Stránka 1 z 1
čepy řízení a geometrie
Napsal: 11 bře 2009, 18:48
od Bolo
Zdarec,měnil jsem čepy řízení protože mi auto tahalo hodně doprava a dělat geometrii bez výměny čepů se mi nechtělo.Auto mám už po geometrii ,sice ještě trochu tahá ale to může dělat nedohuštěná pneumatika nebo nevyvážená guma.Každopádně mámpapír s geometri a zajímalo by mě ,jak moc to seřizovali,protože já tomu vůbec nerozumím a přijde mi ,že geometrie nebyla vůbec špatná.
Re: čepy řízení a geometrie
Napsal: 11 bře 2009, 19:21
od Kony5
seřidili ti jen přední zbíhavost zbytek nechali stejný...záleží jestli se to vůbec u coupe seřidit dá (myslím odklon rejdoveho čepu odklon kola ..) u většiny aut seřidiš jen sbihavost ...jinak 1° neni nic strašneho..a ted to máš na nule takže by to mělo být v cajku......samotne seřizení je už je finalní a defakto nejjednoduší ukon na cele geometrii...neejvíc času než nasadíš lampy a skalibruješ.......ale buď klidný..u některých aut nejde geometrie udělat vůbec
(vůle v řízení - favorit)
Re: čepy řízení a geometrie
Napsal: 11 bře 2009, 19:32
od Bolo
kupečko bylo bourané na pravou stranu,jde to asi poznat dle geometrie že?
Re: čepy řízení a geometrie
Napsal: 11 bře 2009, 23:48
od Hujer
Na zadku se da seridit jen zbihavost.Problem je ten ze se stim neda v 99% hnout.Proto ti stim nic neudelali.
Re: čepy řízení a geometrie
Napsal: 12 bře 2009, 08:29
od mirpie
he, pak vám sem vložim papír, co naměřily mně, když jsem jim přivezl auto na výměnu jednoho čepíčku a provedení geometrie po tom, co mi Jerry vyměnil u sebe na dílně tlumiče. To byl šrumec. Bezmála 2° na každou stranu nebyl problém a taky víc jak 60km/h se s tím jet nedalo, pořád ve smyku
.
tak doklad z měření: to zakrouškovaný je odklon po seřízení, kterej je větší, než by měl být, ale s tím moc nešlo hnout..
Re: čepy řízení a geometrie
Napsal: 12 bře 2009, 19:21
od Kony5
tak je to trošku rozhašený pravá/levá ale už sem viděl i o dost horší
!! a to fakt o dost....ale stím stejně nic neuděláš u coupe jakou většiny aut to nenastavíš...jinak diferenční uhel máš dobry takže v řízení problem nebude..spíš v uchycení ramene/tlumiče (MC pherson) ten příklon....ale nějak bych to nehrotil ..prostě ta geometrie už líp udělat nejde...