Stránka 1 z 2
při vyřazení 4x4
Napsal: 29 bře 2009, 12:05
od pepan
podle návodu se při vyřazení 4x4 má 2metry couvat.já to tak dělám raděj.maj se při tom odemknout zámky.děláte to taky?
Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 29 bře 2009, 12:11
od 89majlo96
tak to je podla mna dobra blbost

Ja som sa cez leto vozil na rav 4 a tam sa nic take robit nemuselo a islo to jak namydlene.

Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 29 bře 2009, 12:12
od 89majlo96
mymochodopm pepane ja mam tiez zetor ale 3011

Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 29 bře 2009, 12:16
od pepan
no to je skoro veterán,ale u rav4 je to myslím jinak.mě to říkali i v

servisu
Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 29 bře 2009, 18:34
od šnek
pepane neni to nutnost po vyrazeni couvnout,ale doporucuje se to.ja to delam jak s gallosem tak s teranem
Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 29 bře 2009, 19:31
od pepan
jo ták. no já to raděj dělám,aspoň jsem si jistej že sem udělal všechno

Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 29 bře 2009, 21:45
od thunder
uz som to pisal vo vlakne, kde sa debatovalo o volnobezkach. je to uzitocna (az skoro nutna) vec pri automatickych volnobezkach. na manualoch je to fakt len pre pocit istoty, ze robis nieco viac pre svoje auto.
inak, nechcem sa nikoho dotknut, ale porovnavat v tomto osobak typu rav4 a offroad ako galloper je dost uchylne

Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 29 bře 2009, 22:59
od pepan
Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 29 bře 2009, 23:43
od Hujer
To je jako srovnavat pramici a kajak na divoke vode!

Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 30 bře 2009, 10:42
od 89majlo96
tak pardon chlapi

Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 30 bře 2009, 11:30
od thunder
nevadi kamo, chcel si prispiet do diskusie svojou skusenostou, to je ok.
ide vsak o absolutne odlisne systemy. to je ale na dlhsiu debatu.....
Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 30 bře 2009, 13:05
od pepan
až sednu do Jeepa tak z toho budu tak vyblázněnej,že budu couvat

Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 30 bře 2009, 22:06
od thunder
tak na wrangleri to paradoxne nerobim vobec. ten ma vsetky kolesa stale pripojene natvrdo. ale tiez by mu to urcite neublizilo.
a cuvat na dzipe??? nezmysel. s tym autom na to nie je ziadny dovod...

Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 02 dub 2009, 16:51
od dandy008
Na Galoopru se couvat MUSÍ aby nebyl zapnutý difer a když budeš couvat dlouho, tak se ti zamknou(volnoběžky) na couvání. Jinak se ti za jízdy odemkne jen jedno kolo a zničíš si tak volnoběžku. Je to otázka času. Mezi zamknutím vpřed a vzad je volnoběžka odemknutá a difer je odpojený( něco na způsob mezi redukovanýma a normálníma rychlostma malé řadicí páky,je přev. odpojená). Je to úmyslně, aby se šetřílo palivo a diferák,ložiska atd.. Pajjera,Jeep a samozřejmě mnohé jiné + SUV to mají natvrdo a nejsou schopní ovlivnit vyponutí celé přední nápravy.Nemusíš alespoň hlídat olej v difu. Hlavně v zimě, když mám předek zapnutý, cítím jak je auto líné za studena.
Je to velká výhoda, ale samozřejmě i starost navíc.

Re: při vyřazení 4x4
Napsal: 16 dub 2009, 11:32
od puma
Ahoj hlapi. Mam problem s Galosem po zaradeni alebo zredukovani predneho nahonu vterene po urcitej vzdjalenosti pr 100m mi daco buhne. Vjete dajako poradit diki