehledě na tom že se ti neprořízne a ani nepraskne...ale je to pálka..
Re: brzdové hadičky
Napsal: 06 bře 2009, 19:08
od shwaara
Jo, presne ty jsem myslel. Zda se mi, ze brzdam trva delsi dobu nez zacnou naplno brzdit prave kvuli tem hadickam. No palka to je. 900/ks predni, 300/ks zadni. Nechcete je jeste nekdo? Ze bychom udelali nejakou hromadnou objednavku ze zahranici
Re: brzdové hadičky
Napsal: 06 bře 2009, 21:00
od Kony5
to si mužeš nechat i udělat....podle koncovky ...normál je firma co to dělá...hadičku ti uříznou podle toho jakou potřebuješ a dají ti na to i ty koncovky podle toho jaké potřebuješ ...a je to...
Re: brzdové hadičky
Napsal: 08 bře 2009, 23:55
od shwaara
Aha, nepamatujes si nahodou, kdo to treba dela? A je to kvalitni? Aby mi nekde neulitla, to by nepotesilo
Re: brzdové hadičky
Napsal: 09 bře 2009, 06:07
od Dodo
Osobně bych do něčeho takového nešel. Toto jsou prvky aktivní ochrany a s nimi není radno si zahrávat. Jo, je to víceokruhový, prdne jeden okruh tak se jede na druhý nicméně bych nechal vše radši originál.
Ale s tou akční časovou reakcí brzd to je pravda. Je to takové chcíplé. Když mi autí stálo 3 týdny venku, tak pak byly kotouče pěkně orezlé a chvilku trvalo, než jsem tu rez probrzdil.
Berme i to, že
SONATA je docela těžké auto. No s tím měli ale konstruktéři počítat (návrh brzdového válce atd.).
Re: brzdové hadičky
Napsal: 09 bře 2009, 10:04
od Kony5
ale neni čeho se bát...já to mám na motárdu krosce i silničce a všude to dostává ode mně pěknej záhul ne že ne a drží to...to už je neska u nových mašin prostě klasika a povinost žeto tam dávaji a u staršíchsi to musíte dokoupit:-)...firmu přesně nevím..nechápu proč to nedávaj i do osobáku...
http://speedpro.cz/pancerova-brzdova-ha ... -1864.html jinak ty koncovky by měli "nasadit" (je to tam jakoby nalisované) v každý lepší prodejně s hydraulikou...
Re: brzdové hadičky
Napsal: 09 bře 2009, 13:23
od shwaara
Presne tak, preci jen hadicky v sonate budou torchu vic namahany nez na motorce. Ale na druhou stranu, je to jen oplet. Takze i kdyby prdl, pod nim by mela byt normalni hadicka, kterou mam ted a ta by to mela vydrzet, ne? Cenu tam maji 190/m, tak abychom se nakonec taky nedostali na tech 900 a 300, jako u tech origo:) Porad je tu ale moznost se ve vice lidech domluvit a nechat si to odnekud ze zamori poslat
Re: brzdové hadičky
Napsal: 09 bře 2009, 18:46
od Kony5
právě že na mašině to je namáhaný bych řekl víc..přední vidle na MX to ti pořád chodí nahoru dolůů na sonatě to bude jen trošku houpat spolu s ramenem.....ale takové ty internetove věci jsou drahé...lepši se optat přímo někde kde dělaj mašiny nebo auta...játo na auto dám taky ale až bude víc money..a budu dělat brzdy..
Re: brzdové hadičky
Napsal: 09 bře 2009, 19:01
od shwaara
Nemyslel jsem pohyby, ale spis tlaky. Auto je tezsi. Hm, pouvazuju nad tim, ty brzdy by vylepseni snesly. Mozna taky pockam do vymeny brzd, mam tak 50%..
Re: brzdové hadičky
Napsal: 12 bře 2009, 09:00
od rbrodsky
Ja teda nevím, ale mě se zdá že moje Sonáta brzdí perfektně a hned bez nějaké prodlevy. Jo když tam byly starý destičky, jak jsem to koupil, tak jsem na to musel pořádně šlapat aby to brzdilo, ale co se vyměnili destičky tak to brzdí jedna báseň.
Re: brzdové hadičky
Napsal: 12 bře 2009, 16:05
od mirpie
tak nevim o kolik maj Coupe jiný brzdy od Sonaty, ale u Coupe mi nastup brzd taky nepřijde kdovíjakej a jejich účinek to samé. Pedál je hodně měkkej a výrazněji taky zabírá při větším zdvihu. (zavzdušněné to není). To brzdy u Renaultu 19 16V byly o něčem jiném. Pedál tvrdej jak skála (tak, jak to má u sport.aut být), zabíral asi 1cm pod základní polohou a síla účinku byla úměrná síle vynakládanou na pedál, takže se to muselo pořádně zašlápnout, když chtěl člověk fakt intenzivně brzdit, což mi vyhovovalo, zas pravda, že pro slečinky tohle nebylo....Naproti tomu brzdy u Renaultu Clia 1.2 byly úplně z druhé strany soudku. Pedál totálně měkký, ale zato hodně jedovaté brzdy. Účinek rychle rostl s hloubkou sešlápnutí, přičemž odpor pedál takřka nekladl. Dávkovalo se to tak dost blbě. Pak ještě přidám zkušenost s pedálem u Vectry DTI - tvrdost a dávkování podobná jak u 19ky 16V, jen slabší účinek (ona ta dehtová Vectra je taky o půl tuny těžší).
Na coupé mám nové všechny desky a je to to samé. Možná by pomohly vyměnit přední kotouče, ty už jsou opotřebené na hranici použitelnosti, tak pak uvidim.
Re: brzdové hadičky
Napsal: 12 bře 2009, 23:06
od shwaara
Ono to brzdi dobre, dokonce jeste stale nemam zvlnene kotouce, coz jsem u oktavy temer nezazil. Problem je trochu pri opakovanem brzdeni, za coz muzou standartni kotouce, lepsi by problem vyresily. Druha vec je,ze pokud chci "panicky brzdit", dupnu na brzdu, snad pul vteriny se nic nedeje (rikam tomu nafukovani hadicek, pac me podezreni lpi na nich) a pak se mi ponori cumak a auto zacne poradne brzdit. To by lepsi hadicky myslim vyresily.
Re: brzdové hadičky
Napsal: 12 bře 2009, 23:26
od Limitz
-
Re: brzdové hadičky
Napsal: 12 bře 2009, 23:53
od shwaara
No vida, akorat mi to nejde zvetsit ani precist:) Ale vypada to, ze to stejne bude korejsky..