Stránka 1 z 3
mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 13:57
od pepan
mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd)
něco jako bořiči mýtů
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 14:05
od pepan
jak je to s vyřazováním a se spotřebou? u octávky když vyřadím,mám spotřebu 0.9 l ,ale jak je to např s lantrou co tedka mám... no není to zrovna mýtus
,ale spíš otázka ,aby sme se vyhnuli mýtům
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 14:22
od mayq
Ked nechas zaradenu rychlost bez plynu tak by ti mala naskocit 0,0
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 14:24
od pepan
no to jo,ale jak to je naspř u lantry? taky 0?
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 14:27
od mayq
Pokial ma vstrekovanie, tak je to rovnake ako u Octavie, motory s karburatorom zas maju spotrebu 0,0 pri vyradeni rychlosti...
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 14:42
od matysekul
motory s karburatorom zas maju spotrebu 0,0 pri vyradeni rychlosti...
Nemají nulovou spotřebu.Při vyřazení mají oba systémy spotřebu,jako když jede motor na volnoběh.Sice nízkou,ale mají.Rozdíl je v tom,když sundáš nohu z plynu bez vyřazení,tak vstřikovací systém uzavře přívod paliva a je nulová spotřeba,u karburátorového systému tohle nefunguje.
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 14:55
od Rave
jednoduse karbec žere furt, EFI system nezere NIC pri jizde z kopce při zařazenem rychlostnim stupni a zavrene klapce sani.Jednoduse system odstaví vstrikovací trysky.
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 15:38
od Limitz
jen doplním že ty trysky se odstaví až od určitých otáček cca 1800
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 16:34
od pepan
no já ma 1.5 MPI v techničáku
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 16:39
od Rexcor
Takže při brždění motorem z kopce nebo z vyšších rychlostí mám tak kolem 3000 otáček a neuzavře se přívod paliva, pokud to chápu správně.
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 16:47
od pepan
no já to taky takhle chápu
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 16:58
od black_sheep
Rexcor píše:Takže při brždění motorem z kopce nebo z vyšších rychlostí mám tak kolem 3000 otáček a neuzavře se přívod paliva, pokud to chápu správně.
naopak... motor bezi bez paliva, ma dostatek energie aby se tocil.. ale nekde pod 1800 otacek (zalezi na provoznich podminkach, na naledni motoru) se pro jistotu privod paliva nevypina tak, aby to nechciplo.
jinak je to presne jak napsal
matysekul. dneska uz auto co ma karbec, prakticky nepoznate. je to napr. skoda 1xx a nektere verze favoritu, stare ziguliky, trabos apod..
ikdyz u toho trabika to vyresili po svem.. tam je na ctyrku volnobezka, takze v podstate jedes na volnobeh, ale pro akceleraci staci pridat plyn.. paradni reseni
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 17:39
od Rave
pepan píše:no já ma 1.5 MPI v techničáku
efi rozumej jako elektricke vstrikovani paliva.coz je i tva mpi
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 30 kvě 2009, 17:44
od Rave
Limitz píše:jen doplním že ty trysky se odstaví až od určitých otáček cca 1800
to nesouhlasim.kdyz sem byl s SX na odladeni na brzde tak po boostu az na max rpm sel motor se zarazenym 5° kvaltem sel plynule az na otacky 1000 a vstriky byly zavrene!!!
.
Re: mýty,keci atd o autech a řízení(spotřeba atd) :)
Napsal: 06 čer 2009, 08:21
od Dr Meduza
btw i nektery karburatory vypinaj pri brzdeni motorem privod paliva, ikdyz dneska je asi zbytecny se tim zabejvat
a zase treba u me v kupecku de LPG do motoru porad, to ma vypinani vypnty (kurna to je blby spojeni) v ridici jednotce