Stránka 1 z 2
Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 17 kvě 2009, 18:56
od Romko1
Tak aje to tu. Dnes som si vsimol v garazi male flaky pod motorom mojej i30 najazdenych iba 1 300km. Po dokladnejsom prezreti spodnej casti motoru som objavil kvapku medzi blokom motora a plechovym krytom prevodovky, ktora sa objavila vzdy po niekolkych hodinach ked som ju zotrel. Zajtra idem do servisu tak dam vediet co bola presna pricina uniku oleja.
Zacinam mat obavy co sa tyka kvality i30 z Nosovic, ktorej som aj ja vlastnikom.Tiez by ma zaujimalo preco je cena korejca taka ista ako CZ ked korejec ma o nieco lepsiu vybavu pri tom istom modely.
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 17 kvě 2009, 19:54
od Time
Romko1 píše:Tak aje to tu. Dnes som si vsimol v garazi male flaky pod motorom mojej i30 najazdenych iba 1 300km. Po dokladnejsom prezreti spodnej casti motoru som objavil kvapku medzi blokom motora a plechovym krytom prevodovky, ktora sa objavila vzdy po niekolkych hodinach ked som ju zotrel. Zajtra idem do servisu tak dam vediet co bola presna pricina uniku oleja.
Zacinam mat obavy co sa tyka kvality i30 z Nosovic, ktorej som aj ja vlastnikom.Tiez by ma zaujimalo preco je cena korejca taka ista ako CZ ked korejec ma o nieco lepsiu vybavu pri tom istom modely.
Ahoj, já řešil to samé a nakonec se měnilo gufero na převodovce.
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 17 kvě 2009, 20:04
od Romko1
Do akej miery bolo potrebne rozobrat auto a ako dlho trvala oprava?
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 00:18
od 89majlo96
no teda, podla mojho nazoru ste s tymi nosovickymi i30-tkmi asi moc nevyhrali... Zlate ceske rucicky by sa mohli uz trochu vschopit a nie vyrabat vadne auta... Uz sa mi tu zda trochu moc prispevkov na poruchy nosovickyvh 30-tok
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 00:24
od laufas
89majlo96 píše:no teda, podla mojho nazoru ste s tymi nosovickymi i30-tkmi asi moc nevyhrali... Zlate ceske rucicky by sa mohli uz trochu vschopit a nie vyrabat vadne auta... Uz sa mi tu zda trochu moc prispevkov na poruchy nosovickyvh 30-tok
Moc? Co je pro tebe moc?
Pekne by me to nastvalo,kdyby mi prosakoval olej, ale IMO se to da v klidu odstranit.
Podle me proste spatny kus - se stane.
Preju ti uz mnoho kilometru bez zavad
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 00:31
od 89majlo96
sak stale niekdo pise ze mu smrdi spojka, ze blbne prevodovka, praska antikorozny nater, teraz zacal tiect olej, som zvedavy co bude nabuduce
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 07:51
od Kalasnikov
Kvalita v HMMC není o Češích ale o Korejcích.
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 07:58
od štaflík
89majlo96 píše:sak stale niekdo pise ze mu smrdi spojka, ze blbne prevodovka, praska antikorozny nater, teraz zacal tiect olej, som zvedavy co bude nabuduce
Jako vlastník "originál" korejské i30 Ti mohu důvěrně prozradit, že v i30 z Ulsanu smrdí spojka naprosto luxusně... V Nošovických i Ulsanských i30 je ta samá blbá spojka co se začala dávat už i do žilinských Ceedů. Prostě šetří - místo Sachse nějaká korejská.
Je fakt, že když jsem si přečetl zaměstnanecké forum lidí, co dělají v Nošovicích, tak jsem chtěl korejskou i30. Ale na druhou stranu mladoboleslavské forum jsem nečetl a Ulsanskému jsem nějak nerozuměl
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 08:19
od franta_i30cw
hoďte sem link na to fórum zaměstnanců, by mě docela zajímalo. Díky
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 08:36
od štaflík
franta_i30cw píše:hoďte sem link na to fórum zaměstnanců, by mě docela zajímalo. Díky
http://www.hyundai.phorum.cz/
Je celkem klasika
A tohle druhé jsem teď našel, nečetl.
http://hmmc.8forum.info/
Radší to moc nestuduj a pokud to budeš číst, tak si řekni, že to v jiných automobilkách bude sotva dramaticky lepší.
