Ahojte
Mam Accent rv. 2007, ma necele 2 roky, najazdenych cca 25000km. Pri jazde miernymi nerovnostami (ked nepocuvam radio) pocujem stredovu konzolu dost hrkat. Pride mi to na 2-rocne auto dost nekomfortne a prilis skoro.
Pravdepodobne to nebude tym zakliatym ramcekom radia kt. je vo vybave uz pri kupe - ten som vytesnil davnejsie.
Mate aj vy takyto problem? Ako ste to riesili? Jak by som to vedel fixnut aby to nehrkalo.. je na to treba servis alebo si to nejak svojpomocne viem dotiahnut?
Dakujem za Vase rady a postrehy
Martin
Hrkajuca stredova konzola Accent 2007
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Hrkajuca stredova konzola Accent 2007
Hyundai Accent Active, 71kW, Silver met., GPS Mio
- Reklama
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrkajuca stredova konzola Accent 2007
mě toho klepe... hodl levné auto, asi nema smysl to řešit. na to sem už rezignoval aspon H servis stím nic neuděla..
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Re: Hrkajuca stredova konzola Accent 2007
Martin, musis prist na to co ti klepe. Mne osobne klepali konektory od radia, vytiahnut, omotat niecim makym, stiahnut, zasunut naspat... A potom motorceky od prednych okien, to bola kapitola... kym som na to prisiel. Su osadene blizko pri plechu a pri urcitej frekvencii drncali o plech. Vsunul som medzi motorceky a plech taku penovu obojstrannu lepiacu pasku a je klud. Podobne veci by som do servisu rozhodne nedaval. Akurat ti poskriabu plasty a na nic rozumne nepridu.
Hyundai Accent 1.5 CRDI CB elegance
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
Re: Hrkajuca stredova konzola Accent 2007
Dany vdaka za odpoved, myslim ze zvuk vychadza priamo zo stredu, z konzoli v kt. je radio. Aj ked ju zvrchu mierne rukou stlacim tak pocujem jemne zapraskanie take iste ako pocut ked prejdem nerovnostou.
Ako by osm vedel tu ciernu konzolu demontovat resp. aspon skusit ju dotiahnut.. ?
Dakujem
Ako by osm vedel tu ciernu konzolu demontovat resp. aspon skusit ju dotiahnut.. ?
Dakujem
Hyundai Accent Active, 71kW, Silver met., GPS Mio
Re: Hrkajuca stredova konzola Accent 2007
Dovolím si použít toto vlákno i pro drnčení v jiné části palubky, než je středová konzole, protože je to velice příbuzné téma.
Dlouhodobě jsem měl problémy s drnčením čehosi v pravé části palubky nad schránkou spolujezdce a to se stupňovalo až do té míry, že tam rezonovalo něco trvale i při jízdě po celkem hladké silnici. Když jsem někoho vezl jako spolujezdce, cítil jsem se dost trapně, tak jsem se rozhodl najít svépomocí zdroj pazvuků.
Lépe řečeno, rozhodl jsem se utěsnit, dotáhnou, zabalit a připevnit vše, co by teoreticky mohlo pazvuky vydávat.
1. Vyklopil jsem schránku spolujezdce a tu poté odšrouboval z pantů. (Při tom jsem zjistil, že turečtí soudruzi dotahovali šrouby tak vehementně, že na obou byly stržené závity - jeden jsem musel vyměnit).
2. S baterkou v ruce jsem prozkoumal prostor nad schránkou a začal napřed dotahovat klíčem všechny viditelné šrouby a matky - dobré nástrčkové klíče s prodloužením násady a kloubem jsou takřka nezbytné. Pozor na šrouby krytu airbagu, jsou špatně dostupné a v mém případě byly opravdu málo dotažené, plastový kryt bagu mi dost vrzal.
3. Vyndal jsem konektory nacvaknuté v plechovém držáku přímo nad schránkou, obalil je páskou s kouskem molitanu a nacvaknul zpět. Totéž jsem udělal se světýlkem schránky, ale tam byla ještě navíc volná objímka žárovky, tak jsem celé světýlko otočil o 180°, čímž se káblík k objímce trochu napnul a drží objímku zacvaknutou ve své poloze.
