Stránka 1 z 3
Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 14:51
od dzakobo
Ahoj mam dotaz. Da se nejak vymezit pricna vule v rizeni? Prip. da se nejak upravit chod volantu. resp. v zakladni poloze je volant od korejcu mirne stoceny do leva. Da se to nejak udelat tak aby byl volant rovne a zaroven i kola??Diky
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 14:54
od Accentdevil
Taky mam volant mirne doprava a stve me to
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 14:54
od Accentdevil
Accentdevil píše:Taky mam volant mirne doleva a stve me to
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 14:55
od dzakobo
Doprava?? Tak to je fakt narez:) koukam korejci to fakt nijak neresi..
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 14:59
od Accentdevil
Ja sem se nejak preklikal
mam ho lehce natocenej doleva...ale zezacatku sem nemel a najednou to tak mam...nejdriv sem mel problem ze sem parkoval a najednou se volant zacal protacet
to sem se malem pokadil v tu chvily...vzal jsem racnu utahl poradne tisicihran a dal tam jeste matku pro jistotu a MYSLIM ze od ty doby to mam krive
trochu DOLEVA no
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 15:16
od Engineer
Lahko dolava....
Aj kamarat co ma LC CrDi ma totez
Zatial to neriesim aj ked ma to opticky se*ie
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 15:27
od Accentdevil
Engineer píše:Lahko dolava....
Aj kamarat co ma LC CrDi ma totez
Zatial to neriesim aj ked ma to opticky se*ie
Taky me to stve opticky
a neda se s tim nic delat teda??
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 15:46
od Fulli
aj ja ho mam mierne natoceny....mna to nestve ani tak opticky ako prakticky...nie je to dvakrat super ked idete po rovnej ceste a nemozete drzat volant rovno ale je natoceny....ked som teraz striekal ten volant tak som mal dole aj ten airbag a cely volant drzi len jedna matka s pruznou podlozkou, to som odkrutil ale s volantom som ani nepohol....mam pocit ze skor by som to vytrhol aj s celou napravou ako len samotny volant
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 15:49
od Accentdevil
Takze to vypada na bezny problem
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 15:50
od Fulli
Accentdevil píše:Takze to vypada na bezny problem
asi hej....ja by som ho aj skusil dat dole len neviem ci to ide alebo by som to odtrhol aj s niecim dalsim
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 15:55
od mirpie
no bud poštelovat oba rejdový čepy na geometrii, nebo prostě sundat volant (jak tu někdo psal, že ho nesundal po odmontování matice - chce to chytnout a silou s ním vyklat ze strany na stranu a on pak sleze, nebát se zabrat) a nasadit pak na tisícihran rovně. Pokud se nepodaří to vycentrovat samotným přesazením volantu, jedině ta geometrie a pootočit oba čepy.
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 15:59
od dzakobo
Ja jsem se tu nekde docetl, ze to snad uz zvladl, ale to uz je hoodne dlouho..Hlavne treba aby se pak neco ne po...kdyz uz je to od pocatku takhlke udelany. Co jsem kouka v knizce od auta, tak ma mit volant (ted nevim jestli vuli nebo natoceni) 20-30mm. Ale fakt mi to taky vadi. A ted co jsou tam sirsi kola, tak mi prijde ze ta vule je znat vic. Kdyz tocim do prava, tak auto zataci kdyz uz je volant rovne a vlevo, zase o tu vule pozdeji...Fakt me to s......
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 15:59
od Fulli
mirpie píše:no bud poštelovat oba rejdový čepy na geometrii, nebo prostě sundat volant (jak tu někdo psal, že ho nesundal po odmontování matice - chce to chytnout a silou s ním vyklat ze strany na stranu a on pak sleze, nebát se zabrat) a nasadit pak na tisícihran rovně. Pokud se nepodaří to vycentrovat samotným přesazením volantu, jedině ta geometrie a pootočit oba čepy.
jj sa to povie ze zabrat.....ja nemam problem zabrat ale ked zaberiem poriadne a vyletim s nim tak zdemolujem pol auta....ale asi nic ine neostava.....skusim to....tak vravis ze ho na 100% treba len vytiahnut?
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 16:09
od dzakobo
A na geometrii by udelali az takovy rozdil, zeby dokazali volant stocit o 3cm? Ono je to preci jenom docela hodne...
Re: Příčná vůle v řízení a natoceni volantu
Napsal: 13 kvě 2009, 16:16
od mirpie
Fulli : volant 100% vytáhneš, jen se neboj zabrat, chce to současně tahat a zárověn vyklat ze strany na stranu, pořádně
dzakobo: volant nesmí mít vůli v závslosti na natočení kol žádnou. Pokud tam vůle je, jsou po smrti rejdové čepy (nejlíp vyzkoušíš, když zvedneš auto na hever a chytneš kolo a zkusíš s ním zahýbat ze strany na stranu (nesmí být vůle).