Každopádně mě jako závěr z té první diskuze vyznívá, že buď jsou ti, co montují auta v Nošovicích totální ko*ti, nebo jsou ko**ti jejich šéfové. popř. jsou ko**ti všichni
Na druhou stranu je také možné, že je to celé přibarvené a stojí za tím pár lidí, co jsou naštvaní, že musí makat.
Jinak z více stran (někteří vypadali dost zasvěceně-zaměstnancí či dodavatelé HMMC) jsem slyšel názor, že většina robotů a strojů v Nošovicích je modernějších a lepších než v Ulsanu. Na druhou stranu zapracovanost a morálka zaměstnanců je někde úplně jinde... tak a teď si vyber: auto udělané na moderních mašinách lidmy, co na to hazí bobek, nebo ubastlený na starších verglech, ale maníkama co už to nějakou dobu dělají a aspoň trochu náznak pracovní morálky v sobě ještě mají. A nebo to neřeš a užívej si auta, zejm. jeho motoru
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 08:57
od Kalasnikov
štaflík píše:franta_i30cw píše:hoďte sem link na to fórum zaměstnanců, by mě docela zajímalo. Díky
http://www.hyundai.phorum.cz/
Je celkem klasika
A tohle druhé jsem teď našel, nečetl.
http://hmmc.8forum.info/
Radší to moc nestuduj a pokud to budeš číst, tak si řekni, že to v jiných automobilkách bude sotva dramaticky lepší.
Každopádně mě jako závěr z té první diskuze vyznívá, že buď jsou ti, co montují auta v Nošovicích totální ko*ti, nebo jsou ko**ti jejich šéfové. popř. jsou ko**ti všichni
Na druhou stranu je také možné, že je to celé přibarvené a stojí za tím pár lidí, co jsou naštvaní, že musí makat.
Jinak z více stran (někteří vypadali dost zasvěceně-zaměstnancí či dodavatelé HMMC) jsem slyšel názor, že většina robotů a strojů v Nošovicích je modernějších a lepších než v Ulsanu. Na druhou stranu zapracovanost a morálka zaměstnanců je někde úplně jinde... tak a teď si vyber: auto udělané na moderních mašinách lidmy, co na to hazí bobek, nebo ubastlený na starších verglech, ale maníkama co už to nějakou dobu dělají a aspoň trochu náznak pracovní morálky v sobě ještě mají. A nebo to neřeš a užívej si auta, zejm. jeho motoru
Já bych svojí prací na kontrole kvality k té kvalitě rád přispěl ale nemám možnost, protože kusy musí padat a linka se nesmí zastavit.
Co se týče naštvaných lidí, no někteří odešli do HMMC z Kolína nebo Boleslavi aby byli blíž k rodinám s tím že plat 14 000 hrubého je nástupní a po roce a půl bez navýšení přišla krize takže už nemůžou ani jinam.
A co se týče zapracovanosti no vzhledem k tomu že tady už pár automobilek stálo tak hlavně na dělnických pozicích dělá dost lidí kteří dělají auta desítky let.
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 09:12
od laufas
štaflík píše:franta_i30cw píše:hoďte sem link na to fórum zaměstnanců, by mě docela zajímalo. Díky
http://www.hyundai.phorum.cz/
Je celkem klasika
A tohle druhé jsem teď našel, nečetl.
http://hmmc.8forum.info/
Radší to moc nestuduj a pokud to budeš číst, tak si řekni, že to v jiných automobilkách bude sotva dramaticky lepší.
Každopádně mě jako závěr z té první diskuze vyznívá, že buď jsou ti, co montují auta v Nošovicích totální ko*ti, nebo jsou ko**ti jejich šéfové. popř. jsou ko**ti všichni
Na druhou stranu je také možné, že je to celé přibarvené a stojí za tím pár lidí, co jsou naštvaní, že musí makat.
