Stránka 1 z 1

Vlnovec J2

Napsal: 29 kvě 2009, 19:47
od Limitz
neznáte někdo rozměry vlnovce na Lantru J2 1.8 r.v. 1996?? kat je pod autem a ne na svodech....
Změřil bych to i sám, ale teď nemám kde auto zvednout.

Re: Vlnovec J2

Napsal: 29 kvě 2009, 20:09
od mirpie
mě to čeká na coupe na 2.0, je v něm dírka tak 1cm průměr, už je to i slyšet....

Re: Vlnovec J2

Napsal: 29 kvě 2009, 20:10
od Limitz
já tam mám díru už dost velkou :) teda spíš konec toho pletení je už potrhaný

Re: Vlnovec J2

Napsal: 30 kvě 2009, 09:25
od Vita
Si s tim najed na obrubnik a uz se tam dostanes ....
Doporucuju zmerit to co mas primo na aute ... (mam zkusenosti z lantry) ... Musel jsem objednavat jiny ....

Re: Vlnovec J2

Napsal: 01 čer 2009, 17:40
od mirpie
Víťo, ve kterým shopu jsi to objednával?

Re: Vlnovec J2

Napsal: 01 čer 2009, 17:54
od Limitz
já budu asi objednávat od tud http://www.vyfukyonline.cz/Pruzne-dily---vlnovce/ teď už jen lehnout pod auto a změřit

Re: Vlnovec J2

Napsal: 02 čer 2009, 07:29
od Vita
mirpie píše:Víťo, ve kterým shopu jsi to objednával?
V mototechne .... dneska se to jmenuje Prodej nahradnich dilu ....

Re: Vlnovec J2

Napsal: 02 čer 2009, 08:10
od mirpie
nečekaně. Domníval jsem se, že jsi to objednával někde v e-shopu se specializací na výfuky, které moc neznám.
Mimochodem, neví někdo rozměry vlnovce na Coupé Rd 2.0?

Re: Vlnovec J2

Napsal: 02 čer 2009, 12:31
od Limitz
ono to bude chtít fakt změřit, protože se tu stalo že každý měl jiný rozměr :D

Re: Vlnovec J2

Napsal: 15 čer 2009, 13:23
od mirpie
tak jsem naměřil 50x200mm, tudíž objednám asi 50x230mm, místo na to je, odřízne se větší kus trubky a bude to čistý od těch původních svarů...

Re: Vlnovec J2

Napsal: 15 čer 2009, 13:39
od Limitz
taky bych to už mohl změřit :)

Re: Vlnovec J2

Napsal: 22 čer 2009, 08:50
od mirpie
tak vlnovec vyměněnej, nešlo nai tak o dírku, která tam byla, ale o těsnost druhého svaru, tam to bylo rozpadlý a proudilo to kolem...Peklo byly ty šrouby, sundat samo nešly, a co jsme je odřezaly, tak ty zbytky nešly odvrtat. V přírubě je závit, nebyly průchozí. Zklividovali jsme mrtě vrtáků, bylo to evidentně zakalený. Tak jedině naříznout přírubu i s tím šroubem, roztáhnout, vyklepnout, zatáhnout, zavařit, takhle jak na katalyzátoru (zevnitř vypádá dobře, což jsem se divil) a stejně i na trubce za katem. Vlnovec byl původně dlouhej 200mm a ten 230mm co tam mám ted vyšel délkově tak tak, když se odřezalo kus trubky s tím starým svarem. Takže vlnovec kup klidně o 50mm delší, než byl ten původní.