Schvalovanie nahradnych dielov v servise

Moderátoři: vipe, Moderátoři

Odpovědět
gashtaan
*
Příspěvky: 44
Registrován: 01 čer 2009, 08:35

Schvalovanie nahradnych dielov v servise

Příspěvek od gashtaan »

Po kupe noveho Getza som zistil, ze mi stale svieti kontrolka airbagov... bol som s tym v servise dva tyzdne dozadu, tam po diagnostike zistili, ze je nejaka suciastka vadna a treba ju vymenit. Povedali mi, ze ju na sklade nemaju, auto mi vratili a ze ju objednaju a potom mi daju vediet. Dnes som tam volal a ze sa s tym este nic neudialo, lebo ze cena suciastky presahuje nejaku hranicu a caka to na schvalenie. Na moju otazku, ze co, ze ci je mozne, ze to vlastne ani neschvalia, typek povedal, ze k tomu sa nebude vyjadrovat... ze to ide mimo neho. Je to normalne?
Hyundai Getz Dynamic 1.4 16V, rv. 2008
Reklama
 

Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Re: Schvalovanie nahradnych dielov v servise

Příspěvek od Korálek »

Totální pitomost.
Na auto máš záruku a po dobu této záruky ti musejí všechny závady bezplatně odstranit bez nějakého schvalování.
Od toho ta záruka je a při každé výměně vadného dílu si píšou i VIN auta.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Odpovědět

Zpět na „GETZ“