Stránka 1 z 1

tlak paliva

Napsal: 02 čer 2009, 23:08
od kuchi
zdravím potřebuji vědět jak je regulován tlak paliva na accent (LC) 1.5 16v DOHC 75kw G4EC popř, které větší vstřiky by pasovali atd , mám přímé sání přímý výfuk krom katu a prostě je tam moc vzduchu , jinak z čeho by pasovala větší klapka , dík za odpovědi

Re: tlak paliva

Napsal: 05 čer 2009, 00:57
od Dr Meduza
to ze by ti tam po vyhozeni vzduchovyho filtru slo moc vzduchu je blbost
kdyz nejsou vstriky ucpany, tak maj dost velkou rezervu i pro lehky preplnovani :wink:
regulator tlaku paliva bejva na vstrikovaci liste

Re: tlak paliva

Napsal: 27 čer 2009, 14:46
od kuchi
tak to že tam jde víc vzduchu není blbost ale fakt, a ptal jsem se kde je regulátor tlaku na accent(LC) a ne na každém autě , protože LC ho má v čerpadle tak děkuju za nic , ale měl jsi pravdu že vstřiky mají rezervu i pro přeplňování do 0.6

Re: tlak paliva

Napsal: 20 zář 2009, 10:04
od Vladislav Bureš
I když maximálně možně způchodníš sání tak výměna klapky a střiků je blbost taktéž měnit tlak na střicích. Atmosférický motor pracuje teoreticky do tlaku 0 bar je to vždy méně a přímím sáním se této hodnotě přiblížíš o něco lépe než s klasickým sáním ale rozdíl bude v desetině baru takže žádné úpravy netřeba naopak by jsi si tím nadělat paseku. Větší klapka je hezká věc ale velice problematicky pak reguluje menší sešlápnutí plynu kdy například po sešlápnutí na 25% máš plný plyn je potřeba si uvědomit že se počítá s obsahem plochy nikoli s průměrem. To že by střiky stačili do 0,6 baru pokud nejsou schodné s dvoulitrovým motorem se mi také moc nezdá protože velký střik má problémy dávkovat malé množství paliva a že by výrobce nechával 100%ní rezervu také nebývá běžné. Co ke změně střiků řeknu toto každý střik má jinou reakční dobu impedanci a obsah z čehož vyplývá jiné časování ovládání takže změna či úprava řídící jednotky. úprava tlaku paliva má jediný přínos a tím je lepší roztyl paliva a lepší vytvoření palivové mlhoviny.

Nedostatečné množství paliva se projevuje u vyžších otáček pod plynem škubáním motoru a ve většině případů se to řeší výkonější palivovou pumpou a u razantnějšího nárustu výkonu teprve výměnou střiků

Re: tlak paliva

Napsal: 12 říj 2009, 23:06
od kuchi
díky za odpověd nakonec do toho vrtat nebudu ale u toho přeplnování do 0.6 by měli opravdu stačit puvodní vstřiky , ale ted přemýšlím spíš o výměně celého motoru tak jestli někdo neví jestli pásne do accent (LC) 1.8 16V , a ještě z čeho větší brzdy jestli třeba bude pasovat lantra nebo něco podobného s ABS

Re: tlak paliva

Napsal: 26 říj 2009, 15:02
od mirpie
jo, prodej Accenta a kup si Lantru 1.8 nebo nejlíp 2.0 ať nehoníš kilowatty na menším motoru, když se dělal seriově větší. Vyjde to nejlevněji a nebudeš mít problémy se zástavbou, s STK. A pokud tvůj accent nemá ABS, tak zapomen na to, že to ABS tam nějak lehce doděláš-nedoděláš. Není to tak jednoduché, jak se to tváří. Jinak do toho vyliješ spoustu peněz a času a navíc to auto pak bude prakticky neprodejné, pokud ti všechny úpravy někdo nezapíše do TP, což legálně neprojde.

Re: tlak paliva

Napsal: 27 říj 2009, 17:20
od kuchi
jo je to nejjednodužší koupit lantru ale já ji nechce protože má větší váhu a já jsem spokojený s velikostí auta jen tam chci dostat větší motor a tím pádem větší brzdy , tak ví někdo zda to může pasovat?