Stránka 1 z 4

K&N vzduchovy filtr

Napsal: 11 kvě 2009, 22:58
od Hardcam
Kucii, mate nekdo tenhle zazrak na aute? Ja jsem si to poridil, deklarovana zivotnost je 1,6 mil. km, jen je potreba kazdych 15000km pouzit olej, ale to se me tyka az za tech 15tkm, jelikoz mi ho pred prodejem naolejovali K&N olejickem. Je z bavlny a propustnost ma byt o 40% vyssi. Jelikoz mam diesel, filtr pri seslapnuti neslysim, ale mam super pocit z nizkych otacek, zadne - ani jemne cukani, plynuly nabeh, pokud jedu pod plnym, rychlůe pustim nohu z plynu, tak se uz neprojevuje takove to cuknuti. Uvazujete o nem nekdo? Co na to Borek? Je fakt, ze katalogova Cena je skutecne vysoka, ale jelikoz jsem ho mel za par kacek, tak jsem rad, ze ho mam a zrpijemnuje mi cestovani.

Budu rad, kdyz prispeji i ostatni, jak se to projevuje u malych (getz) nebo naopak velkych (santa) auticek a sportaku (neni treba jmenovat :P )

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 00:25
od Engineer
K&N vlozka na Accente, ja som to menil s Iridiovymi svieckami takze neviem aky ma na to vplyv samotny filter. A vysledok? Ze wau :shock: reakcia okamzita... Ja som sa nes!al s nejakou siskou a vahou vzduchu... Myslim ze efekt to splni ten isty podla toho co pisal Rasty a Borek niekde tu... Ale v prvom rade vlozka nesaje tolko bordelu ako siska... #-o :^o To neviem iste/ to je tak jedna babka povedala...
Ale po pridani plynu pocut krasny zvuk ;) Vobec nelutujem kupu...

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 00:31
od Hardcam
Engi: diky za odpoved. Skoda, ze to presto klepani naftaku neslysim...:) ale jsem nadsen....zpozoroval jsi lepsi jizdni vlastnosti v celem spektru otacek nebo jen v nizkych neo naopak vyssich?

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 01:20
od Borek
Harde,co stále se mnou máš?Nevím proč MODERÁTORE kvůli filtru zakládáš nové téma(sám na to vždy upozorňuješ nováčky),když už jich tady o něm spoustu je a určitě jsi je četl.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 06:56
od DEDe
ja si stejne myslim ze s tou siskou u rastyho to musela byt nejaka haluz, vsak to si tam montuje spousta lidi a prodava se to nahusto kdyby to takle nasavalo bordel musel by mit kazdej zadrenej motor a to by se to hned prestalo prodavat. Treba na tiburon foru Us pisou vsichni o tech short ram a cai systemech jen s dobryma zkusenostma nikde sem tam necetl ze by nekdoposkodil motor nebo neco podobnyho jediny co tam resili jako nejvetsi problem bylo s vodou a to se taky stalo tak 3 lidem ze 100 kdyz projeli kaluzi.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 09:33
od Hardcam
Borku: proc se ptam, co na to ty? protoze zatim vsechno, co jsem v posledni dobe chtel vyzkouset, jsi odsoudil. Tak proto. Btw, tema venovane K&N zde neni, tak se zklidni. Primarne me zajima, co K&N a Elantra...

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 13:30
od Engineer
Zlepsenie jazdnych vlastnosti som spozoroval hlavne v nizkych otackach, pri vyssich to uz neviem posudit.
Borek ma tiez vlozku K&N nie?
Uz ju mas namontovanu v aute? Co reakcia zoslapnutia plynu? U mna po vymene okamzita...

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 13:44
od DEDe
Co se tyka primo sad Cai coz vlozka je jen mensi verze tak tam dochazi ke snizeni vykonu na nizkych otackach a naopak pomerne velky zvyseni na vyssich tak od 3.5-4 tisic vys nejvic pak na 5ti tis otacek . U te vlozky to bude asi jiny

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 13:58
od skel
Taky sem kupoval vlozku na elantru od k&n a zase nějáký velký rozdíl sem tedy nepoznal a co se týče zvuku už vůbec ne. cesty nasávání sem kontroloval a utěsnil případné nesrovnalosti u spojů toho plastovýho vedení, dotáhl škrcení a pořád stejný...

jen co poradím z vlastní zkušenosti... nesundávat ten plastový přívod vzduchu za krabicí na výměnu vzd. filtru. je tam záměrně vytočen do strany u baterie, protože při nasávání vzduchu za pravým světlometem nedochází při rychlosti větší naž cca 130 km/h k "pískání. Nedostane se k němu totiž vzduch z předního ventilátoru. Laicky když to sundáte a jedete rychle tak to má efekt píštalky :mrgreen:

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 14:54
od Accentdevil
skel píše:Taky sem kupoval vlozku na elantru od k&n a zase nějáký velký rozdíl sem tedy nepoznal a co se týče zvuku už vůbec ne. cesty nasávání sem kontroloval a utěsnil případné nesrovnalosti u spojů toho plastovýho vedení, dotáhl škrcení a pořád stejný...

jen co poradím z vlastní zkušenosti... nesundávat ten plastový přívod vzduchu za krabicí na výměnu vzd. filtru. je tam záměrně vytočen do strany u baterie, protože při nasávání vzduchu za pravým světlometem nedochází při rychlosti větší naž cca 130 km/h k "pískání. Nedostane se k němu totiž vzduch z předního ventilátoru. Laicky když to sundáte a jedete rychle tak to má efekt píštalky :mrgreen:

To jsem zaregistroval na mem accentu ze najednou kdyz na to poradne slapnu a vytacim to tak slysim to piskani...

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 14:58
od DEDe
turbo no :)

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 15:01
od Accentdevil
DEDe píše:turbo no :)
:lol: to mi rikaj spolujezdci vzdycky a ja nevim co rict,ted uz jo :wink:

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 15:01
od LongStar
Borek píše:Harde,co stále se mnou máš?Nevím proč MODERÁTORE kvůli filtru zakládáš nové téma(sám na to vždy upozorňuješ nováčky),když už jich tady o něm spoustu je a určitě jsi je četl.
=D> =D> =D>

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 15:29
od Russell
Engineer píše:Zlepsenie jazdnych vlastnosti som spozoroval hlavne v nizkych otackach, pri vyssich to uz neviem posudit.
Borek ma tiez vlozku K&N nie?
Uz ju mas namontovanu v aute? Co reakcia zoslapnutia plynu? U mna po vymene okamzita...
Kde si kupil tu vlozku ? Ja rozmyslam bud nad nou alebo siskou.

Re: K&N vzduchovy filtr

Napsal: 12 kvě 2009, 15:51
od 89majlo96
a nedala by sa siska nejako vlozit do obalu povodneho filtra? Alebo je siska moc velka? Lebo co som pozeral tak na i30-tke je celkom dost velka nadoba filtra. Bolo by to asi ucinnejsie ako iba vlozka nie? Stacilo by donutra prirobit nejake koleno a prirubu a hotovo. Kryt by zaroven sluzil ako ochrana proti nasatiu tepleho vzduchu od motora a tiez by siska nesala tolko bordelu ako keby bola len tak pri motore. Co vy na to?