Problem se startovanim, baterka? nove svicky? poradte
Napsal: 09 bře 2009, 09:32
Hoj vsem,
Posledni dobou mivam problem obcas se startovanim vetsinou po ranu kdyz je to studene. Nakonec to vzdycky chytne jakoze se tomu nechce ale kdyz tocim cca 5-6 sec tak to se to pak chytne ale odpoji to evidentne elektroniku jako kdyz je vybita baterka (protoze se resne autoradio i hodiny) to uz vim od toho co sem to jednou vybil rozlym svetlem. Tak sem zkoumal cim to teda je protoze pred cca 1.5 mesicem sem baterku napadrt vybil ale pred 14 dnama daval nove svicky iridiove. I tak to vypada spis na baterku zkousel sem mit pustene radio a svetla jestli to bude startovat hur a startovalo.
Cim si myslite ze to je? baterka je solite 68AM 600A, stara dva roky. Ze by ty iridiove svicky meli vetsi odber na start ? jinak auto slape jak hodinky.
Co sem zkusil je nabit baterku po hodine a neco se tvarila ze je nabita tak sem si rikal zase ze je to svickama ale kdyz sem tam baterku dal i kdyz sem myslel ze se skoro nenabila tak to startovalo od vcera zatim dobre i rano tak sem z toho jelen
Nestalo se vam neco podobneho? Jestli je to nahoda ze to blbne ted po svickach nebo ne nevim jedine ze by to auto nebylo schopno od toho uplnyho vybiti ji nabyt na plno i kdyz na nabijecce se tvarila vcelku nabite. je mozny ze se snizila jeji kapacita a nedokaze treba dodat ten startovaci proud uz? I po dvou letech?
Budu mit i lepsi kabely ke svickam tak treba by teoreticky pomohly i ty jinak snad koupim novou baterku 72 Ah 680 A a snad by to bylo lepsi jen skoda tech penez za novou baterku.
Diky za kazdy poznatek.
PS: zatim sem pokazde nastartoval ale asi kdybych to nechal delsi dobu svitit nebo hrat radio asi by to uz pak neslo mozna to doma zkusim a budu vedet hned jestli je to baterka kdyz po 10 min sviceni nenastartuju ze?
Posledni dobou mivam problem obcas se startovanim vetsinou po ranu kdyz je to studene. Nakonec to vzdycky chytne jakoze se tomu nechce ale kdyz tocim cca 5-6 sec tak to se to pak chytne ale odpoji to evidentne elektroniku jako kdyz je vybita baterka (protoze se resne autoradio i hodiny) to uz vim od toho co sem to jednou vybil rozlym svetlem. Tak sem zkoumal cim to teda je protoze pred cca 1.5 mesicem sem baterku napadrt vybil ale pred 14 dnama daval nove svicky iridiove. I tak to vypada spis na baterku zkousel sem mit pustene radio a svetla jestli to bude startovat hur a startovalo.
Cim si myslite ze to je? baterka je solite 68AM 600A, stara dva roky. Ze by ty iridiove svicky meli vetsi odber na start ? jinak auto slape jak hodinky.
Co sem zkusil je nabit baterku po hodine a neco se tvarila ze je nabita tak sem si rikal zase ze je to svickama ale kdyz sem tam baterku dal i kdyz sem myslel ze se skoro nenabila tak to startovalo od vcera zatim dobre i rano tak sem z toho jelen
Nestalo se vam neco podobneho? Jestli je to nahoda ze to blbne ted po svickach nebo ne nevim jedine ze by to auto nebylo schopno od toho uplnyho vybiti ji nabyt na plno i kdyz na nabijecce se tvarila vcelku nabite. je mozny ze se snizila jeji kapacita a nedokaze treba dodat ten startovaci proud uz? I po dvou letech?
Budu mit i lepsi kabely ke svickam tak treba by teoreticky pomohly i ty jinak snad koupim novou baterku 72 Ah 680 A a snad by to bylo lepsi jen skoda tech penez za novou baterku.
Diky za kazdy poznatek.
PS: zatim sem pokazde nastartoval ale asi kdybych to nechal delsi dobu svitit nebo hrat radio asi by to uz pak neslo mozna to doma zkusim a budu vedet hned jestli je to baterka kdyz po 10 min sviceni nenastartuju ze?