Stránka 1 z 3

Duplex vyfuk

Napsal: 27 dub 2009, 10:24
od Dr Meduza
Zdravim, vzhledem k tomu ze ted nemam na aute vejfuk, tak premejslim, co bych tam asi tak dal a asi zkusim duplex bez zadniho tlumice, necham jenom malej veprostred a uvidime, jaky to bude
Ale resim tu takovej technickej problem, jestli to udelat takhle
Obrázek
Nebo ho udelat aby do nej vedla trubka uprostred a pak by byl na obe strany stejne dlouhej, ale tam je zase trochu problem jestli se to tam vejde
Chtel sem se teda zeptat na nazor tady, jestli ma smysl ho slozite resit, aby mel obe trubky stejne dlouhy, nebo mam zvolit jednodussi cestu a udelat jednu kratsi a jednu delsi ?

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 27 dub 2009, 13:54
od mirpie
Jerry159 to dělal svépomocí pomocí trubek a svářečky, někde tu má i fota....

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 27 dub 2009, 14:03
od Dr Meduza
mirpie píše:Jerry159 to dělal svépomocí pomocí trubek a svářečky, někde tu má i fota....
no ja si to taky budu delat sam, ale rozhoduju se mezi moznosti s obouma ramenama stejne dlouhejma a timhle systemem, kterej by tam pasoval jednodusejc

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 27 dub 2009, 14:17
od mirpie
Jerry to má podobně jako na obrazku, tedy na stávající trubku napojil rameno, co to vyvede na druhou stranu, tedy nesymetricky

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 27 dub 2009, 19:28
od Rasty
Raději bych volil složitější cestu aby obě roury byly stejně dlouhé. Já jsem u svého coupátka GK který duplex má jen vyměnil koncovky za průchozý. Problém nastal v tom že jelikož ty průchozý nemají žádnej odpor jako ty originální tak jde kouř pouze z levé koncovky jelikož je to cesta menšího odporu. Když nastartuju motor tak kouří pouze levá a po zahřátí motoru a vyrovnání tlaku v potrubý se lehce začne kouřit i z druhé, ale jen lehoučce. Moc se mi to nelíbí pač to vypadá jakoby byl jeden funkční a druhý pouze falešný pro estetiku :?

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 28 dub 2009, 11:16
od mirpie
tak do trubky s menším odporem dat něco, co to lehce přiškrtí, aby to kouřilo stejně

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 28 dub 2009, 11:31
od Dr Meduza
no asi tam nakonec stejne vyrobim poradnej zakroucenec
uvidime jestli to bude mit nakej vliv na vykon, ted mam jenom uriznou trubku na urovni zadni napravy a zda se mi to naky liny v nizkejch otackach

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 28 dub 2009, 11:41
od mirpie
tobe uz to jezdi?

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 28 dub 2009, 11:50
od Dr Meduza
njn vcera sem to byl projet, sice bez svetel, ale jezdi :mrgreen:
do chladice sem nalil zazracnou vodicku a vypada ze ani netece :D/
akorat sem si urval kapotu :oops: ale aspon se poradne narovnala, jak se priplacla na okno :lol:

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 28 dub 2009, 12:52
od mirpie
](*,) :D

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 29 dub 2009, 21:46
od Jerry159
Rasty píše:Raději bych volil složitější cestu aby obě roury byly stejně dlouhé. Já jsem u svého coupátka GK který duplex má jen vyměnil koncovky za průchozý. Problém nastal v tom že jelikož ty průchozý nemají žádnej odpor jako ty originální tak jde kouř pouze z levé koncovky jelikož je to cesta menšího odporu. Když nastartuju motor tak kouří pouze levá a po zahřátí motoru a vyrovnání tlaku v potrubý se lehce začne kouřit i z druhé, ale jen lehoučce. Moc se mi to nelíbí pač to vypadá jakoby byl jeden funkční a druhý pouze falešný pro estetiku :?

Já jsem přesně nad tímhle pozastavil a udělat to tak že tu trubku na druhou stranu co je delší tak jsem jí zatáhl do té co jde hned ven ...a tím pádem jsem docílil toho že jsem přiškrtil tu kratší a odchází to stejně :) myslím výfukové plyny :)

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 01 kvě 2009, 08:07
od Dr Meduza
btw takovej dotaz, nemate nekdo naky vzorce na vypocet dylky a prumeru vejfuku, nejlip aby byly odpovidajci i pro kratky svody jako sou origo, protoze co sem tak koukal, tak normlani vypocet na 4-1 vejfuk me vyjde, ze mam mit svody asi 2 metry dlouhy a pak by se teprv spojily, to fakt nevim, jak bych realizoval :mrgreen: ?

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 02 kvě 2009, 04:13
od black_sheep
Dr Meduza píše:btw takovej dotaz, nemate nekdo naky vzorce na vypocet dylky a prumeru vejfuku, nejlip aby byly odpovidajci i pro kratky svody jako sou origo, protoze co sem tak koukal, tak normlani vypocet na 4-1 vejfuk me vyjde, ze mam mit svody asi 2 metry dlouhy a pak by se teprv spojily, to fakt nevim, jak bych realizoval :mrgreen: ?

to stejne nespocitas.... takovy ty hlasky typu "jsem si udelal vejfuk, spocital jsem si to a jede to jak pichla sfina" - jsou trosku mimo :lol: tim se vubec nezabyvej. hlavne udrzuj konstatni prumer trubky od zacatku do konce, jinak se rozpinanim budou spaliny zpomalovat a to neni dobre.

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 03 kvě 2009, 20:15
od Dr Meduza
no asi se tim zatim zabejvat nebudu, kouknu se, jak vypadaj svody, jestli by se nehodilo je trochu ohladit, nebo zarovnat s hlavou a jak je to s prichodnosti katu a zatim to necham, jak to mam
ale mozna bych ty svody experimentalne nekdy zkusil udelat jenom z ocele, aby to nebylo drahy a co to bude delat, akorat tam je trochu problem, ze me to vychazi, ze by se spojily nekde v pulce auta, a musela by se natahnout lambda az tam a kdybych to nechtel vyndavat kvuli emisim a technicky, tak by byl i kat hrozne daleko :-k

Re: Duplex vyfuk

Napsal: 08 kvě 2009, 14:48
od Erikozo
ked je tu rec o vyfuku tak bracho si objednal vyfuk teda koncovi tlmic na svoju hondu chcem sa spytat ci niekto nevie ci by aj mne sedel na moje coupecko??
http://aukro.cz/item630646474_tuning_tl ... _cena.html