Jinak z více stran (někteří vypadali dost zasvěceně-zaměstnancí či dodavatelé HMMC) jsem slyšel názor, že většina robotů a strojů v Nošovicích je modernějších a lepších než v Ulsanu. Na druhou stranu zapracovanost a morálka zaměstnanců je někde úplně jinde... tak a teď si vyber: auto udělané na moderních mašinách lidmy, co na to hazí bobek, nebo ubastlený
na starších verglech, ale maníkama co už to nějakou dobu dělají a aspoň trochu náznak pracovní morálky v sobě ještě mají. A nebo to neřeš a užívej si auta, zejm. jeho motoru
Je jasny, ze do nove tovarny nedaj stary stroje ze... A podle me zase v tom Ulsanu takovy vergly nemaj - slicovani vseho mi pripada jako dobre odvedena prace (krome pazvuku od praveho a sloupku
)
Tu spojku bych videl jako dostacujici pro 80% lidi. Ze ty parkujes nekde v kopci a delas to tak, ze pak chcipas smradem - coz te lituju je vec druha a holt kuci korejsti to podcenili. Mne smrdela spojka parkrat a kdyz jedu normalne, tak je vse v pohode. A to jezdim po meste, takze zacpy,semafory,obcas akcnejsi rozjezd,i to parkovani...
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 10:03
od štaflík
laufas píše:
Tu spojku bych videl jako dostacujici pro 80% lidi. Ze ty parkujes nekde v kopci a delas to tak, ze pak chcipas smradem - coz te lituju je vec druha a holt kuci korejsti to podcenili. Mne smrdela spojka parkrat a kdyz jedu normalne, tak je vse v pohode. A to jezdim po meste, takze zacpy,semafory,obcas akcnejsi rozjezd,i to parkovani...
No o procentech bych se nepřel, každopádně se dá čekat, že ta spojka všem vydrží méně, než u jiných aut. Není to jenom o tom, že parkuji v kopci, nebo jak parkuji (řidičák mám šestnáct let, aktivně jezdím čtrnáct a najeto cca půl mega, což sice není mnoho, ale na druhou stranu si nemyslím, že bych neuměl pustit spojku). Každopádně takto jsem parkoval s řadou aut několika koncernů (slušný průřez VW group, zesměšňovaný Renault, Ford, Nissan i s Dacií) a s ŽÁDNÝM z nich mě ani nenapadlo, že je spojka nějaká vachrlatá, nebo poddimenzovaná. Upřimně řečeno, on i rychlý rozjezd do kopce (třeba když jsi první na světlech) nebo představa tahání vozíku není nic, z čeho bys měl pocit, že to bude s i30 pohodová věc.
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 10:08
od Time
Time píše:Romko1 píše:Tak aje to tu. Dnes som si vsimol v garazi male flaky pod motorom mojej i30 najazdenych iba 1 300km. Po dokladnejsom prezreti spodnej casti motoru som objavil kvapku medzi blokom motora a plechovym krytom prevodovky, ktora sa objavila vzdy po niekolkych hodinach ked som ju zotrel. Zajtra idem do servisu tak dam vediet co bola presna pricina uniku oleja.
Zacinam mat obavy co sa tyka kvality i30 z Nosovic, ktorej som aj ja vlastnikom.Tiez by ma zaujimalo preco je cena korejca taka ista ako CZ ked korejec ma o nieco lepsiu vybavu pri tom istom modely.
Ahoj, já řešil to samé a nakonec se měnilo gufero na převodovce.
PS: -pro ty co zde pomlouvají Nošovice - mám Korejskou a stejně jsem reklamoval
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Napsal: 18 kvě 2009, 15:21
od 89majlo96
štaflík píše:89majlo96 píše:sak stale niekdo pise ze mu smrdi spojka, ze blbne prevodovka, praska antikorozny nater, teraz zacal tiect olej, som zvedavy co bude nabuduce
Jako vlastník "originál" korejské i30 Ti mohu důvěrně prozradit, že v i30 z Ulsanu smrdí spojka naprosto luxusně... V Nošovických i Ulsanských i30 je ta samá blbá spojka co se začala dávat už i do žilinských Ceedů. Prostě šetří - místo Sachse nějaká korejská.
Je fakt, že když jsem si přečetl zaměstnanecké forum lidí, co dělají v Nošovicích, tak jsem chtěl korejskou i30. Ale na druhou stranu mladoboleslavské forum jsem nečetl a Ulsanskému jsem nějak nerozuměl
to je zaujmave, ja mam korejca a mne spojka nesmrdi... iba ked ju fakt potrapim na krizovatke...