premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT

Příspěvek od laxo18 »

ludia dalo by sa prehodit motor z coupe 04 co ma CVVT do coupe 02 kde este neboli CVVT ? urcite treba druhu riadiacu jednotku nie ? co este take by sa tam malo menit ? teda na co by si trebalo dat pozor?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT

Příspěvek od Dr Meduza »

ten motor by se mel lisit jenom tim ze ma mezi vackama CVVT misto retezu
takze kabely navic (nebo mozna taky vsechny uplne jiny) a ridici jednotka
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT

Příspěvek od black_sheep »

CVVT a kabely mezi vackama?? :shock: :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT

Příspěvek od Dr Meduza »

black_sheep píše:CVVT a kabely mezi vackama?? :shock: :lol:
ne mezi vackama, ale z toho cvvt do ridici jednotky
tady je pekne vyfocena ta CVVT
Obrázek
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: premena motora coupe 02 non CVVT na 04 CVVT

Příspěvek od Jam »

Nemůžu si pomoct, ale běžný vvt do osobních aut (ne do formulí) je čistě mechanická věc, takže stačí vyměnit vačky s tím mezikusem a řetěz. Možná se mýlím, ale podle mě v tom není nic jinýho, než odstředivej regulátor, kterej potom podle otáček zpožďuje(předbíhá) tu sací vačku o pár stupňů.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“