4. plastovými stahovacími pásky jsem pečlivě upevnil všechny volně visící kabely a dráty, některé k sobě navzájem a ty potom k trubkové rozpěře, která pod palubkou prochází. (Napřed jsem si ověřil, že se nejedná o trubku topení, která by se po zahřátí motoru rozpálila). Pozor, kabely nestahujte tak, abyste je přelomili, všechny musí mít svoje volné smyčky a stahují se jen na rovných místech!
5. Dráty pro připojení autorádia vč. konektorů jsem obalil tenkým molitanem a stáhnul páskou, rádio upevnil do originálního kovového rámečku pomocí filcových koleček, které se používají na nohy nábytku.
6. Zpět jsem přišrouboval schránku a zanadával si na šlendrián v turecké továrně.
Od té doby je v autě klid, sem tam se ozve někde něco ze dveří nebo úplně odjinud, ale hlavní zdroj pazvuků jsem myslím odstranil.
Samozřejmě na rozbitém železničním přejezdu drnčí celé auto, ale s tím už se nedá nic dělat.
Snad to někoho inspiruje pro vlastní akci, celé mi to zabralo asi hodinu a to mě ještě vyhnal déšť.
Dlouhodobě jsem měl problémy s drnčením čehosi v pravé části palubky nad schránkou spolujezdce a to se stupňovalo až do té míry, že tam rezonovalo něco trvale i při jízdě po celkem hladké silnici. Když jsem někoho vezl jako spolujezdce, cítil jsem se dost trapně, tak jsem se rozhodl najít svépomocí zdroj pazvuků.
Lépe řečeno, rozhodl jsem se utěsnit, dotáhnou, zabalit a připevnit vše, co by teoreticky mohlo pazvuky vydávat.
1. Vyklopil jsem schránku spolujezdce a tu poté odšrouboval z pantů. (Při tom jsem zjistil, že turečtí soudruzi dotahovali šrouby tak vehementně, že na obou byly stržené závity - jeden jsem musel vyměnit).
2. S baterkou v ruce jsem prozkoumal prostor nad schránkou a začal napřed dotahovat klíčem všechny viditelné šrouby a matky - dobré nástrčkové klíče s prodloužením násady a kloubem jsou takřka nezbytné. Pozor na šrouby krytu airbagu, jsou špatně dostupné a v mém případě byly opravdu málo dotažené, plastový kryt bagu mi dost vrzal.
3. Vyndal jsem konektory nacvaknuté v plechovém držáku přímo nad schránkou, obalil je páskou s kouskem molitanu a nacvaknul zpět. Totéž jsem udělal se světýlkem schránky, ale tam byla ještě navíc volná objímka žárovky, tak jsem celé světýlko otočil o 180°, čímž se káblík k objímce trochu napnul a drží objímku zacvaknutou ve své poloze.
4. plastovými stahovacími pásky jsem pečlivě upevnil všechny volně visící kabely a dráty, některé k sobě navzájem a ty potom k trubkové rozpěře, která pod palubkou prochází. (Napřed jsem si ověřil, že se nejedná o trubku topení, která by se po zahřátí motoru rozpálila). Pozor, kabely nestahujte tak, abyste je přelomili, všechny musí mít svoje volné smyčky a stahují se jen na rovných místech!
5. Dráty pro připojení autorádia vč. konektorů jsem obalil tenkým molitanem a stáhnul páskou, rádio upevnil do originálního kovového rámečku pomocí filcových koleček, které se používají na nohy nábytku.
6. Zpět jsem přišrouboval schránku a zanadával si na šlendrián v turecké továrně.
Od té doby je v autě klid, sem tam se ozve někde něco ze dveří nebo úplně odjinud, ale hlavní zdroj pazvuků jsem myslím odstranil.
Samozřejmě na rozbitém železničním přejezdu drnčí celé auto, ale s tím už se nedá nic dělat.
Snad to někoho inspiruje pro vlastní akci, celé mi to zabralo asi hodinu a to mě ještě vyhnal déšť.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue