Stránka 1 z 1
výpadky motoru
Napsal: 01 bře 2006, 11:48
od Luas
setkal se někdo s tim ze mu samovolně vypne motor? Accent 95+
Napsal: 01 bře 2006, 23:32
od Tomáš Z.
Mi se občas stávalo, že se mi rozsvítilo CHECK ENGINE při volnoběhu, jakmile jsem to vypnul a nastartoval znova přestalo to, a pak jednou, když jsem měl auto přes noc v garáži nechtělo nastartovat. Asi minutu jsem to přerušovaně zkoušel, jako za časů mé škodovky:) a pak se nechal přemluvit. Ale svítil ten CHECK ENG. a motor neměl žádnou sílu. Jako by mu docházel benzín - volnoběh celkem šel, ale jakmile jsem pustil spojku, nebo zatížil motor posil. řízení, CHCÍPLO TO!!! fakt jsem byl vystrašený...
! Od té doby to přestalo. Sorry za délku příspěvku..
výpadky motoru
Napsal: 02 bře 2006, 17:43
od Návštěvník
upresnim co se stalo: jedu a najednou zhasne motor...na okamžik vypne cela el.v aute, pote se svetla daji opet rozsvitit, kdyz nastartuju akku zatoci motorem, blafne to ale hned to zdechne
( musim to udelat tak 2- 3x a pak je to OK, soucasne s tim se projevilo snižovaní otáček pri volnoběhu k hodnote cca 500ot/min...premyslim cim to muze být (baterka?,ale nastartovat jde v pohode..toci) (palivový filtr,,že by byl ucpany?...ale to by muselo to auto kuckat a ne najednou vypnout) (elektroinstalace?..tomu uz vůbec nerozumim)
Napsal: 02 bře 2006, 19:19
od Joker
hihi, já jsem měl na baterce uvoněný kabely a taky to občas vynechávalo. Třeba se mi stalo, že baterka otočila při startování motorem, ale jak se motor zatřepal, tak se kontakt rozpojil. Říkám si, co se děje, celý auto zresetovaný a pak jsem na to přišel......
Napsal: 02 bře 2006, 21:21
od Felotron
Jak pise Joker, ty kontaty na na baterce by to mohly byt. Zkus se podivat, jestli neni nejaky bordel mezi kontaktama na baterce a tema kablama, co k ni vedou. Sleduj ty kably z baterky az kam muzes. Preventivne ty kontakty ocisti smirglem a poradne utahni....
Jeste by mohla byt porusena izolace tech kabelu....
Palivovy filtr by ti nezhasl svetla.
Napsal: 03 bře 2006, 12:11
od Návštěvník
CHLAPI ...DÍKY ZA POMOC
Napsal: 03 bře 2006, 16:34
od Felotron
lukee píše:Kontakty baterky to můžou být taky,ale určitě to není příčina zdechnutí motoru za jízdy,alt to utáhne. Vyměň pal. filtr a pokud se to nezlepší, proměř potenciometr škrtící klapky, popříp. zkontroluj bypassový ventil přes který jde vzduch při volnoběhu,když je škrtící klapka zcela uzavřená. Nejvíc by ti ale napověděla diagnostika v servisu, chcou za to 2, max. 3 stovky a víš na čem jsi.
mas recht - premyslel jsem o volnobehu... pri jizde v rozumnych otackach to altik s prehledem zvladne
Napsal: 05 bře 2006, 11:48
od Tomáš Z.
Sorry, že řeším svoje problémy v cizím tématu, ale nechci zakládat nové..
. Teď jsem si četl, jak v sekci Lantra řešili problém s krokovým servomotorkem - myslíte, že by to mohlo být ono??? A kdyžtak, kde se u Accentu najde? Děkuju za případnou odpověď...
Napsal: 05 bře 2006, 11:52
od ivan
Tomáš Z. píše:Sorry, že řeším svoje problémy v cizím tématu, ale nechci zakládat nové..
. Teď jsem si četl, jak v sekci Lantra řešili problém s krokovým servomotorkem - myslíte, že by to mohlo být ono??? A kdyžtak, kde se u Accentu najde? Děkuju za případnou odpověď...
Ale motory 1.5i 12V !!! Servomotor volnoběhu nemají bohužel!!
Bude jiná zrada!!
pro luke
Napsal: 05 bře 2006, 11:59
od rade622
Bacha alternátor bez buzení nedává žádné napětí, to je rozdíl mezi dynamem a alternátorem.
Rade622
Napsal: 07 bře 2006, 00:54
od Tomáš Z.
No tak od te doby, jak jsem psal ze se mi to stalo uz uplynul cca mesic a od te doby nic - tak nevim..
Vcera jsem na par hodin odpojil baterii, takze jakoby resetoval ridici jednotku, vycistil svicky (byly tam Bosch super4) a jezdi to jako vino, tak jen cekam, jestli se to stane znova..
Udelal jsem ze sebe idiota, kdyz jsem si myslel, ze mam krokovy motorek...
- co teda u meho motoru plni jeho funkci? a taky funkci autom. sytice???