michal
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
- Karel Blažek
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28 led 2006, 15:43
- Bydliště: Prachaticko
Tlumiče
Ahoj,no,já osobně bych ty Tlumiče vyměnil,včera bylo pozdě.Ještě z Renaulta si pamatuju,že díky tlumičům jsem párkrát chytil hodiny.
Accent 1,3LS 62Kw 12V,maximální spokojenost.
Vzpomeň si na auta jedoucí okolo tebe, která se při přejetí nerovností divně houpou a kolébají. Při určité frekvenci "houpání" přechází v odskakování a potom jde vše (i okolo nich) nekontrolovatelně v řiť. Nemusí jít hned o smyk, stačí prodloužená brzdná dráha. Já zastávám názor, že brzdy a tlumiče musí být v lepším stavu než motor, spojka nebo převodovka. Doporučuji okamžitou výměnu, než budeš smutný nebo ještě hůře nešťastný! Třesk nebo rána můžou být i signálem závady na nápravě......
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
tak kdyz vjedes do diry tak triskne kazdy auto:) Tlumice se projevuji spis odskakovanim a zpetnymi razy pri prejezdu bouli, naprava se zhoupne a rychle vyskoci na pruzine nahoru, tim se odlehci a nedrzi na silnici a pak dej se vule bozi. Tlumice prave tohle odskoceni tlumi. Takze buchani budou spis dily napravy, jako cepy, ramena, silentbloky a tak. Po tyhle zime to bude zcela normalni:( Zkus vyheverovat kolo a vem za nej do stran. Kdyz bude klepat a mit vuli, mas zjisteno ze jde o cepy. Kdyz auto silou zhoupnes a vrati se na pruzinach rychle zpet a jeste ma vuli se zhoupnout znova, jde asi o tlumice. Normalni stav je ten, ze se ti pomalu jakoby vysouva zpatky
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
tlumiče
v každém případě pokud máš špatné tlumiče tak je radši vyměň, mají vliv na brzdnou dráhu, únavu, špatně se sjíždí pneu,kontakt s vozovkou,světla svítí ptáčkům a já nevím co ještě. Co je nejhorší, ohrožuješ bezpečnost silničního provozu a všechny kolem sebe. Co takhle brzdná dráha před přechodem? To potom už není žádná sranda.