Stránka 1 z 5
1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 12 dub 2009, 07:21
od michal2828
Ahoj,
má někdo zkušenosti se slabší 1.6 CRDi 66 kW?
Jak to jezdí? Rozhoduji se mezi tímto motorem a 1.6i. Dík.
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 12 dub 2009, 12:34
od 89majlo96
tak to radsej zober ten CRdi, A keby si chcel predsalen benzin tak tu 1,6 urcite neber, to su podla mna len vyhodene peniaze, lebo 1,4 ma skoro taky isty vykon, a usetris aspon peniaze a mozes si za ne kupit nejaku inu doplnokovu vybavu.
To je moj nazor, neviem co na to povedia ostatny
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 12 dub 2009, 13:03
od vlado1979
Ak CRDi, tak jednoznačne 85 kW. 66 kW nebude nič moc. Aj papierové hodnoty, najmä zrýchlenia sú v neprospech 66 kW.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 12 dub 2009, 17:40
od Mexican
zaklad je si polozit otazku na ake jazdenie to potrebujes... ak porovnavas CRDi 66kW a CVVT 90kW asi mas na mysli cenovy faktor - tieto motorizacie budu stat rovnako... Sam musis vediet ake trasy jazdis, ale ak nejazdis sam a trasy 20-30 km v kuse bez pretavky, siel by som do 1,6 ... tych 66kW teda 90koni je na auto hmotnosti i30 dost malo (je to podobne ako 1,6 HDI v P307)
za slabe CRDi bude hovorit spotreba (resp prevadzkove naklady), za CVVT bude hovorit dynamika
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 12 dub 2009, 22:05
od Hardcam
Svezl jsem se v CRDi 66kW, je na sauto.cz jako prvni v inzerci, mel jsem o ni zajem, ale ten vykon me zklamal. Radeji vem ten benzin.
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 13 dub 2009, 07:23
od Vilda
vlado1979 píše:Ak CRDi, tak jednoznačne 85 kW. 66 kW nebude nič moc. Aj papierové hodnoty, najmä zrýchlenia sú v neprospech 66 kW.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
Tak docela mě překvapuje, že se u i30ky 1,6 CVVT, musí takhle vytáček motor, aby jela .... můj Accent má 1.6ku sice trochu slabší, ale táhne krásně odspodu a na tom jsme se shodli všichni Accenťáci, co máme 1.6 CVVT ... např. trojka, od 40 km/h v pohodě zrychluje, až na 130 km/h ...
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 13 dub 2009, 11:30
od Mexican
Vilda to bude tym, ze Accent je o nejakych parkg lahsi.. a zrejme inak zprevodovany
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 13 dub 2009, 13:06
od tatchwud
Vilda píše:vlado1979 píše:Ak CRDi, tak jednoznačne 85 kW. 66 kW nebude nič moc. Aj papierové hodnoty, najmä zrýchlenia sú v neprospech 66 kW.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
Tak docela mě překvapuje, že se u i30ky 1,6 CVVT, musí takhle vytáček motor, aby jela .... můj Accent má 1.6ku sice trochu slabší, ale táhne krásně odspodu a na tom jsme se shodli všichni Accenťáci, co máme 1.6 CVVT ... např. trojka, od 40 km/h v pohodě zrychluje, až na 130 km/h ...
Dyk u i30 taky,to co píše předřečník,je tak trochu přehnané.Holt nevybouřené mládí.Jak to nenechá černou stopu na asfaltu na křižovatce tak to asi není ono.Není nad poklidnou jízdu,kterou si užívám a když je třeba,tak se vycení drápky.Ale to chce čas.
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 13 dub 2009, 15:37
od Vilda
To tatchwud: Tak to jo, když to píšeš i Ty a máš 1.6 CVVT ..... mě to přišlo divný, že by mezi našimi motory byl tak velký rozdíl
A když u Accenta dám plyn do podlahy, tak mě to taky pěkně zatlačí do sedadla
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 13 dub 2009, 15:50
od zubmachine
89majlo96
1.6 nie su vyhodene peniaze:) Naloz troska auto, alebo pod na dialnicu a tam ten rozdiel ucitis:) Samozrejme nieje obrovsky, ale kazdy konik navyse sa pocita:) a 109 a 126 je rozdiel 13% a to je dost:)
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 13 dub 2009, 16:12
od tatchwud
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 13 dub 2009, 19:11
od Tilopacar
Co si myslíte o tomhle
http://www.autopalace-vysocany.cz/prode ... 1&vuzId=81
Já pořád uvažuju o 1.4 i30, která se mi líbí, ale kolegové mě přesvědčují že diesel je lepší, že když jezdí za 5 litrů tak je to něco jiného než za 7l benzínu, tak nevím, jsem sechtěl jít podívat na i30 a mezitím jsem objevil tenhle accent, přijde mi cenově zajímavý, i když není tak pěkný jako i30, co si o tom myslíte ?
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 13 dub 2009, 19:47
od Tringi
Těch debat jestli diesel nebo benzín je všude hodně, jejich záplava nekončí, a každý má svým způsobem pravdu.
Každý typ motoru je prostě určený k jinému způsobu jízdy a jinému typu řidiče. Najdi si to, i na tomto fóru je několik takových témat.
Ta oslabená verze CRDi bude oslabená asi proto, aby měla nižší spotřebu a nižší emise. Kdo ví jaké jsou další výhody.
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 14 dub 2009, 10:41
od Mexican
Ta "oslabena verzia" je sposobena tym, ze ma turboduchadlo s fixnym natocenim lopatiek.. teda nie je to VGT.. konstrukcne jednoduchsi, na udrzbu lacnejsi ale samozrejme menej vykonny
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Napsal: 14 dub 2009, 11:39
od David C3
jinak já si myslím že i ta slaba na normální ježdění stačí.....